Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(94)
Forma i typ
Książki
(81)
Artykuły
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(183)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(39)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(39)
Wypożyczalnia Czarnków
(20)
Wypożyczalnia Trzcianka
(25)
Wypożyczalnia Złotów
(25)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(27)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(10)
Autor
Laskowska Regina
(6)
Czelakowska Danuta
(4)
Rejniak Zofia
(4)
Bierońska Elżbieta
(3)
Maurer Alicja
(3)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Petkowicz Helena
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Łukasik Stanisława
(3)
Andrzejczak Rościsław
(2)
Bigott Danuta
(2)
Cywińska Małgorzata
(2)
Jakubowicz Anna
(2)
Klimkiewicz Danuta
(2)
Król Anna
(2)
Kurdziel Marta
(2)
Lubner-Piskorska Anna
(2)
Mach Cecylia
(2)
Melnik Aleks
(2)
Płaszewska Bożena
(2)
Rocławski Bronisław
(2)
Rostańska Eugenia
(2)
Styn Ludwika
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Szymańska Maria Alicja
(2)
Zagnińska Maria
(2)
Świętek Wacława
(2)
Andrzejewska Ewa
(1)
Awgulowa Janina
(1)
Baczyńska Halina
(1)
Bastek Małgorzata
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Billewicz Grażyna
(1)
Bober-Pełzowska Maria
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Bytner Joanna
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Czerniawska Henryka
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Długosz Janina
(1)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Garbacka Bożena
(1)
Garbula-Orzechowska Joanna
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Graban Joanna
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Hickman Lois
(1)
Hofman Agata
(1)
Jaffke Christoph
(1)
Jurek Anna
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kobielska-Kalisz Joanna
(1)
Konieczna Anna
(1)
Kot Alicja
(1)
Krasuska-Betiuk Marta
(1)
Kula Anna
(1)
Kupiec Monika
(1)
Lande Aubrey
(1)
Lenartowska Krystyna
(1)
Lorek Maria
(1)
Maier Magda
(1)
Malczewski Jan
(1)
Małkowska-Zegadło Hanna
(1)
Meissner Andrzej
(1)
Mielech Alina
(1)
Nadratowska-Rogowska Joanna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nawrocka Danuta
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Obrębska Małgorzata
(1)
Ordakowska Beata
(1)
Orzech Emilia
(1)
Pamuła Małgorzata
(1)
Pasternacka-Ochocka Grażyna
(1)
Paśko Ingrid
(1)
Porter Joseph
(1)
Rocławska Izabela
(1)
Rodak Hanna
(1)
Sher Barbara
(1)
Sikora-Banasik Dorota
(1)
Smolińska Halina
(1)
Sprawka Romana
(1)
Stasica Jadwiga
(1)
Stucki Edmund
(1)
Surma Barbara
(1)
Szychowski Łukasz
(1)
Tomaszewska Diana
(1)
Vardanian Suren
(1)
Wiatrowska Leokadia
(1)
Wiz Bob
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Węglińska Maria
(1)
Zadura-Wnuk Aleksandra
(1)
Zakrzewska Barbara
(1)
Zenderowska-Korpus Grażyna
(1)
Zioło Brygida
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(84)
nieznany (po)
(7)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele języka niemieckiego
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Wychowawcy klas
(2)
9-13 lat
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Język polski
(68)
Nauczanie początkowe
(56)
Pisanie
(14)
Gry edukacyjne
(13)
Dziecko
(12)
Wychowanie przedszkolne
(12)
Metody nauczania
(11)
Czytanie
(10)
Matematyka
(8)
Języki
(7)
Mowa
(7)
Literatura dziecięca
(6)
Logopedia
(6)
Nauczanie języków obcych
(5)
Nauczanie zintegrowane
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Czytanie ze zrozumieniem
(4)
Język angielski
(4)
Przyroda
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Historia
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Metoda Montessori
(3)
Muzyka
(3)
Sztuka
(3)
Uczenie się
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(2)
Lektura szkolna
(2)
Literatura
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Montessori, Maria (1870-1952)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauka czytania
(2)
Programy edukacyjne (informatyka)
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rym
(2)
Samodzielność
(2)
Technika
(2)
Twórczość
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wychowanie religijne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Aristoteles
(1)
Autyzm
(1)
Bajkoterapia
(1)
Bruner, Jerome Seymour
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Części mowy
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Eksperyment
(1)
Freinet, Celestin (1896-1966)
(1)
Gramatyka
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Indywidualny tok nauki
(1)
Informatyka
(1)
Inscenizacja
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język
(1)
Język dziecka
(1)
Języki obce
(1)
Kaligrafia
(1)
Kariera
(1)
Katecheza
(1)
Klasa 3.
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Logopedia dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Metafora
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Miłość
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa - korekcja
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka pisania
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Niemowlę
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny opisowe
(1)
Ortografia
(1)
Temat: dzieło
Kreator
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-20002
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(7)
Sprawdziany i testy do nauczania początkowego
(4)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(3)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Ilustracje
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręcznik
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Śpiewniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Języki Obce w Szkole
(7)
Edukacja Wczesnoszkolna
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
Życie Szkoły
(1)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konstrukcję logiczno-merytoryczną publikacji tworzą cztery części. Pierwsza z nich to teoretyczne podstawy badań składające się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi próbę przedstawienia nauki języków obcych w perspektywie głównych ujęć: filozoficznych, lingwistycznych, neurologiczno-psychologicznych oraz socjologicznych. Na przestrzeni wieków refleksja filozoficzna z zakresu problematyki języków obcych wpłynęła w sposób pośredni na kształtowanie edukacji językowej dzieci, informując nauczycieli - lingwistów na temat struktury języka i opracowując gramatyki poszczególnych języków nowożytnych na podstawie, których nauczano języków obcych. Znacznie wnikliwszymi rozstrzygnięciami w proces glottodydaktyczny dysponuje lingwistyka, która pomaga nauczycielom selekcjonując, dobierając i konstruując materiały nauczania, a także ustala metody i techniki zgodnie z możliwościami dzieci. Teoretyczną podstawę podjętej problematyki stanowią również rozstrzygnięcia dotyczące fizjologicznych-neurologicznych mechanizmów regulujących powstawanie mowy i procesów zachodzących w mózgu u dzieci oraz psychologiczno-socjologiczne podstawy nauczania języków obcych najmłodszych. W celu wyjaśnia istoty nauki języka obcego dzieci na poziomie elementarnym, przedstawiono funkcjonowanie języka pierwszego - ojczystego, podobnego w kolejnych etapach przyswajania do języka obcego. Rozdział drugi poświęcony został oczekiwaniom i możliwościom nauki języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej z uwzględnieniem psychofizycznych przesłanek uzasadniających współczesną naukę dzieci. Pełnego obrazu teoretycznych rozstrzygnięć dopełniają założenia dotyczące nauczyciela - inspiratora procesu kształcenia języków obcych i rodziców, podejmujących współpracę ze szkołą dla dobra dziecka oraz zaprezentowano współczesny warsztat pracy nauczyciela i ucznia. Rozdział trzeci zawiera interpretację literatury poświęconej miejscu języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej a w nim argumenty za i przeciw wczesnej nauce języków obcych, a także legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej wskazując przy tym powszechność tego kształcenia i zasadność wprowadzenia ich w naszym kraju. Rozdział czwarty publikacji koncentruje się wokół założeń metodologicznych zaprojektowanych badań, które przeprowadzono w losowo wybranych pięciu szczecińskich szkołach podstawowych od 1. września 2006 do maja 2007 r. Rozdziały od piątego do ósmego stanowią obszerną analizę i interpretację danych statystycznych dotyczących części diagnostycznej i zależnościowej badań. Zakończenie stanowią interesujące uogólniające stwierdzenia i wypływające z nich wnioski oraz wynikające implikacje dla praktyki edukacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106730 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33123 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Książka jest rezultatem dialogu. Czytelnik znajdzie w niej różne stanowiska i odmienne punkty widzenia odnośnie do rozmaitych zagadnień. Pierwotnie chodziło o publikację, która przedstawiałaby stan aktualnej dyskusji naukowej na temat nauczania języków obcych w szkole na poziomie nauczania początkowego. Przykłady dydaktyczne są świadomie przytaczane tylko z j. angielskiego, który jako język obcy jest najpowszechniej nauczany w klasach początkowych w szkołach europejskich. Można je jednak bez żadnego problemu odnieść także do francuskiego i rosyjskiego, korzystając z kompendiów i prezentacji, pochodzących z doświadczeń dydaktycznych szkół waldorfskich. W tej książce słowo nauczyciel jest używane w znaczeniu człowiek, dokładniej: człowiek nauczający i wychowujący. Szkoły waldorfskie znane są z tego, że już od 1919 roku nauczają od pierwszej klasy dwóch języków obcych. Fundamentem, na którym opiera się waldorfska metoda nauczania tego przedmiotu podczas trzech pierwszych lat nauki szkolnej, jest bardzo silna u małych dzieci - i utrzymująca się jeszcze do mniej więcej dziewiątego roku życia - potrzeba naśladowania. Dzieci uczą się języków obcych w taki sam sposób jak języka ojczystego - przez słowo mówione. Na lekcjach prowadzą krótkie dialogi, śpiewają piosenki, recytują wierszyki, odgrywają scenki teatralne itp. Małe dzieci posiadają niezwykle silną umiejętność zapamiętywania dźwięków słów. Ich narządy artykulacyjne są niesłychanie plastyczne, dzięki czemu potrafią odtwarzać, pod względem fonetycznym bezbłędnie, to, co usłyszały. Wyniki nauczania okazują się najlepsze wtedy, kiedy przyswajanie dźwięków obcej mowy ma formę zabawy połączonej z ruchem ciała. Elementy gramatyki oraz pisanie niewielkich obcojęzycznych tekstów wprowadza się w szkołach waldorfskich dopiero w czwartej klasie, to znaczy w wieku 9-10 lat. Przykłady, z których korzystają autorzy książki, zaczerpnięto z j. angielskiego, jest to bowiem w programie europejskich szkół podstawowych najczęściej nauczany język obcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104752 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik w przystępny sposób omawia zasady wykorzystania elementarza, wybiórczo przedstawia założenia teoretyczne nowoczesnej nauki czytania i pisania według metody B. Rocławskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1730 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53894 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76830, 76829, 76828 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28528 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37460, 37459 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53738 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79486 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książeczka zawiera cenne uwagi metodyczne i propozycje wspaniałych zabaw opracowanych przez autora KLOCKÓW LOGO prof. Bronisława Rocławskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31044 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39834 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53235, 53234 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39833 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53233 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38764 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57096 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81831 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81830 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera propozycje rozwiązań metodycznych z zakresu organizacji i planowania pracy dydaktycznej nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej uczącego języka angielskiego w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106078 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51396 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38956 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32351 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64579 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76302, 76022 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38491, 38490 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28524, 28632 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37453, 39838, 37452 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53244, 52246, 53245 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54863, 57095 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie = Etudes Monographiques de l'Ecole Normale Superieure a Cracovie ISSN 0239-6025 ; nr 341)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92917, 92916 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czytanie ze zrozumieniem to kluczowa kompetencja nie tylko na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, ale również w całym dorosłym życiu. Po raz pierwszy poziom jej opanowania sprawdzany jest już u uczniów kończących klasę trzecią. Na zakończenie pierwszego etapu edukacyjnego dzieci przystępują do sprawdzianu kompetencji, tzw. trzecioteściku. Jego celem jest dostarczenie informacji na temat poziomu wiadomości i umiejętności, które uczniowie zdobyli w ciągu pierwszych trzech lat nauki. Dobrze opanowana umiejętność czytania ze zrozumieniem, którą sprawdzają i rozwijają prezentowane testy, pomaga małemu uczniowi osiągnąć sukces i zapewnić powodzenie nie tylko podczas pierwszego poważnego sprawdzianu, ale i w dalszej karierze szkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49961 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33080 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej