Form of Work
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(9)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Author
Bąk Andrzej
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Galloway Scott
(1)
Goliński Jan
(1)
Gontarek Krystian
(1)
Gontarek Krzysztof
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Konatowicz Krzysztof
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Niedzielska Elżbieta
(1)
Nowicki Adam
(1)
Skinner Chris
(1)
Song Jimmy
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(5)
unknown (po)
(4)
Audience Group
Programiści
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Informatyka
(3)
Ekonomia
(2)
Innowacje
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Digitalizacja
(1)
Dzieci
(1)
Excel
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Gontarek, Krystian
(1)
Gontarek, Krzysztof
(1)
Google Inc
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryptowaluta
(1)
Linux
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postęp techniczny
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Rachunkowość
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Start-up
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Technologie mobilne
(1)
Wiedza
(1)
Windows
(1)
Word
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 56460 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58558 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60164 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć Bitcoin : programowanie kryptowalut od podstaw / Jimmy Song ; [tłumaczenie Krzysztof Konatowicz]. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 291, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Kryptowaluty, bitcoin i łańcuch bloków kojarzą się z mrocznym półświatkiem, pełnym tajemnic środowiskiem przestępczym, lub w ostateczności z buntem przeciw wszechmocnemu systemowi i politykom. Wiele publikacji, stwarzających pozory rzetelności, ukazuje te technologie jako źródło łatwych pieniędzy, rozbudzając ludzkie lęki i chciwość. Tymczasem łańcuch bloków jest wymagającą technologią o wyjątkowym potencjale. Nie ma w niej dróg na skróty ani gotowych rozwiązań. Aby zrozumieć łańcuch bloków, nie wystarczy lektura specyfikacji czy analitycznych opracowań. Trzeba samodzielnie zaprogramować podstawowe elementy aplikacji działającej na łańcuchu bloków. Ta książka jest najskuteczniejszym sposobem na poznanie technologii bitcoin oraz łańcucha bloków przez programowanie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116257 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60100 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41573 (1 egz.)
Book
In basket
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Bestseller „New York Timesa”. Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115915 (1 egz.)
Book
In basket
Gotowi na zabawę w biznes? : startup! / Krystian Gontarek, Krzysztof Gontarek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 198, [17] stron : fotografie ; 21 cm.
Jeśli jesteś nastolatkiem, który uwielbia gry komputerowe i ma głowę pełną marzeń…. Jeśli jesteś rodzicem, który chce pomóc dziecku rozwijać pasje w świecie nowych technologii… ….ta książka jest dla Ciebie! Książka napisana przez ojca i syna. Dwa punkty widzenia, jeden cel – wykorzystać internet, komputer, smartfona do mądrej, twórczej i wspólnej zabawy. Moja przygoda opisana w tej książce zaczęła się, gdy miałem 10 lat. Uwielbiałem wtedy jeździć na deskorolce i grać na komputerze. Miałem różne marzenia. Jednym z nich było to, żeby stworzyć swoją własną grę komputerową. Kiedyś tata opowiedział mi o startupach. Na początku nie rozumiałem, o co w tym chodzi. Zapytałem tatę, czy startup to może być też gra. Okazało się, że tak. Po kilku latach zabawy w startupowanie już wiem, że startup to projekt związany z nowoczesnymi technologiami – internetem, smartfonami, komputerami – który kiedyś może stać się prawdziwą firmą. Krystian, 15 lat Czy zabawa w biznes jest tematem zbyt poważnym dla dzieci? Według niektórych opinii dzieci nie powinny zaprzątać sobie głowy pieniędzmi i sposobami ich zarabiania. Jednak czy nam się to podoba, czy nie, pieniądze przewijają się w większości obszarów naszego życia – pośrednio lub bezpośrednio, i to niezależnie od wieku. Od małego uczymy się, że za wszystko trzeba płacić. Skoro dzieci mogą bawić się w wojnę (sic!), to dlaczego nie mogą pobawić się w biznes? Dzięki temu mogą rozwinąć kreatywność, lepiej przygotować się do wejścia w dorosłe życie oraz stać się świadomymi konsumentami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41039 (1 egz.)
Book
In basket
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47992 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again