Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(1)
Author
Szocki Józef
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Firma (nazwa)
(1)
Public relations
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104015 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again