Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Brdulak Jakub
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania: Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą? Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą? Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji - procesie innowacji produktu? Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty? Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado. Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w zarządzaniu wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107518, 107519 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej