Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Folwarski Mateusz
(1)
Krasnodębska-Tomkiel Małgorzata
(1)
Michalczyk Wawrzyniec
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Nowicki Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
nieznany (po)
(3)
polski
(2)
Temat
Banki
(3)
Internet
(3)
Konkurencja
(3)
Globalizacja
(2)
Bank centralny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Controlling
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja banków
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel ratalny
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Monopol
(1)
Negocjacje
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Polska
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia a globalizacja
(1)
Unia Europejska
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Gatunek
Księgi pamiątkowe
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; 11/2004)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany jest termin: bankowość emocjonalna, czyli poddana transformacji cyfrowej. Jej głównym celem jest nie tylko poprawa rentowności, pozycji konkurencyjnej lub bezpieczeństwa banku, ale także dostosowanie się do możliwości, jakie oferuje technologia, często bardziej z powodów intuicyjnych oraz preferencji czy nawyków klientów, niż wymogów ekonomicznych. Innym ważnym motorem zmian na rynku bankowym jest konkurencja z dynamicznie rozwijającym się segmentem firm technologicznych działających w sektorze finansowym – FinTechów czy neobanków, niepodlegających (lub podlegających w minimalnym zakresie) regulacjom obowiązującym na rynku finansowym i bankowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41976 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58605 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60099 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich poświęcona jest polityce antytrustowej i próbie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprawne funkcjonowanie konkurencji jest podstawą prawidłowego działania i rozwoju 8 gospodarki rynkowej. Kolejne dwa rozdziały dotyczą kontroli koncentracji oraz pomocy publicznej. Obie te kwestie to jedyne przypadki, w których organy antymonopolowe reagują ex-ante – zanim nastąpi zakłócenie konkurencji. Ostatnia część to z kolei wyzwania polityki konkurencji. Postępująca informatyzacja życia społecznego i gospodarczego sprawia, że przedsiębiorstwa działają w zupełnie innym otoczeniu niż jeszcze kilka lat temu. Zarówno sposób organizacji spółek, jak i prowadzenia przez nie operacji na rynku uwarunkowane są w znacznym stopniu przez nowe technologie oraz sposoby komunikowania się. Zadaniem organów antymonopolowych jest dostosowywanie działania do tych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46518 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej