Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowicki Adam
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(6)
nieznany (po)
(3)
Temat
Internet
(7)
Marketing
(6)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Banki
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Negocjacje
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ankieta
(1)
Controlling
(1)
Crowdsourcing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel ratalny
(1)
Informacja
(1)
Instytucje kultury
(1)
Język państwowy
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Książka
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Przywództwo
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Słuchanie
(1)
Usługi
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60083 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; 11/2004)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Dlatego tak ważna jest edukacja w tym zakresie zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110793 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46470 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowania - indywidualnego i zbiorowego. Wydaje się, że mają one większe znaczenie w budowaniu oblicza współczesnych społeczeństw, niż wola i dążenia ludzi, czyniąc nas niewolnikami informacji, technicznych środków jej przekazu oraz niezależnych od naszej woli źródeł informacji. Do takiego oblicza rzeczywistości pewnie większość z nas zdążyła się przyzwyczaić. Jednak czy zastanawiamy się nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jaką komunikacja odgrywa albo może odgrywać w życiu społecznym, powiązane są z dążeniem do tego, by lepsza była jego jakość? By lepiej, bogaciej żyć? Co może łączyć komunikację z procesami rozwoju? Dlaczego rozwój miałby w jakikolwiek sposób wiązać się ze sposobami komunikowania się ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania może przybywać bogactwa? To niektóre z pytań jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukując na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w świat dialogu i jego uwarunkowań politycznych, edukacyjnych i społecznych istniejących w naszym kraju. Podpowiada również, jak kształtować nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzystać dla pożytku własnego i ogółu. Poznajemy też sprawczą moc kreatywnego myślenia wspólnot ludzkich oraz warunki pozwalające na pojawienie się twórczej wartości kapitału społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107886 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49100 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45608 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65182 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej