Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Janasz Władysław
(1)
Strużycki Marian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Innowacje
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Agroturystyka
(1)
Biura podróży
(1)
Ekoturystyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka górska
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112748 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105578, 105579 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autor książki stara się odpowiedzieć na następujące pytania: Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedzą? Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą? Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji - procesie innowacji produktu? Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty? Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą. Było to inspiracją dla autora do przeprowadzenia badań w ramach uzyskanego stypendium na University of Denver w Kolorado. Przykłady dobrze obrazują stopień zaawansowania polskich i amerykańskich organizacji w zarządzaniu wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107518, 107519 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 107173 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera 27 opracowań, które zostały podzielone na cztery części. Część pierwsza zawiera opracowania poruszające tematykę działań podejmowanych przez UE oraz ich faktycznego lub potencjalnego wpływu na polską gospodarkę turystyczną. W części drugiej znalazły się opracowania dotyczące zagadnień oceny i kształtowania konkurencyjności poszczególnych ogniw gospodarki turystycznej, a także związku między procesami globalizacyjnymi a kształtowaniem się konkurencyjności oferty turystycznej. Część trzecia zawiera opracowania pokazujące uwarunkowania wprowadzania innowacji w gospodarce turystycznej oraz przykłady działań podejmowanych przez wybrane typy przedsiębiorstw turystycznych. Część czwarta porusza przede wszystkim zagadnienia dotyczące wpływu zagrożeń dla środowiska przyrodniczego na kierunki rozwoju turystyki oraz szerzej, wpływu turystyki na konkurencyjność poszczególnych regionów, a więc wkładu, jaki turystyka wnosi w rozwój gospodarczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105941 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45449, 45448 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej