Form of Work
Książki
(37)
E-booki
(12)
IBUK Libra
(12)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(49)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(18)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Author
Kozioł Leszek
(3)
Obłój Krzysztof
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Gierszewska Grażyna
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Romanowska Maria
(2)
Rusiński Michał
(2)
Albigorski Marek
(1)
Andrejczuk Magdalena
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Augustyniak Piotr
(1)
Bar Magdalena
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Campbell David
(1)
Cywiński Marcin
(1)
Czermiński Alfred
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
De Chernatony Leslie
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hamill Jim
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karwińska Anna
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Koszewska Małgorzata
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowerski Mieczysław
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kołodziejczak Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Marek Stanisław
(1)
Maźnica Łukasz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Olesiński Zbigniew
(1)
Peters Tom
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Purdie Tony
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Rudnicka Agata
(1)
Rutka Ryszard
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Simonson Alex
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stokfiszewski Igor
(1)
Stonehouse George
(1)
Stoner James Arthur Finch
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef
(1)
Tracy Brian
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wolak Dorota
(1)
Wotkiewicz Katarzyna B
(1)
Świątek-Barylska Ilona
(1)
Year
2020 - 2021
(6)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(10)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(49)
Language
Polish
(47)
English
(1)
unknown (po)
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Firma (nazwa)
(19)
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Znaki towarowe
(8)
Kadry
(7)
Strategia
(7)
Marketing
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Public relations
(6)
Planowanie strategiczne
(5)
Kontrola
(4)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja
(3)
Analiza SWOT
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Konkurencja
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Biznes
(1)
Digitalizacja
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Moja firma
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Polskie prawo gospodarcze
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracownicy
(1)
Prawo prasowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Rynek pracy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Serwis księgowego
(1)
Serwis służb kadrowych
(1)
Siła robocza
(1)
Sponsoring
(1)
Strategia firmy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki
(4)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
53 results Filter
Authority data
Firma (nazwa) (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Nazwy własne (hasło przedmiotowe)
zob. też Prawo handlowe (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorstwo (hasło przedmiotowe) ; Znaki towarowe (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, ISSN 1734-4468 ; nr 1/2005.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104055 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112987 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65942 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32479 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98530 P (1 egz.)
Book
In basket
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105533 (1 egz.)
Book
In basket
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji; elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych; prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne; narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki; proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów; semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38568 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 35674 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84128 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111912, 111911 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65095 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62861 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 94308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 35289 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 34039 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101263 (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104015 (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania. Autorka jest prawnikiem z doktoratem z ekonomii w dziedzinie zarządzania technologiami informacyjnymi, a jej profil akademicki i zawodowy ukształtował się w wyniku nieustannej konieczności transponowania „papierowych” przepisów prawnych na logarytmiczny język IT. Połączenie wiedzy i doświadczenia prawniczego z analitycznym myśleniem i determinacją niezbędną we wdrożeniach systemów informatycznych miała okazję sprawdzić przez ponad 15 lat, kierując in-house, bądź jako doradca biznesowy i prawny, projektami w bankach, funduszach inwestycyjnych i emerytalnych, firmach ubezpieczeniowych, a także polskich, europejskich i światowych instytucjach regulacji i nadzoru rynku. Za osiągnięcia w definiowaniu architektury biznesowej i wdrożenia w obszarze (Data) Governance w zlokalizowanej we Frankfurcie nad Menem agencji unijnej nadzorującej rynek ubezpieczeniowy i emerytalny w Europie została nominowana do prestiżowej nagrody German Enterprise Awards 2017 przyznawanej przez Worldwide Business Review. Jej ambicją jest sprawdzanie się w tematach trudnych, a często nawet pozornie beznadziejnych, gdzie prawnik jest współodpowiedzialny za konstruktywne rozwiązanie kwestii biznesowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42049 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113872 (1 egz.)
Authority data
Otoczenie firmy (hasło przedmiotowe)
zob. też Przedsiębiorstwo (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
cz się na błędach innych i zostań skutecznym liderem zmian! Bazując na swojej ponad 18-letniej praktyce i współpracy z ponad 50 firmami w zakresie projektów doradczych i szkoleniowych, Beata Kozyra stworzyła praktyczny przewodnik dla osób, które wprowadzają zmiany w organizacji lub mają taki zamiar niezależnie od wielkości i złożoności zmian oraz niezależnie od szczebla, na którym te zmiany mają być wprowadzane. Z niniejszej książki dowiesz się m.in. o tym: Ľ w jaki sposób przygotować organizację, zespół i siebie na zmiany, Ľ jak radzić sobie z różnymi rodzajami oporu wobec zmiany, Ľ w jaki sposób pokonywać własne ograniczenia w sytuacji zmian, Ľ jak dobrać skuteczne działania do poszczególnych faz oraz do indywidualnej charakterystyki pracowników, Ľ w jaki sposób stosować narzędzia motywacyjne w sytuacji zmian, Ľ jak budować sprzyjającą kulturę organizacyjną i otwartą komunikację wspierające zmianę, Ľ dlaczego i jak monitorować i łą gotowość i otwartość na zmiany, Ľ jak unikać błędów i wprowadzać zmiany z sukcesem!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41341 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again