Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Daniec Sławomir
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Gębal Przemysław
(1)
Kaczmarska-Strzebońska Alicja
(1)
Kania Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Język polski
(2)
Języki
(2)
Czytanie
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Język angielski
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Wychowanie patriotyczne
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki przygotowany w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku. Autor przedstawia całościowo przegląd rozwoju dydaktyki języków obcych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116857 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52296 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty ; t. 23)
Autorka podejmuje istotny problem, z którym zmaga się współczesna dydaktyka polonistyczna: jak powinna wyglądać nowoczesna formacja postaw patriotycznych? Temat jest trudny. Często podejmowany w kontekście sporów ideologicznych, pełnych emocji. Agnieszka Kania podchodzi do niego z zachowaniem spokoju, racjonalnie i metodycznie. Zadaje pytanie, jak współcześnie jest rozumiany patriotyzm, czym jest nowocześnie pojmowana tożsamość narodowa. Rozważa problem w różnych aspektach. Analizuje zapisy programów i podstaw programowych. Przygląda się podręcznikom. Obserwuje lekcje. Zadaje pytania nauczycielom i uczniom. Pyta o znajomość historii, o konteksty kulturowe, nade wszystko jednak o lektury. Nie poprzestaje jednak na diagnozie. To jest dla niej tylko punkt wyjścia. Co ważne, uwagę poświęca każdemu z etapów edukacyjnych - od szkoły podstawowej po szkołę ponadgimnazjalną. Zastanawia się, jak można współcześnie zweryfikować i pozbawić schematyzmu Katechizm polskiego dziecka: nie chodzi jej jednak o rewizję wiersza Bełzy czy form jego lektury, raczej o stworzenie nowoczesnego Katechizmu…, nie tyle jako tekstu, ile jako metody dydaktycznej. Agnieszka Kania przedstawia propozycje niezwykle interesujących, twórczych, nowoczesnych rozwiązań dydaktycznych. Sięga do własnego doświadczenia nauczycielskiego, ale odwołuje się też do rozmaitych dobrych praktyk, znanych jej badań i obserwacji. z recenzji dr. hab. Krzysztofa Biedrzyckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110799 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40673 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30618 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43073 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53281 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej