Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Author
Awdziej Marcin
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(3)
Gospodarstwo domowe
(2)
Marketing
(2)
Badania marketingowe
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Franchising
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Obligacje
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Podatek
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Reklama
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek finansowy międzynarodowy
(1)
Sport
(1)
Spożycie
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubóstwo
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110255 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51129 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46216 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46756 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again