Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(34)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(28)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Weresa Marzenna
(5)
Domański Ryszard
(2)
Kawińska Maria
(2)
Albigowski Marek
(1)
Aluchna Maria
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bil Ireneusz
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub
(1)
Clarke Liz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czyż Paweł
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Egeman Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Klepka Michał
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Maige Christian
(1)
Marszałek Anna
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Muller Jean-Louis
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Parszewski Kazimierz
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Poznański Kazimierz
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rogut Anna
(1)
Rok Bolesław
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Teczke Janusz
(1)
Zastempowski Maciej
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Żuchowski Ireneusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(33)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(34)
Przedsiębiorstwo
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie
(5)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Controlling
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Rynek pracy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transfer technologii
(2)
Usługi
(2)
Agroturystyka
(1)
Banki
(1)
Biura podróży
(1)
Biurokracja
(1)
Czas pracy
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Islam
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kraje kapitalistyczne
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Meble kuchenne
(1)
Miejsce pracy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopole
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauka
(1)
Obligacje
(1)
Odpady
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Outsourcing
(1)
Parki technologiczne
(1)
Podatek
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkcja
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Siła robocza
(1)
Spożycie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Technika
(1)
Telekomunikacja
(1)
Towary
(1)
Transfer technologii $z kraje Unii Europejskiej
(1)
Transport
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(4)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kurpie (region)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Innowacje w zarządzaniu / redakcja naukowa Regina Lenart-Gansiniec. - Warszawa : "CeDeWu", 2016. - 370, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi. Najważniejsze obszary tematyczne to: - innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania, - instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling, - innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym, - innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112532 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie wiele krajów i regionów osiąga przewagę ekonomiczną dzięki innowacjom, które są, obok kapitału ludzkiego, głównym czynnikiem wzrostu gospodarczego. Powstawanie innowacji na danym obszarze zależy od sumy różnorodnych uwarunkowań, m.in. technologicznych, ekonomicznych i instytucjonalnych, które łącznie tworzą system innowacyjny. Wyznaczenie poszczególnych elementów narodowych, regionalnych i branżowych systemów innowacyjnych, dokonanie ich klasyfikacji oraz wskazanie powiązań między nimi jest szczególnie ważne dla badania poziomu innowacyjności regionów, umożliwia także wyciąganie wniosków dotyczących skuteczności poszczególnych systemów. Autorka dokonuje w pracy głębokiej analizy systemów innowacyjnych, opierając się na literaturze przedmiotu oraz na własnych badaniach. Charakteryzuje narodowe, regionalne i branżowe systemy innowacyjne blisko 60 krajów, wyznaczając ich typy i wzajemne powiązania. Ta analiza umożliwia autorce sformułowanie daleko idących wniosków, dotyczących obecnego i przyszłego stanu innowacyjności badanych gospodarek oraz wskazanie tendencji w rozwoju różnych typów systemów. Opisane rozważania mają istotne znaczenie dla polityków gospodarczych, przedsiębiorców, samorządowców oraz wszystkich, którzy zajmują się tematyką innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107750, 109610 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49425 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19847 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami oraz ich reakcji na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku. Publikacja jest zbiorem opracowań analizujących wybrane zagadnienia zarządzania, których naczelnym tematem są współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Wyzwania te dotyczą zarówno aspektów społecznych, ekonomicznych, technologicznych, jak i organizacyjnych. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej specjalizujących się w danych zagadnieniach. Wspólną intencją było przedstawienie współczesnych zjawisk zachodzących w otoczeniu oraz analiza reakcji przedsiębiorstw pod kątem ich działań w wybranych obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107481, 107482 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Postęp naukowo-techniczny, w szczególności technologie informacyjno-komunikacyjne przełomu XXI wieku, oraz przemiany społeczno-gospodarcze zmieniają w sposób istotny metody, sposoby oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej, umożliwiając powstawanie przedsiębiorstw sieciowych, stanowiących nową formę organizacyjną przedsiębiorstw działających według nowych zasad i wymagających odmiennego podejścia do zarządzania opartego na orkiestracji, tworząc równocześnie podwaliny dla rozwoju globalnej gospodarki sieciowej. 1. W przedsiębiorstwie sieciowym metodą zarządzania jest orkiestracja procesów. Tradycyjne zarządzanie jest realizowane na poziomie niezależnych podmiotów tworzących przedsiębiorstwo sieciowe, a na poziomie przedsiębiorstwa sieciowego rolę tę pełni orkiestracja procesów. 2. Współczesne przedsiębiorstwa stoją w obliczu konieczności zmiany dotychczasowego firmocentrycznego podejścia na nowe podejście sieciocentryczne. Rozwój sieci oraz sieciowych form współpracy przedsiębiorstw powoduje, że w coraz większym stopniu ich działalność gospodarcza jest prowadzona w sieci. To sprawia, że muszą one zmienić wewnętrzny klimat z ukierunkowanego na indywidualizm działania na współpracę z otoczeniem. Myślenie w kategoriach osiągania jak największych korzyści dla firmy musi zostać zastąpione myśleniem o korzyściach dla sieci, a perspektywa widzenia z ograniczonej do przedsiębiorstwa na rozszerzoną, obejmującą sieć. 3. W procesie tworzenia wartości dokonuje się przejście od łańcucha wartości do sieci wartości. Wartość powstaje jako efekt wykorzystania zasobów znajdujących się w otoczeniu przedsiębiorstwa oraz współpracy wielu niezależnych podmiotów połączonych ze sobą relacjami sieciowymi. Wartość wielu współczesnych produktów jest sumą cząstkowych wartości dodawanych w sieciowym procesie produkcji przez współpracujących ze sobą partnerów sieciowych i w ten sposób nabiera nowego kolektywnego charakteru. 4. Następuje zmiana lokalizacji wiedzy oraz wyróżniających umiejętności i kluczowych kompetencji z przedsiębiorstwa do sieci. Szybkie tempo rozwoju nauki i techniki oraz technologii produkcyjnych, wysoka specjalizacja, powstawanie nowoczesnych dziedzin łączących w sobie osiągnięcia wielu różnych dyscyplin nauki sprawiają, że przedsiębiorstwa nie są w stanie samodzielnie rozwijać potrzebnej im wiedzy, wyróżniających umiejętności oraz kluczowych kompetencji. Dlatego też, korzystając z możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia informacyjno-komunikacyjna, poszukują potrzebnych im zasobów w sieci. 5. Innowacje otwarte stają się nowym, sieciowym źródłem przewagi konkurencyjnej. Od dawna były one wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym. Informatyzacja oraz usieciowienie społeczeństwa i gospodarki stworzyły możliwość włączenia do procesu kreowania innowacji intelektualnych zasobów znajdujących się na zewnątrz przedsiębiorstwa. Proces kreacji i rozwoju innowacji z zamkniętego we wnętrzu przedsiębiorstwa otwiera się na zewnętrznych partnerów (firmy, organizacje, klienci), traktując ich jako kokreatorów innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich (rozdziały 1-4) skupia się na zagadnieniach teoretycznych i metodyce badania międzynarodowej konkurencyjności, kapitału ludzkiego i innowacyjności oraz pokazuje wzajemne zależności między tymi zjawiskami. W rozdziale 1 przedstawiono kontrowersje wokół koncepcji konkurencyjności i jej mierzenia, odwołując się do dotychczasowego dorobku odpowiedniej teorii ortodoksyjnej i heterodoksyjnej o charakterze normatywnym. Szczególną uwagę zwraca się na problemy kształtowania się przewag komparatywnych i politykę kształtowania owych przewag (tzw. przewag konkurencyjnych) w handlu zagranicznym poszczególnych krajów i ich grup we współczesnej gospodarce światowej. Rozdział 2 poświęcony jest teoretycznym ujęciom kapitału ludzkiego i innowacyjności oraz sposobom pomiaru tych zjawisk. Efektem jest wyznaczenie wspólnych ram analizy obu zagadnień w odniesieniu do poszczególnych krajów - jest to koncepcja narodowego systemu innowacji. Jej szerszą charakterystykę i związek z konkurencyjnością zawarto w rozdziale 3 monografii. Relacje między narodowym systemem innowacji a konkurencyjnością gospodarek są analizowane przy wykorzystaniu koncepcji konkurencyjnej przewagi narodów M. Portera, rozszerzonej o aspekty powiązań międzynarodowych wskazywanych na gruncie teorii przez J. Dunninga i P. Krugmana. Novum tego ujęcia stanowi systemowe podejście do innowacyjności i próba uchwycenia dwukierunkowej relacji sprzężeniowej między systemem innowacji a konkurencyjnością w handlu zagranicznym. Na tej podstawie wskazuje się na trzy wymiary wzajemnych związków systemów innowacyjnych i konkurencyjności: wymiar technologiczny, instytucjonalny oraz międzynarodowy. Rozdział zamyka typologia narodowych systemów innowacji w gospodarce światowej, oparta na kryteriach opisujących innowacyjność i stopień rozwoju kapitału ludzkiego w poszczególnych krajach. Wyróżniono sześć głównych typów narodowych systemów innowacji. Uwzględniając ich cechy charakterystyczne, w kolejnym, 4 rozdziale poddano weryfikacji hipotezę dotyczącą zróżnicowanego wpływu w poszczególnych grupach państw determinant konkurencyjności (w tym w szczególności kapitału ludzkiego i innowacji) na przewagi konkurencyjne w handlu międzynarodowym. Druga cześć monografii (rozdziały 5-8) ma charakter empiryczny. Są to studia przypadków wybranych krajów, charakteryzujących się odmiennymi modelami narodowego systemu innowacji. Celem tej części monografii jest ilustracja teoretycznych ustaleń, które można ująć w stwierdzeniu, iż akumulacja i absorpcja wiedzy oraz innowacyjne zastosowanie technologii mogą być czynnikiem umożliwiającym skuteczne konkurowanie z państwami i regionami o niskich jednostkowych kosztach pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109616 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112748 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105578, 105579 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje. Bardzo ważne i interesujące są rozważania dotyczące poszczególnych kompetencji menedżerskich i ich wpływu na innowacyjność. Autorka szczegółowo omawia takie składniki kompetencji, jak wiedza (i jej rodzaje), kluczowe umiejętności koncepcyjno-analityczne, umiejętności interdyscyplinarne, umiejętności osobiste, umiejętności społeczne, wartości własne, umiejętności poznawcze i stanowiskowe menedżerów, umiejętności zarządcze. Ważnym elementem analizy jest wpływ cech osobowości i postaw menedżera na poziom innowacyjności. Bardzo ważne rozważania dotyczą też poziomów kompetencji menedżera zorientowanych na innowacje, tj. myślenie o przyszłości, diagnoza teraźniejszości i rozwiązywanie problemów, w tym radzenie sobie ze stresem. Autorka omawia zależności między strategią, strukturą, kulturą organizacyjną oraz procesami operacyjnymi i wielkością badanych przedsiębiorstw a innowacyjnością. Opracowała w ujęciu modelowym kontekst organizacyjnych uwarunkowań innowacyjności, uwzględniający relacje pomiędzy poszczególnymi elementami kompetencji menedżerskich a innowacyjnością przedsiębiorstwa. Opracowany model można niewątpliwie uznać za pionierski wkład Autorki w badania nad kompetencjami menedżerskimi i innowacyjnością. To opracowanie o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów podejmujących decyzje odnośnie rozwoju kompetencji pracowników. Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Poznańska
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42058 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść publikacji podzielono na następujące rozdziały: 1.Innowacje - rodzaje i kulturowe uwarunkowania ich tworzenia. 2.Kreatywny pracownik - jego cechy i możliwości pozyskiwania. 3.Kadra kierownicza wobec potrzeby zarządzania kreatywnością. 4.Kształtowanie proinnowacyjnego środowiska pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106042 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65588 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej