Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Kaniok Przemysław Eugeniusz
(1)
Twardowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Małżeństwo
(2)
Ojcostwo
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Bruner, Jerome Seymour
(1)
Brzezińska, Anna
(1)
Dunst, Carl
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta
(1)
Guralnick, Michael
(1)
Hancock, Terry
(1)
Kielar-Turska, Maria
(1)
Macierzyństwo
(1)
Mahoney, Gerald
(1)
Obuchowska, Irena
(1)
Pilecka, Władysława
(1)
Puślecki, Władysław
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Straś-Romanowska, Maria
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 452.)
Czy ojcowie zadowoleni z małżeństwa lepiej opiekują się swoimi niepełnosprawnymi dziećmi Czy ojcowie, którzy mówią o sobie tylko dobrze, są w rzeczywistości zawsze zaangażowanymi w życie dziecka opiekunami i wychowawcami Czy mężczyźni, którzy współpracują ze swoimi żonami w zakresie opieki nad ich niepełnosprawnym dzieckiem, bardziej interesują się jego sprawami Na te i wiele innych pytań wszyscy ci, którym nie jest obojętna problematyka ojców wychowujących dzieci niepełnosprawne, znajdą odpowiedź w niniejszej książce. Prezentowana książka adresowania jest do rodziców wychowujących dzieci niepełnosprawne, pedagogów społecznych, psychologów oraz specjalistów, zajmujących się problematyką rodziny i występującą w niej niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 178.)
Publikacja prezentuje autorski model wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością skoncentrowany na interakcjach rodzice - dziecko. Wyróżniono tu sześć cech, którymi powinny charakteryzować się interakcje wspomagające rozwój: okazywanie dziecku miłości, wrażliwe odpowiadanie na zachowania dziecka, podzielanie tematu interakcji, dopasowywanie oddziaływań do potrzeb i możliwości dziecka, wzajemność oraz kierowanie zachowaniem dziecka..
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32622 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45116 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej