Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(109)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(188)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(48)
Wypożyczalnia Chodzież
(28)
Wypożyczalnia Czarnków
(19)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Wypożyczalnia Złotów
(32)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(44)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(4)
Autor
Bielecki Jan
(19)
Sikorski Witold
(7)
Baranowski Maciej
(5)
Cieślak Piotr
(3)
Grębosz Jerzy
(3)
Iglewski Michał
(3)
Madey Jan
(3)
Marciniak Andrzej
(3)
Matwin Stanisław
(3)
Bąk Andrzej
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Horneman Jurie
(2)
Kernighan Brian W
(2)
Kowalski Artur
(2)
Kruszewska Danuta
(2)
Kruszewski Marek
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Morgan Nick
(2)
Najman Marta
(2)
Payne Bryson
(2)
Ritchie Dennis M
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Zalewski Andrzej
(2)
Aho Alfred V
(1)
Alagic Suad
(1)
Anacki Krzysztof
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Arbib Michael A
(1)
Banachowski Lech
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bers Marina Umaschi
(1)
Bieńkowski Stefan
(1)
Borkowski Lech S
(1)
Borowiecka Agnieszka
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Briggs Jason R
(1)
Brzykcy Grażyna
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Cozens Simon
(1)
Cybulka Jolanta
(1)
Dembiński Piotr
(1)
Donat Wolfram
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Duck Mike
(1)
Dyka Franciszka
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Figus Valentina
(1)
Foster John Michael
(1)
Gasiński Karol
(1)
Gatnar Eugeniusz
(1)
Gift Noah
(1)
Gordon Michael J. C
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Greene Jennifer
(1)
Hatter Clyde
(1)
Hopcroft John E
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jasiak Zbigniew
(1)
Jurkowski Józef
(1)
Kain Eugene
(1)
Kids Coder
(1)
Kierzkowski Andrzej
(1)
Klonowski Zbigniew
(1)
Kobyliński Szymon
(1)
Konieczny Roman K
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kott Ryszard K
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Kreczmar Antoni
(1)
Kruszewski Stanisław
(1)
Krępski Artur
(1)
Kubiak Mirosław
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Leszczyłowski Jacek
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Małuszyński Jan
(1)
Meloni Julie C
(1)
Michalski Mateusz
(1)
Missala Marek
(1)
Mizerska Anna
(1)
Nicholls John E
(1)
Nowakowski Zdzisław
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Ochodek Mirosław
(1)
Oktaba Hanna
(1)
Pachelski Wojciech
(1)
Paluszkiewicz Albin
(1)
Paszkowski Stefan
(1)
Perry Greg M
(1)
Piotrowski Jerzy Andrzej
(1)
Puchałka Beata
(1)
Ragen Alex
(1)
Rajca Piotr
(1)
Ratajczak Wiesława
(1)
Resnick Mitchel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(19)
1980 - 1989
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(93)
nieznany (po)
(17)
Odbiorca
Dzieci
(12)
9-13 lat
(11)
6-8 lat
(7)
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy
(2)
Rodzice
(2)
9-12 lat
(1)
Audytorzy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Programiści
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Języki programowania
(31)
PASCAL (język programowania)
(30)
C (język programowania)
(19)
Programowanie (informatyka)
(18)
Minikomputery i mikrokomputery
(11)
Python (język programowania)
(11)
JavaScript
(5)
Komputery
(5)
Scratch
(5)
Programowanie (informat.)
(4)
Scratch (język programowania)
(4)
Algorytmy
(3)
Informatyka
(3)
Internet
(3)
Nauczanie programowane
(3)
PHP (język programowania)
(3)
Programy komputerowe
(3)
Strony WWW
(3)
BASIC
(2)
C++
(2)
FORTRAN
(2)
Gry komputerowe
(2)
HTML
(2)
JavaScript (język programowania)
(2)
Język polski
(2)
Mechatronika
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Sterowniki programowalne
(2)
.NET
(1)
ALGOL
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Baza danych
(1)
Branża informatyczna
(1)
C# (język programowania)
(1)
FTP
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
GIMP
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grafy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry online
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Java (język programowania)
(1)
Joomla!
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Klocki Lego
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Minecraft
(1)
MySQL
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
PERL (język programowania)
(1)
PLAN (język programowania)
(1)
Portale internetowe
(1)
Programiści
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
R (informat.)
(1)
Rachunkowość
(1)
Raportowanie zintegrowane
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Ruby (język programowania)
(1)
SQL
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Składnia
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Sprawozdawczość niefinansowa
(1)
Statystyka matematyczna podręcznik akademicki
(1)
Struktury danych
(1)
Symulacja
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Terminologia
(1)
Uczenie się automatyczne
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Visual Basic
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
XBRL (język programowania)
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: dzieło
C (język programowania)
(6)
Temat: czas
2001-
(4)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Poradniki
(7)
Podręczniki
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Gry komputerowe
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki dla dzieci
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Sprawdziany i testy dla szkół zawodowych
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Komiks
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Matematyka
(1)
Meritum
(1)
Wszystko dla Szkoły
(1)
Życie Szkoły
(1)
110 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79555 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34540 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wyd. 2. - Gliwice : Helion, cop. 2018. - 172, [1] s. : il. ; 21 cm.
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Drugie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Proste operacje wejścia-wyjścia Instrukcje warunkowe Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym Wątki, wielowątkowość i synchronizacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest wyjątkowo zwięzłym podręcznikiem, dzięki któremu błyskawicznie zdobędziesz wiedzę potrzebną do zrozumienia działania języka C. Wystarczy, że oprócz tej książki dysponujesz komputerem z dostępem do internetu, płytką Raspberry Pi Zero lub Zero W, paroma diodami LED, opornikami, płytką prototypową i przewodami oraz choćby podstawową wiedzą o programowaniu, a w krótkim czasie poszerzysz horyzonty, zdobędziesz kilka nowych umiejętności i przyswoisz nowy język. Jeśli chcesz się nauczyć pracy z komponentami sprzętowymi, uzyskać pełną kontrolę nad wykonywaniem programu czy też wycisnąć ze swojego systemu maksimum wydajności - właśnie w tej książce znajdziesz wiedzę, dzięki której osiągniesz swoje cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48215 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28119 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18109 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27393, 27392 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68670 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34882 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33797 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript dla dzieci to napisane lekkim piórem wprowadzenie do podstaw programowania, oparte na cierpliwym objaśnianiu zabawnie zilustrowanych przykładów. Zaczniesz od podstaw, takich jak łańcuchy znaków, tablice i pętle, a następnie przejdziesz do tematów zaawansowanych, takich jak obsługa interaktywnych zdarzeń za pomocą jQuery i rysowanie obrazków na płótnach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51194 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47509 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113657 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17437, 17436 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22492 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Inżynierii Oprogramowania.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19880 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań specem od C++! C++ wciąż pozostaje jednym z podstawowych, najważniejszych i najbardziej potrzebnych języków programowania. Dobry programista powinien go znać i umiejętnie wykorzystywać do tworzenia najróżniejszych projektów. Jak najłatwiej porządnie opanować taki język? Jak przeskoczyć z poziomu podstawowego na zaawansowany? Jak nauczyć się wychwytywać niuanse decydujące o jakości proponowanych rozwiązań? Odpowiedź jest jedna: trzeba ćwiczyć, rozwiązywać kolejne zadania, mierzyć się z coraz większymi wyzwaniami, pisać kod i porównywać go z kodem pisanym przez mistrzów. Drugie zaktualizowane wydanie tej popularnej pozycji powstało w odpowiedzi na potrzeby czytelników. Pomoże Ci doskonalić swój warsztat w zorganizowany, przejrzysty i niebanalny sposób. Na początek wystarczy znajomość podstawowych elementów C++ oraz podstaw nawigacji w bezpłatnym środowisku Microsoft Visual Studio Community 2015 with Updates. A potem czeka Cię kilkadziesiąt zadań, po których żaden problem programistyczny nie wyda Ci się zbyt trudny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114602 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53996 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!Jeż eli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35190 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47295 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!Dzięki tej książce: poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe nauczysz się tworzyć algorytmy stworzysz niejedną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116628 A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webmasterstwo w 7 dni / Rafał Strychalski. - Poznań : Wydawnictwo Nakom, 2011. - 161 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Dzięki tej książce czytelnik pozna sekrety tworzenia interesujących i funkcjonalnych stron WWW. W środku znajdzie rozdziały poświęcone językowi HTML, JavaScript, PHP, stylom CSS, relacyjnemu systemowi baz danych MySQL oraz grafice. Atutem książki jest przystępny język i lekki sposób przedstawiania nawet najbardziej zawiłych kwestii. Poradnik jest adresowany głównie do początkujących twórców stron internetowych, ale również zawodowy webmaster może znaleźć tu inspirację, ze względu na liczne propozycje nowych rozwiązań w projektowaniu witryn internetowych. Książka nie jest opasłą encyklopedią, ale pozwala zapoznać się z tym, co w webmasterstwie naprawdę istotne. Jak powiedział pierwszy czytelnik tej książki: "tworzenie stron internetowych jest proste!".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48077 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej