Form of Work
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Muzyka
(3)
Druki ulotne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(141)
unavailable
(26)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(24)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(24)
Wypożyczalnia Czarnków
(26)
Wypożyczalnia Trzcianka
(27)
Wypożyczalnia Złotów
(21)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(10)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(13)
Author
Ludkiewicz Eliza
(13)
Bednarz Marzena
(12)
Bladowska Joanna
(12)
Miłosz Angelika
(12)
Okoniewska Małgorzata
(12)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(12)
Kluczkowska Karolina
(11)
Lubocka Weronika
(11)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(11)
Sowińska Magdalena
(11)
Szczepańska Lidia
(7)
Hinz Magdalena
(6)
Sniezhko Olga
(6)
Szakiewicz Aleksandra
(5)
Staszkiewicz Ewa
(4)
Chojnacka Anna
(3)
Gray Carol
(3)
Kuźniarska Joanna
(3)
Malek Renata
(3)
Notbohm Ellen
(3)
Baron-Cohen Simon
(2)
Blok Beata
(2)
Bogdanowicz Marta
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Ludkiewicz Bartosz J
(2)
Marszałek Małgorzata
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Pisula Ewa
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Raszewska Maria
(2)
Baran Jolanta
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Batko Ewa
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Bilińska-Suchanek Ewa
(1)
Bullock Claire
(1)
Chrost Marzena
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Delaney Tara
(1)
Frączak-Faure Olga
(1)
Gałka Urszula
(1)
Gałkowski Tadeusz
(1)
Grandin Temple
(1)
Green Gina
(1)
Grzesiak-Witek Danuta
(1)
Haduła Aleksandra
(1)
Jakacka Ewa
(1)
Janus-Sitarz Anna
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Karpowicz Paweł
(1)
Klinik Anna
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kowalczyk Grażyna
(1)
Krantz Patricia J
(1)
Krefft Anna
(1)
Królikowska Anna
(1)
Kuleczka Waldemar
(1)
Langa Dariusz
(1)
Lloyd Michele
(1)
Lockwood Stephen
(1)
Lorenc Anita
(1)
Luce Stephen C
(1)
Lundine Vicki
(1)
Marchwicka Maria
(1)
Maurice Catherine
(1)
McClannahan Lynn E
(1)
McIlwee Myers Jennifer
(1)
Michalska Katarzyna
(1)
Mikruta Adam
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Piotrowska Magdalena
(1)
Porter Joseph
(1)
Preston Miranda
(1)
Preuss-Kuchta Lucyna
(1)
Pulchny-Wrona Magdalena
(1)
Pęczkowska Ewa
(1)
Seach Diana
(1)
Sedivy-Mączka Katarzyna
(1)
Serafin Teresa
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Smith Catherine
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Szoć Krystyna
(1)
Szymańska-Błotnicka Marzena
(1)
Thompson Jenny
(1)
Tomaszewski Piotr
(1)
Walczowska-Dutka Maria
(1)
White Abbie Leigh
(1)
Winter Matt
(1)
Wojciechowska Aneta
(1)
Wolińska-Chlebosz Agata
(1)
Zysk Veronica
(1)
Ściepko Dorota
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(66)
Language
Polish
(64)
Audience Group
Pedagodzy specjalni
(5)
Szkoły specjalne
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Pedagodzy szkolni
(2)
Logopedzi
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Subject
Dziecko autystyczne
(62)
Autyzm
(29)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(24)
Edukacja ekologiczna
(15)
Komunikacja społeczna
(9)
Nauczanie
(9)
Dziecko niepełnosprawne
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Dziecko z zespołem Aspergera
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Dziecko
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Język polski
(4)
Mowa
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Uczucia
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko niedosłyszące
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Integracja społeczna
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Muzykoterapia
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Poznanie
(3)
Rodzina
(3)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(3)
Spostrzeganie
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Autystycy
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dzieci autystyczne
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Język angielski
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Muzyka
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pisanie
(2)
Rodzice
(2)
Socjalizacja
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Teoria umysłu
(2)
Terapia narracyjna
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zachowanie
(2)
Afazja dziecięca
(1)
Agresywność
(1)
Arnold, Thomas
(1)
Arteterapia
(1)
Autorytet
(1)
Bajka i baśń polska
(1)
Choreoterapia
(1)
Chorzy z zespołem Downa
(1)
Czytanie
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dysortografia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko głuchoniewidome
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Freinet, Célestin
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Herbert, Zbigniew
(1)
Innowacje
(1)
Język migowy
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kotarbiński, Tadeusz
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Leczenie
(1)
Lektura szkolna
(1)
Logopedia
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody nauczania
(1)
Montessori, Maria
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Poradniki
(6)
Poradniki dla nauczycieli
(6)
Poradniki dla rodziców
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(6)
Podręczniki dla szkół specjalnych
(5)
Poradnik
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Piosenka dziecięca polska
(3)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Programy nauczania początkowego
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół specjalnych
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Monografia
(1)
Programy nauczania
(1)
Programy nauczania dla szkół specjalnych
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
66 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 46420 (1 egz.)
Book
In basket
Podejście autorki do Uczenia dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych umiejętności współżycia społecznego i umiejętności samoobsługi poprzez opowiadanie im historyjek społecznych utrwaliło się jako niezwykle skuteczne. Historyjki zawarte w książce mają formę króciutkich opowieści, które prowadzą dziecko krok po kroku do opanowania podstawowych czynności, takich jak mycie zębów, kąpiel, przyzwyczajenie się do nowego ubrania. Pomagają również dzieciom zrozumieć różne doświadczenia, takie jak pójście do szkoły, zakupy, wizyta u lekarza. Historyjki zostały stworzone z myślą o dzieciach w wieku od lat dwóch do sześciu, ale książka jest pożytecznym elementarzem społecznych umiejętności dla wszystkich dzieci, zwłaszcze tych ze spektrum zaburzeń autystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114150 (1 egz.)
Book
In basket
Część 1 Wstęp Rozdział 1 Dla kogo ten podręcznik? Catherine Maurice Część 2 Wybór efektywnego leczenia Rozdział 2 Rozważania na temat leczenia autyzmu Gina Green Rozdział 3 Wczesna interwencja behawioralna jako metoda leczenia autyzmu? Gina Green Rozdział 4 Efektywność innych metod terapeutycznych Tristram Smith.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41059, 37403 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 93610 (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej książce autorki wykorzystują zdobytą wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie podczas pracy i obserwacji uczniów cierpiących na autyzm by przedstawić, na jakie wyzwania narażone są takie dzieci oraz ich szkolne otoczenie. A co najważniejsze, skupiają się nie tylko na opisach takich sytuacji, lecz również na praktycznych poradach dotyczących skutecznego zaspokajania potrzeb edukacyjnych uczniów. Omówienie konkretnych przypadków dzieci autystycznych ukazuje codzienne problemy tych młodych ludzi, ich rodziców oraz nauczycieli, przy czym dostarcza różnorakich kontekstów, w których przedstawione zostało należyte postępowanie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 96694 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 35723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30056 (1 egz.)
Book
In basket
(Autyzm)
Rewolucyjna technika uczenia - plan aktywności - składa się ze zdjęć i/lub napisów, które są wskazówką dla dzieci i dorosłych, aby wykonywali zadania, angażowali się w różne aktywności bądź korzystali z nagród. Plany aktywności mogą pomóc np.. W robieniu prania, rozmowie z rówieśnikami w klasie czy zabawie zabawkami. To nowe wydanie bestsellerowego przewodnika dla rodziców i terapeutów pokazuje wspaniałe i szerokie efekty stosowania planów aktywności w zwiększaniu samodzielności, rozwijaniu umiejętności społecznych i uczeniu samokontroli. Książka pokazuje czytelnikowi krok po kroku, jak tworzyć plany aktywności i uczyć posługiwania się nimi.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 111414 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50275 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33384 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 98084 (1 egz.)
Book
CD
In basket
Nowe historyjki społeczne / Carol Gray ; przekł. Juliusz Okuniewski. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014. - 317 s. : il. kolor. ; 30 cm + CD-ROM.
Zwykle, gdy dowiaduję się, że Carol Gray pracuje nad nową publikacją, nie mogę się doczekać chwili, w której będę mógł przeczytać, co nowego ma do powiedzenia na temat tego, jak dzieci z ASD postrzegają i odbierają świat. Wiem, że innowacyjne pomysły i strategie jej autorstwa wykorzystam w praktyce klinicznej, a publikację będę polecał nauczycielom, rodzicom i współpracownikom. Czytając Nowe historyjki społeczne jeszcze przed ich oficjalnym wydaniem, pomyślałem sobie: „Carol, znowu ci się udało!”, trzymałem bowiem w dłoniach kolejną wyjątkową pozycję, dzięki której dzieci z ASD lepiej pojmą siebie i swoje miejsce w społeczeństwie. Carol doskonale rozumie świat osób z autyzmem oraz jednostek neurotypowych, a jej historyjki przydają się obu stronom, wspierając wzajemne zrozumienie, komunikację i akceptację. Z PRZEDMOWY dr. Tony’ego Attwooda W środku znajdziesz pogrupowane tematycznie historyjki z następujących działów: Ľ Historyjki uczą Ľ Zmiana Ľ Błędy Ľ Ja i moje uczucia Ľ Święta i prezenty Ľ Umiejętności interpersonalne i przyjaźń Ľ Dręczenie Ľ Zrozumieć dorosłych Ľ Dom i otoczenie Ľ Szkoła Ľ Planeta Ziemia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33126 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 116189 A, 109854 A (2 egz.)
Book
In basket
Książka Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi prezentuje twórcze propozycje konkretnych form realizacji edukacyjnej i wychowawczej funkcji szkoły w odniesieniu do uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami, które są cennym materiałem dla psychologów i pedagogów, jak również podstawą i inspiracją do dalszych poszukiwań najbardziej odpowiednich metod. Mogą one stanowić punkt wyjścia do tworzenia programów realizowanych w placówkach terapeutyczno-szkolnych dla uczniów z autyzmem. W niniejszej monografii prezentujemy twórcze sposoby wykorzystywane przez pracowników Zespołu Szkół Specjalnych nr 13 dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Krakowie, mając nadzieję, że Czytelnik odnajdzie w przedstawionych propozycjach inspirację do własnych działań podejmowanych wobec osób z autyzmem. W rehabilitacji niepełnosprawnych można wyróżnić dwa główne podejścia. Pierwsze skupia się na wspomaganiu osoby niepełnosprawnej w rozwiązywaniu przez nią sytuacji problemowych, a więc na pokonywaniu barier społecznych. Natomiast drugie – polega na umożliwieniu osobie niepełnosprawnej przyswajania zachowań i umiejętności niezbędnych do jak najpełniejszego funkcjonowania w społeczeństwie, czyli jest związane z likwidowaniem predyspozycji do bezpośredniego wchodzenia w sytuacje problemowe (Kowalik, 1998). Prezentowana w tym opracowaniu kompleksowa forma wspomagania rozwoju uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami wypracowana na przestrzeni kilkunastu lat doświadczeń przez zespól Ośrodka Terapeutyczno-Szkolnego w Krakowie mieści się właśnie w tym drugim nurcie działań. Warto nadmienić, że Ośrodek Terapeutyczno-Szkolny w Krakowie, jest pierwszą tego typu placówką w Polsce, powołaną do istnienia przez rodziców poszukujących z jednej strony najmniej restrykcyjnego środowiska szkolnego dla swoich dzieci, a z drugiej – placówki, która będzie najpełniejszą odpowiedzią na ich szczególne potrzeby poznawcze i emocjonalno- społeczne, wynikające z istoty zaburzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101692 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47343 (1 egz.)
Book
In basket
Treść: Rozwijanie sfer funkcjonowania dziecka; Komunikacja; Mowa czynna; Ćwiczenia stymulacyjne; Czas na edukację.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 107061 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63687 P 3,5 (1 egz.)
Book
CD
In basket
Nowe historyjki społeczne / Carol Gray ; przekł. Juliusz Okuniewski. - Wyd. 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia Universalis, 2015. - 317 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Zwykle, gdy dowiaduję się, że Carol Gray pracuje nad nową publikacją, nie mogę się doczekać chwili, w której będę mógł przeczytać, co nowego ma do powiedzenia na temat tego, jak dzieci z ASD postrzegają i odbierają świat. Wiem, że innowacyjne pomysły i strategie jej autorstwa wykorzystam w praktyce klinicznej, a publikację będę polecał nauczycielom, rodzicom i współpracownikom. Czytając Nowe historyjki społeczne jeszcze przed ich oficjalnym wydaniem, pomyślałem sobie: „Carol, znowu ci się udało!”, trzymałem bowiem w dłoniach kolejną wyjątkową pozycję, dzięki której dzieci z ASD lepiej pojmą siebie i swoje miejsce w społeczeństwie. Carol doskonale rozumie świat osób z autyzmem oraz jednostek neurotypowych, a jej historyjki przydają się obu stronom, wspierając wzajemne zrozumienie, komunikację i akceptację. Z PRZEDMOWY dr. Tony’ego Attwooda W środku znajdziesz pogrupowane tematycznie historyjki z następujących działów: Ľ Historyjki uczą Ľ Zmiana Ľ Błędy Ľ Ja i moje uczucia Ľ Święta i prezenty Ľ Umiejętności interpersonalne i przyjaźń Ľ Dręczenie Ľ Zrozumieć dorosłych Ľ Dom i otoczenie Ľ Szkoła Ľ Planeta Ziemia Historyjki społeczne nareszcie po polsku. Metoda opracowana przez Carol Gray, choć prosta, okazuje się zaskakująco skuteczna w usprawnianiu funkcjonowania społecznego osób ze spektrum autyzmu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50386 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 41064 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65074 P 3, 5 (1 egz.)
Book
In basket
Prezentujemy polskie wydanie poradnika, które może stanowić przydatne narzędzie w pracy psychologów, pedagogów, logopedów oraz wszystkich opiekunów osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Poradnik stanowi opis programu terapeutycznego stymulującego rozwój teorii umysłu u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i jest skuteczną metodą pomocy w zakresie doskonalenia społecznych i komunikacyjnych umiejętności. Program jest przeznaczony dla dzieci od 4 do 13 lat o kompetencji komunikacyjnej na poziomie piątego roku życia, ale także może być wykorzystany niezależnie od wieku rozwojowego i poziomu rozwoju językowego osób uczestniczących w treningu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50910 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40834 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33702 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 40128, 40053 (2 egz.)
Book
In basket
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Krótkie kompendium wiedzy na temat relacji uczeń z Z.A., a środowisko szkolne, napisane przez nauczyciela szkoły podstawowej, który w swojej praktyce zetknął się z wieloma takimi uczniami. Dlaczego aspergerowiec reaguje tak, a nie inaczej na typowe dla środowiska szkolnego sytuacje, jak się zachować w odpowiedzi na jego zachowania, czego na pewno robić nie należy, a co robić należy, aby uczeń z ZA mógł efektywnie uczyć się w normalnej szkole i nie zaburzać nauki innych dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114157 (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33936 (1 egz.)
Book
In basket
Książka wydana w 2009 roku przez Wydawnictwo JAK przy współpracy z KTA o/Kraków. Jest ciekawą propozycją dla wszystkich, którzy na co dzień pracują z osobami z autyzmem (rodziców, terapeutów, pedagogów). Materiały w niej zawarte powstały na bazie doświadczeń zdobytych w wyniku realizacji projektu Grundtvig „Jak mówić, żeby inni nas zrozumieli” - program dla samokształcenia dla dorosłych osób z autyzmem z zakresu komunikacji społecznej. Książka składa się z trzech części: 1. Zakupy, 2. Czas wolny, 3. Szukanie pracy. W każdej z nich znajdziemy podstawową wiedzę z danego zakresu, ćwiczenia sprawdzające zdobytą wiedzę, bardzo czytelne podsumowanie także w formie wizualnej, które w punktach jeszcze raz pokazuje wszystkie etapy danej czynności oraz ćwiczenia w prowadzeniu rozmów, które mają na celu zwiększenie umiejętności komunikacyjnych osób z autyzmem. Książka jest niezwykle ciekawą propozycją dydaktyczną, która ma stać się narzędziem ułatwiającym osobom z autyzmem komunikowanie się w codziennych sytuacjach. Dużą zaletą publikacji jest jej przejrzystość i jasna struktura.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65829 P 3,5 (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 112200 A (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 112201 A (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 50367 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 39784 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 112198/Cz.1 A, 109881/Cz.1 (2 egz.)
Book
In basket
Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49253 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 39868 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
There are copies available to loan: sygn. 112199/Cz.2 A, 109882/Cz.2 A (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again