Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Zając Jan M
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Marketing polityczny
(1)
Wybory samorządowe
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Raport omawia słabe i silne strony internetowych kampanii profrekwencyjnych, realizowanych w Polsce w latach 2007-2010. Analizując przykładowe polskie i zagraniczne akcje profrekwencyjne, autorzy pokazują jakich błędów się wystrzegać i jak skutecznie prowadzić kampanie na rzecz zwiększenia frekwencji z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 104394 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej