Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Author
Bauer Zbigniew
(1)
Brylska Karolina
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Jakubowicz Karol
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Myślak Dominika Agata
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Siudak Martyna Małgorzata
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Dziennikarstwo internetowe
(5)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziennikarze
(2)
Facebook
(2)
Internet
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Telewizja
(2)
Blogi
(1)
Cyberkultura
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Memy internetowe
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Radiofonia
(1)
Strony WWW
(1)
Twitter
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 results Filter
Authority data
Dziennikarstwo internetowe (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Dziennikarstwo (hasło przedmiotowe)
zob. też Internet (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Dziennikarstwo elektroniczne
Book
In basket
(Media Początku XXI Wieku ; t. 30)
Książka ta to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112507 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
All copies are currently on loan: sygn. 33574 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115323 (1 egz.)
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46229 (1 egz.)
Book
In basket
Nowa wersja grubej kreski to przekonanie badaczy, że skoro tradycyjne media masowe schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają internetyzacji, ale też kolonizują (mediatyzują) internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści internetowych. Nie przestaną być mediami nawet po ewentualnej migracji do sieci szerokopasmowych. Naiwne wizje całkowitej przemiany w systemie mediów i wzorach komunikowania masowego utrudniają działalność i przedsiębiorców, i twórców polityki publicznej. Dlatego autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworzące nową ekologię mediów, a także prognozy przyszłości mediów i internetu. Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów (choć bynajmniej nie tylko) będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39056 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44443 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63455 P 1,1 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40738 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again