Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(20)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Kielin Jacek
(2)
Batko Ewa
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Kowalczyk Grażyna
(1)
Majorek Czesław
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Dziecko autystyczne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Agresywność
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
Czytanie
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dysortografia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Freinet, Célestin
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Herbert, Zbigniew
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kotarbiński, Tadeusz
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Lektura szkolna
(1)
Matematyka
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pisanie
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Słuch
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uniwersytet Jagielloński
(1)
Wychowanie
(1)
Wzrok
(1)
Zachowanie
(1)
Zainteresowania
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zarański, Stanisław
(1)
Zmysły
(1)
Subject: time
2001-
(2)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43592 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63671 P 3,5 (1 egz.)
Book
In basket
Nowe - poszerzone i uaktualnione - wydanie nieocenionej pomocy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie pozwoli dokładniej ocenić poszczególne obszary rozwojowe dziecka, a także pomoże w konstruowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. Autor więcej uwagi poświęcił dobrej operacjonalizacji poszczególnych prób, aby można było jednoznacznie rozstrzygnąć zaliczenie bądź nie każdego z prezentowanych zadań. Precyzyjniej rozdzielił też sfery rozwojowe na poszczególne skale, co pozwoli lepiej śledzić postępy w rozwoju dzieci wymagających szczególnej opieki. Skale obserwacyjne dotyczą: Ľ percepcji wzrokowej i słuchowej, Ľ dużej i małej motoryki, Ľ koordynacji wzrokowo-ruchowej, Ľ rozwoju społecznego i emocjonalnego, Ľ rozumienia mowy, Ľ wokalizacji i mówienia, Ľ naśladownictwa bezpośredniego i odroczonego, Ľ rozwoju poznawczego, Ľ samodzielności dziecka.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111532, 110909 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40254 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46585 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65641 P 3,2 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 223)
Uczestnictwo w życiu społecznym każdego człowieka zależy od wcześniej zdobytych kompetencji społecznych. Warunkują one efektywność radzenia sobie w sytuacjach społecznych określonego typu, są nabywane w toku treningu społecznego trwającego przez całe życie. Osadzenie w określonym systemie determinuje zakres oraz jakość doświadczeń zdobywanych przez jednostkę, a także sposób ich interpretacji - można rzec, iż determinuje efektywność nabywania umiejętności społecznych. Szkoła jako miejsce zdobywania doświadczeń, w którym dziecko spędza znaczną część swojego czasu stanowi szczególnie ważne środowisko warunkujące kształtowanie się kompetencji społecznych. Obecnie w Polsce system organizacji kształcenia dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną umożliwia im realizację obowiązku szkolnego w trzech formach: segregacyjnego, integracyjnego i inkluzyjnego. Biorąc pod uwagę duży wpływ środowiska szkolnego na rozwój kompetencji społecznych, które staną się wyznacznikami jakości przyszłego życia w społeczeństwie, istotne jest określenie, w jaki sposób poszczególne formy kształcenia determinują rozwój tych dzieci. Książka stanowi próbę odpowiedzi na to pytanie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110970 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49853 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40192 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. Br 1640, Br 1639 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 37653 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31353 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 43860 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 62562 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 27337 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Nauczycielska Polonisty. T.3 / red. Anna Janus-Sitarz)
Trzeci tom z serii äEdukacja nauczycielska polonistyö: Doskonalenie warsztatu nauczyciela polonisty powstał we współpracy metodyków, pedagogów i psychologów, którzy piszą o specyficznych trudnościach w uczeniu się dzieci, rozmaitych zaburzeniach ich zachowań, o problemie nieczytania przez uczniów lektur szkolnych, a także lekceważeniu kultury wysokiej i tradycji historycznej. Artykuły przynoszą konkretne rady, dotyczące diagnozowania i terapii wobec dziecka dyslektycznego, pracy w klasach integracyjnych i radzenia sobie z agresją uczniów. Autorzy podają propozycje sposobów kształcenia sprawności czytania i rozumienia czytanego tekstu, walki z brykami, stwarzania sytuacji motywujących do lektury, rozwijania fascynacji czytelniczych, organizacji procesu nauczania: planowania, zadawania pracy domowej, stawiania pytań, oceniania prac pisemnych. Poddają krytyce różne style nauczania, zachęcają polonistów do kultury dialogu i doskonalenia warsztatu interpretatora tekstu literackiego oraz do rozwijania własnej twórczości w roli autorów programów nauczania, podręczników szkolnych i innych tekstów dydaktycznych.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38529 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63911 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again