Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(20)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Aluchna Maria
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Bryx Marek
(1)
Clarke Liz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Huk Katarzyna
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kropiwnicki Jan
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Prudzienica Maja
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rok Bolesław
(1)
Sokołowski Dariusz
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Teczke Janusz
(1)
Tomczykowska Paulina
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Innowacje
(27)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(8)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Marketing
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kadry
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Oświata
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Wychowanie
(2)
Banki
(1)
Biurokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Emerytura
(1)
Energia elektryczna
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Islam
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Meble kuchenne
(1)
Miejsce pracy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopole
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obligacje
(1)
Odpady
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Outsourcing
(1)
Parki technologiczne
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika prenatalna
(1)
Pedagogika religii
(1)
Pedagogika rodziny
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Produkcja
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przywództwo
(1)
Płeć
(1)
Religia
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Spożycie
(1)
Spór o gender
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teta
(1)
Towary
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kurpie (region)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103973/T.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W przekonaniu Autorów niniejszego opracowania zawarte w nim spostrzeżenia, propozycje i rozwiązania mogą okazać się przydatne tym przedsiębiorcom i menedżerom, którzy - w sposób mniej lub bardziej uświadomiony - chcą osiągnąć sukces we wdrażaniu strategii wzrostu produktywności wykorzystywanej wiedzy organizacyjnej poprzez ciągłe procesy innowacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje w zarządzaniu / redakcja naukowa Regina Lenart-Gansiniec. - Warszawa : "CeDeWu", 2016. - 370, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi. Najważniejsze obszary tematyczne to: - innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania, - instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling, - innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości projektowej w wybranych polskich przedsiębiorstwach branży odzieżowej zajmujących się projektowaniem, wytwarzaniem i sprzedażą odzieży damskiej. Celem metodycznym pracy jest opracowanie holistycznego modelu badawczego umożliwiającego zrozumienie i wyjaśnienie warunków zarządzania wiedzą w rozwoju innowacji produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 7/2010.)
Tom zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania wielu problemów powstających w trakcie funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Książka stanowi istotną pomoc dla menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, bowiem zaprezentowane wyniki są poparte ugruntowanymi badaniami teoretycznymi i praktycznymi, zaś w formułowaniu wniosków Autorzy wykorzystali niejednokrotnie swoje doświadczenie biznesowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107153, 112003 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40388 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
urystyka jest jednym z najszybciej rozwijających się działów gospodarki i niezwykle dynamicznie zmieniającą się dziedziną życia. W społeczeństwach rozwiniętych większość osób korzysta z usług turystycznych, które zaspokajają bardzo zróżnicowane ludzkie potrzeby. Równolegle z szybkimi zmianami cywilizacyjnymi zmieniają się preferencje spędzania czasu wolnego, w tym również wśród uczestników ruchu turystycznego. Wzrastają też ich wymagania związane ze standardem usługi, czy poszukiwaniem nowych produktów turystycznych. Nadążanie za tymi trendami jest sporym wyzwaniem dla osób i przedsiębiorstw zajmujących się turystyką od strony podażowej. Utrzymanie się na rynku wymaga często sporej kreatywności z ich strony. Doskonale ilustruje to znana zasada, sformułowana przez J.W.Goethego, mówiąca, że „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami oraz ich reakcji na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku. Publikacja jest zbiorem opracowań analizujących wybrane zagadnienia zarządzania, których naczelnym tematem są współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Wyzwania te dotyczą zarówno aspektów społecznych, ekonomicznych, technologicznych, jak i organizacyjnych. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej specjalizujących się w danych zagadnieniach. Wspólną intencją było przedstawienie współczesnych zjawisk zachodzących w otoczeniu oraz analiza reakcji przedsiębiorstw pod kątem ich działań w wybranych obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107481, 107482 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej, umożliwiając powstawanie przedsiębiorstw sieciowych, stanowiących nową formę organizacyjną przedsiębiorstw działających według nowych zasad i wymagających odmiennego podejścia do zarządzania opartego na orkiestracji, tworząc równocześnie podwaliny dla rozwoju globalnej gospodarki sieciowej. 1. W przedsiębiorstwie sieciowym metodą zarządzania jest orkiestracja procesów. Tradycyjne zarządzanie jest realizowane na poziomie niezależnych podmiotów tworzących przedsiębiorstwo sieciowe, a na poziomie przedsiębiorstwa sieciowego rolę tę pełni orkiestracja procesów. 2. Współczesne przedsiębiorstwa stoją w obliczu konieczności zmiany dotychczasowego firmocentrycznego podejścia na nowe podejście sieciocentryczne. Rozwój sieci oraz sieciowych form współpracy przedsiębiorstw powoduje, że w coraz większym stopniu ich działalność gospodarcza jest prowadzona w sieci. To sprawia, że muszą one zmienić wewnętrzny klimat z ukierunkowanego na indywidualizm działania na współpracę z otoczeniem. Myślenie w kategoriach osiągania jak największych korzyści dla firmy musi zostać zastąpione myśleniem o korzyściach dla sieci, a perspektywa widzenia z ograniczonej do przedsiębiorstwa na rozszerzoną, obejmującą sieć. 3. W procesie tworzenia wartości dokonuje się przejście od łańcucha wartości do sieci wartości. Wartość powstaje jako efekt wykorzystania zasobów znajdujących się w otoczeniu przedsiębiorstwa oraz współpracy wielu niezależnych podmiotów połączonych ze sobą relacjami sieciowymi. Wartość wielu współczesnych produktów jest sumą cząstkowych wartości dodawanych w sieciowym procesie produkcji przez współpracujących ze sobą partnerów sieciowych i w ten sposób nabiera nowego kolektywnego charakteru. 4. Następuje zmiana lokalizacji wiedzy oraz wyróżniających umiejętności i kluczowych kompetencji z przedsiębiorstwa do sieci. Szybkie tempo rozwoju nauki i techniki oraz technologii produkcyjnych, wysoka specjalizacja, powstawanie nowoczesnych dziedzin łączących w sobie osiągnięcia wielu różnych dyscyplin nauki sprawiają, że przedsiębiorstwa nie są w stanie samodzielnie rozwijać potrzebnej im wiedzy, wyróżniających umiejętności oraz kluczowych kompetencji. Dlatego też, korzystając z możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia informacyjno-komunikacyjna, poszukują potrzebnych im zasobów w sieci. 5. Innowacje otwarte stają się nowym, sieciowym źródłem przewagi konkurencyjnej. Od dawna były one wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym. Informatyzacja oraz usieciowienie społeczeństwa i gospodarki stworzyły możliwość włączenia do procesu kreowania innowacji intelektualnych zasobów znajdujących się na zewnątrz przedsiębiorstwa. Proces kreacji i rozwoju innowacji z zamkniętego we wnętrzu przedsiębiorstwa otwiera się na zewnętrznych partnerów (firmy, organizacje, klienci), traktując ich jako kokreatorów innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje. Bardzo ważne i interesujące są rozważania dotyczące poszczególnych kompetencji menedżerskich i ich wpływu na innowacyjność. Autorka szczegółowo omawia takie składniki kompetencji, jak wiedza (i jej rodzaje), kluczowe umiejętności koncepcyjno-analityczne, umiejętności interdyscyplinarne, umiejętności osobiste, umiejętności społeczne, wartości własne, umiejętności poznawcze i stanowiskowe menedżerów, umiejętności zarządcze. Ważnym elementem analizy jest wpływ cech osobowości i postaw menedżera na poziom innowacyjności. Bardzo ważne rozważania dotyczą też poziomów kompetencji menedżera zorientowanych na innowacje, tj. myślenie o przyszłości, diagnoza teraźniejszości i rozwiązywanie problemów, w tym radzenie sobie ze stresem. Autorka omawia zależności między strategią, strukturą, kulturą organizacyjną oraz procesami operacyjnymi i wielkością badanych przedsiębiorstw a innowacyjnością. Opracowała w ujęciu modelowym kontekst organizacyjnych uwarunkowań innowacyjności, uwzględniający relacje pomiędzy poszczególnymi elementami kompetencji menedżerskich a innowacyjnością przedsiębiorstwa. Opracowany model można niewątpliwie uznać za pionierski wkład Autorki w badania nad kompetencjami menedżerskimi i innowacyjnością. To opracowanie o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów podejmujących decyzje odnośnie rozwoju kompetencji pracowników. Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Poznańska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42058 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem – i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113643 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść publikacji podzielono na następujące rozdziały: 1.Innowacje - rodzaje i kulturowe uwarunkowania ich tworzenia. 2.Kreatywny pracownik - jego cechy i możliwości pozyskiwania. 3.Kadra kierownicza wobec potrzeby zarządzania kreatywnością. 4.Kształtowanie proinnowacyjnego środowiska pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106042 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książkę wyróżnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami istotne jest wykorzystanie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono wiele złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technologicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji. Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu dużych i wielkich przedsiębiorstw, w których wnętrzu tworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną. Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej. Książka została napisana przez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego, a także Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. „Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40679 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania: Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą? Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą? Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji - procesie innowacji produktu? Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty? Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado. Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w zarządzaniu wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107518, 107519 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 107173 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej