Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Czytelnia Złotów
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Becht Adam
(1)
Kwaśniewski Tomasz
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Waters C. D. J
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Jakość produktu
(5)
Zarządzanie jakością
(3)
Marketing
(2)
Popyt
(2)
Rynek
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Monopol
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Podręczniki
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 194.)
Monografia zawiera analizę modeli pomiaru jakości marketingowej produktów, zdefiniowanej jako relacja między sensorycznym profilem produktu a zbiorem potrzeb i preferencji konsumentów, pod kątem ich poprawności formalnej i merytorycznej oraz ocenę możliwości wykorzystania tych modeli do kształtowania bieżących i długofalowych strategii firmy. W pracy omówiono zakres znaczeniowy pojęcia jakości z uwzględnieniem problemów dotyczących konceptualizacji i operacjonalizacji pojęcia jakości marketingowej produktów, przedstawiono specyfikę pomiaru psychologicznego oraz charakterystykę zjawisk związanych z wartościowaniem obiektów. Dokonano także przeglądu modeli pomiaru jakości ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania metod QFD i SERVQUAL. Zaproponowano zmiany dotychczas stosowanych rozwiązań modelowych, biorąc pod uwagę zjawisko niestabilności opinii konsumentów oraz dokonano próby wytypowania ze zbioru potencjalnie dobrych modeli wzorcowych i niewzorcowych tych, których wyniki są zgodne ze wskazaniami wybranych zmiennych zewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Niniejsze opracowanie jest próbą przedstawienia metod oceny siły rynkowej, zarówno tych stosowanych obecnie w praktyce organów antymonopolowych, jak i tych do tej pory niestosowanych. Tematyka podjęta w pracy okazuje się szczególnie aktualna w kontekście bardziej ekonomicznego podejścia do prawa konkurencji, które to podejście promuje Komisja Europejska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46522 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97947 IB (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zarządzanie produkcją jest przedmiotem we wszystkich szkołach zarządzania. Jest przedmiotem trudnym. Jest też, obok zarządzania finansami, przedmiotem szczególnego zainteresowania kadr kierowniczych firm. Niniejsza książka powinna spełnić oczekiwania obydwu grup osób. Jest podręcznikiem nowoczesnym, opartym przede wszystkim na doświadczeniach przemysłu brytyjskiego, w którym, podobnie jak w Polsce, dużą rolę w zarządzaniu odgrywa kadra techniczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111975 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej