Form of Work
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(88)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(21)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Wypożyczalnia Czarnków
(24)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Dynkowska Julia
(2)
Lemann Natalia
(2)
Liberska Hanna
(2)
Malina Alicja
(2)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(2)
Wróblewski Michał
(2)
Zatora Anna
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Borkowska Anna
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Cardona José
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Galloway Scott
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Górka Marek
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kantor Ryszard
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kowalczyk Joanna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Machnik Marcin
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mendelson B. J
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Nason Bill
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Parker Carey
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Pietrzak Mateusz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Reich Tomasz
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szabo Julie
(1)
Szarota Piotr
(1)
Szyszka Michał
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Witkowska Marta
(1)
Wiśniewski Michał Radomił
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Year
2010 - 2019
(43)
Time Period of Creation
2001-
(15)
Country
Poland
(43)
Language
Polish
(43)
Audience Group
Bibliotekarze
(1)
Dorośli
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Subject
Facebook
(39)
Internet
(21)
Media społecznościowe
(18)
Portal społecznościowy
(18)
Strony WWW
(7)
Cyberkultura
(6)
Blogi
(5)
Cyberprzemoc
(5)
Dziecko
(5)
Młodzież
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Twitter
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Edukacja medialna
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Centra handlowe
(2)
Dane osobowe
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Globalizacja
(2)
Google
(2)
Kariera
(2)
Nałóg
(2)
Portale internetowe
(2)
Praca
(2)
Pracoholizm
(2)
Przyjaźń
(2)
Radiofonia
(2)
Rodzina
(2)
Rynek pracy
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Telewizja
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
YouTube
(2)
Adresy domenowe
(1)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Astma oskrzelowa
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autyzm
(1)
Awangarda (lit., szt.)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezsenność
(1)
Biblioteki
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyganie
(1)
DVD
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziennikarze
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Ewangelizacja
(1)
Fani
(1)
Folklor
(1)
Fonoholizm
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Google Inc
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hosting
(1)
Humor
(1)
Imiona osób
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instagram
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kadry
(1)
Kluby
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkubinat
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Korupcja
(1)
Kościół katolicki
(1)
Subject: time
2001-
(9)
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(8)
Poradniki
(5)
Blogi
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma szkolne
(1)
E-booki
(1)
Graffiti
(1)
Gry komputerowe
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
44 results Filter
Authority data
Facebook (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Portal społecznościowy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Fb
Book
In basket
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40109 (1 egz.)
Book
In basket
Większość wskazówek dotyczących stron na Facebooku skupia się na tym, jakimi treściami je wypełnić. A przecież bibliotekarzy interesuje nie tylko treść, ale i forma facebookowych postów, a więc nie tylko to, o czym, ale też jak pisać. Przeanalizuj z nami zapowiedzi i relacje zaczerpnięte z facebookowych stron polskich bibliotek, by zyskać pewność, na co zwrócić uwagę przy pisaniu posta, jakie słowa wybrać, a z których zrezygnować. Sprawdź, jak pisać zachęcające zapowiedzi i ciekawe relacje na Facebooku biblioteki i zatrzymać uwagę czytelnika.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
No availability information: sygn. Br 1838
Book
In basket
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków kierownik Zakładu Etyki UW, redaktor naczelny czasopisma „Etyka” Wiele dotychczas napisano o sztuce miłości, niewiele natomiast o sztuce nienawiści. Oczywiście zawsze można zadać pytanie, czy to jest sztuka. Hejterstwo bowiem zalewa nas zewsząd i każe myśleć raczej o miernocie, aniżeli o elitarności sztuki. Monografia młodych adeptów nauki jest świeżym spojrzeniem na nowe zjawisko kulturowe. Prof. dr hab. Jarosław Płuciennik
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115035 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47943 (1 egz.)
Book
In basket
Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania skoncentrowane wokół determinantów, modeli oraz zmian dokonujących się we współczesnej komunikacji ludzi młodych: Jaki jest obraz młodych ludzi żyjących we współczesnym świecie, jaki jest obraz medialny młodego człowieka? Czy wyznawaną przez niego filozofią jest konsumpcjonizm? Czy posługuje się językiem skrótów? Czy swoją wartość mierzy ilością znajomych na portalach społecznościowych? Czy pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Jak pojmuje sferę Sacrum?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108687 (1 egz.)
Book
In basket
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społeczeństw. Ten olbrzymi zasób informacji ma ogromny wpływ na nasze życie, prywatność, nowe modele biznesowe przedsiębiorstw, zachowania społeczne, a finalnie na bezpieczeństwo narodowe. Jerzy Surma na podstawie swoich wieloletnich doświadczeń praktycznych i badań naukowych opisuje zjawisko totalnej cyfryzacji naszego życia oraz wynikające z niego szanse i zagrożenia. Nie brakuje tu krytycznego spojrzenia na wiele aspektów Big Data, które spotykają się z powszechnym zachwytem. Książka adresowana do wszystkich, którzy zainteresowani są rzetelnym, opartym o naukowe badania opisem zjawiska cyfryzacji, jego potencjału i zrozumieniem prawdopodobnych wydarzeń w przyszłości. Szczególnie przydatna może być dla środowiska naukowego zajmującego się konsekwencjami społecznymi zastosowań technologii informatycznych, jak i praktyków zainteresowanych nowymi modelami biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej. Jest to również nieocenione źródło wiedzy dla studentów ekonomii, informatyki, politologii czy bezpieczeństwa narodowego. Podstawowym celem książki jest prezentacja i konsekwencje fenomenu bezprecedensowej skali zbierania i analizowania danych, które pozwalają na odkrywanie wzorców zachowania na poziomie indywidulanych osób oraz całych populacji. W tym kontekście można mówić o swoistej cyfryzacji życia, czyli sytuacji, kiedy zachowania współczesnego człowieka są odzwierciedlone i zarejestrowane w milionach śladów cyfrowych jakie pozostawiamy po sobie idąc przez życie. Od zarejestrowanych detektorem tętna uderzeń serca jeszcze w łonie matki, po ostanie „selfie” na łożu śmierci. Jest to związane z tematyką nazywaną potocznie Big Data i w książce zostało omówione w trzech perspektywach: pojedynczego człowieka, ekonomii i potencjału biznesowego oraz państwa w kontekście bezpieczeństwa narodowego. Ze wstępu Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. inż. Jerzy Surma - profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zatrudniony w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej. Inżynier informatyk, ekspert od eksploracji danych, hurtowni danych, sztucznej inteligencji oraz analiz Big Data, szczególnie stosowanych do mediów społecznościowych. Jest założycielem i kierownikiem studiów podyplomowych SGH: Business Intelligence oraz. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu prac naukowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114084 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41196 (1 egz.)
Book
In basket
Bezpieczny komputer? / Piotr Haraszewski ; il. JM Blasi. - Warszawa : Wydawnictwo Kefas, cop. 2010. - 60 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Uczę się i Dorastam.)
Który rodzic nie marzy o tym, aby jego dziecko wychowywało się zdrowo i szybko czyniło postępy w rozumieniu otaczającego je świata? Pragniemy, aby nasze dzieci chciały przyswoić sobie podstawowe zasady higieny, właściwego odżywiania czy choćby bezpieczeństwa w kontaktach z obcymi i rozumiały konsekwencje, jakie wynikają z określonych zachowań. Jednocześnie każdy rozsądny rodzic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że takie zachowania nie spadają z nieba. Muszą one zostać wyuczone, ale przede wszystkim zrozumiane przez nasze pociechy. Temu właśnie celowi ma służyć edukacyjna seria książeczek „Uczę się i dorastam”. Książeczka Bezpieczny komputer? wprowadzi dzieci w elementarne zasady bezpiecznego posługiwania się tym wspaniałym osiągnięciem cywilizacyjnym. Dzięki lekturze niniejszej książeczki będą one mogły lepiej zdać sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą być związane z bezkrytycznym dostępem do internetu. Rosnąca fala wirtualnej przestępczości razem z nowego typu uzależnieniami osobowościowymi stanowią obecnie, szczególnie dla młodego pokolenia, ogromne źródło zagrożeń. Młodzież cechuje zwykle wielka otwartość, zaufanie i niestety brak tak bardzo potrzebnego doświadczenia życiowego, które byłoby dla nich ochroną przed niepotrzebnymi problemami. Zamiast więc zakazywać tego, czego i tak nie da się powstrzymać, postawmy na dobrą edukację i uświadomienie, które prowadzą do wzrostu osobistej samodyscypliny i samokontroli, tak bardzo potrzebnych na co dzień w dorosłym życiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41023 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48126 (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45457 (1 egz.)
Book
In basket
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44387 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48324 (1 egz.)
Book
In basket
Rynek radiowy w Polsce / Mirosław Lakomy. - Kraków : Akademia Ignatianum : "WAM" , 2012. - 144 s. : il. ; 23 cm.
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku 1989. Stanowi ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego w naszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historia i specyfika radia począwszy od jego powstania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44776 (1 egz.)
Book
In basket
Także e-maile, sms-y, sieci społecznościowe, czaty mogą być w pełni ludzkimi formami komunikacji. To nie technologia określa, czy komunikacja jest autentyczna, czy też nie, ale serce człowieka i jego zdolność do dobrego wykorzystania środków, jakimi dysponuje. Sieci społecznościowe mogą ułatwiać relacje i promować dobro społeczeństwa, ale mogą również prowadzić do dalszej polaryzacji i podziałów między ludźmi i grupami. Środowisko cyfrowe jest placem, miejscem spotkań, gdzie można wyrazić sobie serdeczność albo zadać rany, nawiązać pożyteczną dyskusję lub dokonać linczu moralnego. (...) Komunikacja, jej miejsca i jej narzędzia doprowadziły do poszerzenia horyzontów dla wielu osób. Jest to dar od Boga, a także wielka odpowiedzialność. Papież Franciszek, Orędzie na 50. Dzień Środków Społecznego Przekazu Czy Facebook i Twitter mogą być miejscem głoszenia Ewangelii? Czy święty Paweł Apostoł, żyjąc w dzisiejszym świecie, publikowałby swoje listy na blogu? Czy lajkując profile katolickie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, głosimy kerygmat? Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez Internetu. Cyberprzestrzeń przeniknęła każdą sferę naszego życia – przenika ona wszystkie jego aspekty, począwszy od nauki i ekonomii, na rozrywce kończąc. Portale społecznościowe na całym świecie mają miliardy użytkowników, niezależnie od ich koloru skóry, rasy, narodowości, poglądów czy zasobów materialnych. Książka „Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele” pokazuje, jak owocnie wykorzystywać nowe media w dziele ewangelizacji. Tłumaczy, jak wielkim darem Boga są internetowe środki przekazu. Uświadamia, że są one jedną z najlepszych współczesnych ambon, dzięki którym można głosić Słowo Boże całemu światu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41106 (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41404 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia)
Autor przedstawia wnikliwe spojrzenie na podstawowe problemy osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu: trudności sensoryczne, poznawcze, społeczne i emocjonalne. Przekazuje też konkretne informacje oraz szczegółowe wskazówki umożliwiające pomoc dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi. Nie jest to jednak typowy poradnik, lecz raczej zbiór wypowiedzi o różnorodnym charakterze, które mają ułatwić czytelnikom „wejście” do świata osób z autyzmem. Lektura tej książki pozwoli ci zrozumieć, jak dzieci z ASD postrzegają świat i przetwarzają bodźce z otoczenia oraz dlaczego zachowują się w określony sposób. „Odkrycie strony Autism Discussion Page stanowiło przełomowy moment moich wysiłków zmierzających do zrozumienia, jak funkcjonują osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jakiej pomocy potrzebują. Bill Nason przekazuje informacje zwięźle i zrozumiale, a jednocześnie proponuje konkretne sposoby ich wykorzystania, które ułatwiają mi współpracę z nauczycielami przy ustalaniu odpowiednich planów edukacyjnych”. Erika Flesher, psychoterapeutka i mama dziecka z autyzmem „Dzięki postom Billa Nasona, pełnym praktycznych i łatwych do wykorzystania wytycznych, mogłam sobie uświadomić problemy sensoryczne mojego syna oraz dowiedzieć się, jak pomóc mu w samoregulacji, która zmniejszyła jego niepokój”. Amy Bonacorsi Zoque, mama dziecka z autyzmem Bill Nason, amerykański psycholog i psychoterapeuta z ponadtrzydziestoletnim doświadczeniem w dziedzinie zaburzeń rozwojowych. Specjalizuje się w pomaganiu osobom z poważnymi problemami behawioralnymi. Nadzoruje pracę konsultantów w społecznym ośrodku pomocy w Flint, w stanie Michigan. Prowadzi także zajęcia sportowe dla dzieci z autyzmem organizowane we współpracy z centrum badań nad autyzmem Uniwersytetu w Oakland.
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113512 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
All copies are currently on loan: sygn. 52330 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41073 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33948 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 47533 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 67427 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again