Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(10)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Borkowska Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Czerska Anna
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Kobylińska Magdalena
(1)
Kobylińska Monika
(1)
Pawłowska Sylwia
(1)
Roguski Artur
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Szachowicz-Sempruch Justyna
(1)
Tomasik Agnieszka
(1)
Wesołowska-Budka Barbara
(1)
Witkowska Marta
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Coachowie
(2)
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Blogerzy
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Vlogerzy
(1)
Temat
Instagram
(10)
Media społecznościowe
(7)
Facebook
(3)
Internet
(3)
Portal społecznościowy
(3)
YouTube
(3)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Fake news
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Image
(1)
Jakość życia
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media strumieniowe
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mikroblog
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Newsletter
(1)
Pinterest
(1)
Prawo autorskie
(1)
Pressroom
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Slideshare
(1)
Snapchat
(1)
Styl życia
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Twitter
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Fotografia barwna
(1)
Fotografie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Portrety
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Centrum Informacji
(1)
Charaktery
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Polonistyka
(1)
Remedium
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; [tłumaczenie Anna Czerska]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów - innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113829 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51504 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49295 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej