Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Orzeszko Teresa
(2)
Beech Nic
(1)
Cetner Jan
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
McKenna Eugene
(1)
Olszewska Krystyna
(1)
Piasta Jacek
(1)
Stanulewicz Danuta
(1)
Turkowski Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(6)
nieznany (po)
(2)
Temat
Hotelarstwo
(6)
Usługi
(3)
Biura podróży
(2)
Kadry
(2)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Farmacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Leasing
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Gatunek
Marketing usług hotelarskich to materia, która w praktyce decyduje o sukcesie lub porażce każdego przedsiębiorstwa hotelowego. Tworzą ją zarówno pracownicy sprzedaży, jak i recpecjoniści, pokojowe czy personel kuchni. Marketing hotelu "robią" wszyscy swoją codzienną pracą. To fakt. Ale największa odpowiedzialność spoczywa na kierownictwie i pracownikach odpowiedzilanych bezpośrednio za marketing i sprzedaż. Jak mówi autor podręcznika: Można mieć słabe wyniki i pustki mimo zainwestowanych milionów i "oferty najlepszej na rynku". A można mieć hotel popularny i mający dobre wyniki, mimo że konkurencja oferuje więcej. Każdy obiekt może zdobyć renomę i wiernych klientów a w efekcie: dobre wyniki finansowe. To prawda. "Marketing usług hotelarskich opisany w sposób przystępny, praktyczny i bogato ilustrowany przykładami z praktyki" - to celny opis ksiażki. Zarówno książkę, jak i dedykowany do niej zeszyt ćwiczeń można kupić za pośrednictwem naszej strony. Zapraszamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107649, 107648 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40638 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82846 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Ogromna dynamika zmian w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw turystycznych, a także samorządu terytorialnego, konkurujących o ograniczone zasoby, stawia wiele wyzwań w wymiarze społecznym, ekonomicznym i technologicznym przed menedżerami podmiotów gospodarczych oraz administracją samorządową. Wyzwania te dotyczą przede wszystkim konieczności poszukiwania skutecznych sposobów dotarcia do coraz bardziej wymagających klientów (turystów), utrzymywania i wzbogacania relacji z nimi, tworzenia ofert odpowiadających ich oczekiwaniom. Stanowi to cel marketingowego zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i jednostkami samorządu terytorialnego (gminami i regionami będącymi rynkami docelowymi określonych grup turystów). W budowaniu dobrych relacji z turystami oraz z innymi grupami interesariuszy (w przypadku gmin i regionów turystycznych) wykorzystywane są coraz bardziej nowoczesne technologie informacyjne, kreatywne i nowatorskie narzędzia oddziaływania na rynki docelowe w turystyce, elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacji i prospołecznych oraz proekologicznych zachowań podmiotów rynku turystycznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej