Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(11)
Wypożyczalnia Złotów
(9)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Kowalczuk Rajmund
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Witkowska Magda
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Gilbert Andrew
(1)
Gordon Jon
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Hussain Zulfi
(1)
Ireland Sara
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Law Ho
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Maziarz Leszek
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Opolska Agata
(1)
Paczkowski Andrzej
(1)
Pietrasiński Zbigniew
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogers Jenny
(1)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(1)
Rosenberg Tina
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Samborska Anna
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sieczyński Tadeusz
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smith Bradley P
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Sultana Ronald G
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Uchnast Zenon
(1)
Warwas Izabela
(1)
Whittleworth Karen
(1)
Witkowski Stanisław
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zych Agnieszka
(1)
Zych Robert
(1)
Łypacewicz Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
nieznany (po)
(1)
Temat
Kadry
(29)
Zarządzanie
(18)
Praca
(11)
Motywacja pracy
(9)
Stosunki interpersonalne
(6)
Menedżerowie
(4)
Motywacja
(4)
Coaching
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przywództwo
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Doradcy zawodowi
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Pracoholizm
(2)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rynek pracy
(2)
Stres
(2)
Stres zawodowy
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Analiza SWOT
(1)
Bezrobocie
(1)
Cyganie
(1)
Czechosłowacja
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Facebook
(1)
Grywalizacja
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konferencja "Sukces w zarządzaniu" (5;2000;Szklarska Poręba)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Kupcy
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja (psych.)
(1)
Negocjacje
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuromarketing
(1)
Niemcy (Republika Demokratyczna)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Osoby samotne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Polska
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia postaci
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płaca
(1)
Płeć
(1)
Płynność kadr
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
System zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa
(1)
Szkolenia
(1)
Szkolenie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Uczenie się
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie w organizacji
(1)
Zarząd
(1)
Zawód
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Twój styl kierowania traci na skuteczności, realizacja powierzonych zadań nie przynosi zamierzonych efektów. Twoje dotychczasowe umiejętności i przyzwyczajenia nie sprawdzają się. Zastanawiasz się, jak sprostać oczekiwaniom menedżera nowej generacji. A może sam chcesz się doskonalić, osiągnąć więcej i poznawać nowe tajniki bycia menedżerem wywierającym wpływ na bieżące sprawy. Oto trzymasz w rękach instrukcję do efektywnego kierowania zespołem. Wskaże Ci ona drogę jak zmodyfikować dotychczasowy styl kierowania. Rozwój Twojej osobowości, kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej stanie się przepustką do osiągnięcia wymarzonego sukcesu. Wszystko czego potrzebujesz tkwi w Tobie. Pamiętaj, że zawsze możesz to rozwijać i doskonalić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierownik - istota nieznana? / Jolanta Szaban. - Warszawa : Instytut Wydawniczy CRZZ, 1980. - 165, [3] s : il. tab ; 17 cm.
(Człowiek w Procesie Pracy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13240 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18238 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza książka autorki bestsellera „Coaching. Podstawy umiejętności”. Zastanawiasz się czasami, co zrobić, aby być lepszym menedżerem? Czy mimo starań masz poczucie, że nie dogadujesz się z podwładnymi? A może czujesz, że twoja wiedza jest niewystarczająca, aby dobrze i efektywnie kierować zespołem? Czy uważasz, że dzięki wymaganiom i stanowczości osiągniesz lepsze wyniki? Autorzy książki „Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania” prezentują zupełnie nowe podejście do roli menedżera. Opiera się ono na umiejętnym stosowaniu zasady złotego środka: zarządzaj i motywuj. Dobry menedżer jest nie tylko wymagającym przełożonym, ale również godnym zaufania mentorem. Autorzy w przystępny sposób tłumaczą, jak przełożyć podstawowe zasady coachingu na relacje przełożony - podwładny. Dzięki temu nie tylko poprawisz wyniki firmy i staniesz się skuteczniejszym liderem, ale także pozytywnie wpłyniesz na swoich pracowników, zyskując ich szacunek i zaangażowanie w pracę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109003 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49304 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 131.)
Podejście synergetyczne zdobywa coraz więcej zwolenników w różnych dziedzinach nauki. Przedmiotem zainteresowania są warunki optymalnego funkcjonowania i rozwoju złożonych struktur biologicznych, społecznych czy gospodarczych np. organizacji globalnych czy klastrowych regionalnych. W płaszczyźnie psychologicznej podejście synergetyczne charakteryzuje się promowaniem bezpośredniego, osobistego i aktywnego udziału wszystkich członków danej wspólnoty czy też członków organizacji społecznych w tworzeniu dobroczynnego efektu synergetycznego, którego nie można osiągnąć w działaniach realizowanych indywidualnie,nawet w sytuacji usilnych starań. Dlatego też poznanie natury zjawiska synergii i warunków sprzyjających powstawaniu dobroczynnego efektu synergetycznego ma znaczenie nie tylko poznawcze, ale i aplikacyjne. Monografia jest poświęcona właśnie temu nowemu rodzajowi podejścia badawczego. Jest ono szczególnie ważne w psychologii relacji interpersonalnych (m.in. w szkole, w rodzinie), w strukturach społecznych i w zarządzaniu organizacjami. Sprzyja podnoszeniu jakości życia i efektywności działań złożonej struktury organizacyjnej. Wielowątkowość oraz zróżnicowany charakter zawartych w książce opracowań (analizy teoretyczne i empiryczne) sprawiają, że jest ona adresowana zarówno do teoretyków; jak i praktyków, pracowników i studentów psychologii, zarządzania, socjologii,ekonomii czy pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104022 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02320 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03942 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04797 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10509 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11502 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07935, 07936 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12463 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 134 s. : tab. ; 24 cm.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji. W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką : teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników, istotne uwarunkowania motywacji pracowników, praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej, ocena efektywności motywacji pracowniczej. Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie związku przyczynowo skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100039, 100038 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37289 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43312 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 08274 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06121 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W XXI wieku najcenniejszym kapitałem niemal każdej organizacji stali się wysokiej klasy fachowcy, którzy dzięki swoim kompetencjom oraz kreatywności stanowią kluczowy czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. Aby jednak w pełni możliwe było wykorzystanie ich potencjału, niezbędne jest nabycie przez kadrę menedżerską wiedzy i doświadczenia w zakresie (dość specyficznego) zarządzania tym kapitałem, ze szczególnym uwzględnieniem budowania efektywnych systemów motywacji. Niniejsza publikacja - napisana przez praktyka, który wiele lat pracował zarówno jako „szeregowy" specjalista, jak i menedżer kierujący zespołami lub wydziałami informatycznymi - omawia tę niezwykle ważną problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik nabywając wiedzę na temat specyfiki środowiska wysokiej klasy specjalistów, postaw osób z tej grupy zawodowej oraz czynników i aspektów, które je motywują lub demotywują, zbuduje bazę, na podstawie której będzie w stanie skonstruować system motywacji najlepiej odpowiadający specyfice jego organizacji. Książka ma charakter uniwersalny i może być interesującą lekturą dla wszystkich osób zajmujących się szeroko rozumianą problematyką zarządzania ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku. Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51836 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33758 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Materiały mają formę ćwiczeń, symulacji i analiz, które wymagają aktywnego udziału uczestników szkolenia. Umożliwiają poznanie i dogłębne zrozumienie najważniejszych procesów zachodzących w zespołach. Ich różnorodność i ścisłe powiązanie z praktyką zachęcają osoby szkolone do wykorzystania nowo nabytych umiejętności w codziennej pracy. Zestaw składa się z 12 modułów tematycznych, z których 8 koncentruje się na klasycznej pracy szkoleniowej z zespołami, podejmując następujące zagadnienia: wprowadzenie do pracy w zespole, przemiana grupy w zespół, porozumiewanie się, procesy zachodzące w zespole, organizowanie pracy, przewodzenie zespołowi, rozwiązywanie konfliktów w zespole, podsumowanie treści szkolenia. Do II wydania dołączono 4 nowe moduły poświęcone działaniom o charakterze coachingowym. Coaching zespołu jest zjawiskiem stosunkowo nowym na polskim rynku doradczo-szkoleniowym. Właściwie wykorzystany, może stać się niezwykle efektywnym narzędziem rozwoju dla zespołów ukierunkowanych na osiąganie wspólnych celów. Materiały zostały tak opracowane, aby można było na ich podstawie skonstruować dowolne szkolenie, odpowiadające potrzebom zarówno firmy, jak i grupy szkoleniowej. Każdy moduł tematyczny zawiera wskazówki dla trenera dotyczące sposobu przeprowadzenia ćwiczenia (materiały do ćwiczeń, slajdy i komentarze do nich) oraz materiały dla uczestników (zarówno wykorzystywane w trakcie zajęć, jak i obejmujące podsumowania analizowanych zagadnień). Korzystanie z publikacji ułatwi dołączona do niej płyta, zawierająca wszystkie przedstawione tu narzędzia i formularze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108092 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111505 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50753 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52605 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113169 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101761 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera część teoretyczną i opis doświadczeń z programów konsultacyjno-szkoleniowych prowadzonych przez autora dla przedsiębiorstw i instytucji. Omówiono profesjonalne metody przyjmowania nowych pracowników i organizowania ich adaptacji, a następnie planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej. To wszystko powinno być realizowane przy pomocy odpowiednich systemów ocen wyników aktualnych i spełniania kryteriów przyszłościowych. Omówiono bardzo dokładnie projektowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, zwracając szczególną uwagę na wspieranie twórczości. Jest też rozdział na temat wykwalifikowanego prowadzenia negocjacji oraz zarządzania swoim czasem i radzenia sobie ze stresem. Opisano także rolę konsultanta wspomagającego zarządzanie firmą/instytucją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50864 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39668 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32783 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ISSN 1644-0552. Psychologia / red. Jan M. Stanik ; nr 2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92791, 106694 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43998 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej