Form of Work
Książki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Author
Barańska Anna
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Hołownia Szymon
(1)
Prokop Marcin
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Hołownia, Szymon
(3)
Bóg
(1)
Dobra osobiste
(1)
Duchowość religijna
(1)
Felieton
(1)
Image
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kościół katolicki
(1)
Lukašenka, Alâksandr
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Osoba fizyczna
(1)
Osoba prawna
(1)
Politycy
(1)
Prokop, Marcin
(1)
Publicyści
(1)
Sikorski, Radosław
(1)
Varga, Krzysztof
(1)
Wiara
(1)
Wolność
(1)
Zaremba, Piotr
(1)
Środa, Magdalena
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów. Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44655 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja i Media)
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48201 (1 egz.)
Book
In basket
Podejmowana w publikacji tematyka stanowi ciekawy wkład w dyskusję na temat roli wizerunku jako kategorii z zakresu nauki o komunikowaniu. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. Znajdują się tu wskazówki z zakresu prawa i popularnego marketingu politycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108716 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39522 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45159 (1 egz.)
E-book
In basket
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again