Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bogdanowicz Ewa
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Uchyła-Zroski Jadwiga
(1)
Włodarczyk Rafał
(1)
Zalewska Ewa
(1)
Ziemski Franciszek
(1)
Żłobicki Wiktor
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Folklor
(4)
Dziecko
(2)
Muzykoterapia
(2)
Socjalizacja
(2)
Agresywność
(1)
Arteterapia
(1)
Chóry
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Fenomenologia
(1)
Gabryś, Ryszard
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Obrzędy
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Pedagogika
(1)
Psychoterapia
(1)
Regionalizm
(1)
Religia
(1)
Rodzice
(1)
Rytmika
(1)
Sport
(1)
Spożycie
(1)
Sztuka
(1)
Tradycja
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zespoły muzyczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Śmierć
(1)
Gatunek
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2975.)
Tom czwarty składa się z trzech części: 1.Rozprawy teoretyczne. Artystyczne i społeczne uwarunkowania kultury muzycznej; 2.Praktyka wykonawcza w teorii i działaniach artystycznych; 3. Sztuka w szkolnej edukacji i życiu człowieka. Zaletą publikacji jest bogaty zbiór: załączników nutowych muzyki artystycznej i ludowej pochodzących z terenów polskich, zaolziańskich i ukraińskich, zdjęć, materiałów dokumentujących omawiane problemy badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W części pierwszej, zatytułowanej „Interdyscyplinarność i transdyscyplinarność pedagogiki – wymiar teoretyczny”, znalazły się prace autorów, którzy wykorzystując różne perspektywy badawcze i założenia, podjęli namysł teoretyczny nad kategoriami oraz przejawami inter- i transdyscyplinarności w pedagogice. Część drugą, pt. „Interdyscyplinarny transfer wiedzy – doświadczenia pedagogicznego pogranicza”, tworzą teksty lokujące się na pograniczach dyscyplin i obszarów badawczych, ukazujące próby integracji pozyskiwanej z nich wiedzy na gruncie pedagogiki. Doświadczenia związane z podejmowaniem przez badaczy problemów i zagadnień znajdujących się na granicach dyscyplin oraz dotyczące transferu wiedzy z innych dyscyplin naukowych i dziedzin badawczych na obszar pedagogiki dostarczają także wiedzy teoretycznej z zakresu praktyki interdyscyplinarnej. W części trzeciej, pt. „Interdyscyplinarność pedagogiki – doświadczenia transdyscyplinarne”, znalazły się prace autorów koncentrujących swoją uwagę na styku pedagogiki i różnych dziedzin oraz form praktyki społecznej. Społecznie wytwarzana wiedza, nierespektująca dyscyplinarnych podziałów, wykraczająca poza kompetencje dyscyplinarne, stanowi dla badaczy nie lada wyzwanie, ponieważ jej integracja z wiedzą wytwarzaną na gruncie pedagogiki wymaga właściwego przygotowania oraz kompetentnie prowadzonych badań. Inne tego autora
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47058 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63795 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87342 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42159 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytanie o to, jaki obraz świata (czy obrazy świata) prezentują dziecku współczesne podręczniki dla najmłodszych uczniów, jest równocześnie pytaniem o ich potencjał socjalizacyjny, na który składają się rekomendowane systemy wartości, wzorce ról społecznych, postaw i interpersonalnych relacji, zakres podejmowanej tematyki oraz sposób jej konceptualizacji; ponadto istotne są modele organizacji procesu uczenia się związane z obudową metodyczną podręcznika, bowiem poprzez dobór ćwiczeń, poleceń i zadań zostają określone granice uczniowskiej autonomii poznawczej i etycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45917 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej