Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Zieliński Michał A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Google AdWords
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest praktycznym przewodnikiem dla szefów i menedżerów w małych i średnich firmach, który pomoże odpowiedzieć na pytania, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście. W książce zostały opisane różne formy reklamy internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem reklam w wyszukiwarce. Publikacja obala mity o reklamie w sieci i radzi, czy warto robić marketing internetowy z firmą zewnętrzną czy samodzielnie, jak wybrać rzetelnego partnera i jak się z nim rozliczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1810 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej