Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Domański Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46731 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej