Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(11)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Białek-Graczyk Marta
(2)
Brzezińska Anna
(2)
Hornowska Elżbieta
(2)
Jastrząb Jadwiga
(2)
Sowińska Halina
(2)
Ambrozik Wiesław
(1)
Baczała Ditta
(1)
Bereźnicka Małgorzata
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Chudzik Aleksandra
(1)
Gajewska Grażyna
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Horbowski Adam
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Przyszczypkowski Kazimierz
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Siwek Helena
(1)
Skrzetuska Ewa
(1)
Smak Ewa
(1)
Włoch Stanisława
(1)
Żebrowski Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Dziecko
(17)
Nauczanie początkowe
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Uczniowie
(3)
Agresywność
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Oświata
(2)
Przemoc
(2)
Rodzina
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(2)
Wychowanie
(2)
Zachowanie
(2)
Adopcja
(1)
Alkoholizm
(1)
Bezrobocie
(1)
Czytanie
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Język polski
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Penitencjarystyka
(1)
Pisanie
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępczość
(1)
Psychoterapia
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła Podstawowa Nr 33 Terapeutyczna (Toruń)
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
(1)
Uzależnienia
(1)
Wieś
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(15)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie koncentruje się na identyfikacji i analizie niektórych najistotniejszych problemów, z jakimi borykamy się obecnie na gruncie wychowania, uspołeczniania dzieci i młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104112 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38204 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31613 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pracą zbiorową, w której występują krytyczne opracowania 38 autorów z 15 uczelni - 13 polskich i 2 czeskich. Zawiera prace poświęcone zmianom w reformowanym systemie integralnego kształcenia, wynikom badań kompetencji dzieci, trudności nauczycieli. Obejmuje sześć rozdziałów, które łączą tematykę teoretyczną z zastosowaniami teorii w praktyce. Pierwszy rozdział poświęcono problematyce realizacji założeń systemu integralnego we współczesnej szkole, autorzy nie tylko zdiagnozowali sytuację (w tym rozbieżności między teorią i praktyką), ale również zwrócili uwagę na bariery i ewentualne możliwości - perspektywy zmian. W rozdziale drugim poruszono zagadnienia dotyczące szeroko pojętego wpływu domu rodzinnego na edukację wczesnoszkolną; rolę rodziny, współpracę między domem a szkołą, omówiono poza tym niezwykle ważny moment w życiu dziecka, jakim są jego pierwsze doświadczenia szkolne. Rozdział trzeci zawiera przemyślenia związane z treściami polonistycznymi w systemie integralnego kształcenia, a w szczególności z edukacją literacką, patriotyczną, czytelniczą oraz z wykorzystaniem komputera. Czwarty rozdział poświęcono edukacji matematycznej. Podkreślono w nim, jak ważne jest odpowiednie przygotowanie przyszłych nauczycieli klas I-III do wprowadzania treści matematycznych, a także, że integracja matematyki z innymi dziedzinami życia jest nie tylko możliwa, ale konieczna. Abstrakcyjne pojęcia matematyczne wyrastają z naturalnych, rzeczywistych sytuacji i należy je wprowadzać czynnościowo. W piątym rozdziale, znajdują się teksty dotyczące tak ważnych aspektów nauczania zintegrowanego, jak przedmioty artystyczne (muzyka, plastyka), zastosowanie multimediów, zwłaszcza Internetu, a także wyzwania stojące przed nauczycielem pracującym w dobie społeczeństwa informacyjnego. Ostatni, szósty rozdział, to zbiór rozważań odnoszących się do trudności występujących w edukacji wczesnoszkolnej (w odniesieniu do realizacji tego procesu, kompetencji nauczycielskich, aktywności uczniów oraz udziału rodziców) a także możliwych rozwiązań, które mogłyby przyczynić się do jej ulepszenia. Książka przeznaczona jest dla środowisk naukowych zajmujących się edukacją dzieci, ośrodków metodycznych, nauczycieli klas początkowych i przedszkoli, studentów kierunków wczesnoszkolna edukacja zintegrowana i pedagogika przedszkolna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104683 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 156)
Książka prezentuje badania nad obecnym stanem edukacji wczesnoszkolnej prowadzone w 2009 roku w 107 szkołach z różnych środowisk (dużych i małych miast oraz wsi) kraju. Celem było ukazanie zmian, jakie nastąpiły w edukacji elementarnej po 10 latach wdrażania reformy polskiej oświaty. Autorzy starają się odpowiedzieć na takie pytania, jak: na ile szkoła tworzy dziecku warunki do wielorakiej autentycznej aktywności, w jakim stopniu realizowana jest koncepcja holistycznego postrzegania dziecka jako indywidualnego podmiotu, jakie strategie edukacyjne stosują nauczyciele małego dziecka, jakie są osiągnięcia rozwojowe dzieci kończących obecnie edukację elementarną w zakresie kluczowych kompetencji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48882 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32785 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93269, 93271, 93270 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje bardzo ważny i aktualny problem, jakim jest doświadczanie agresji oraz przemocy przez dzieci w wieku szkolnym oraz wczesnej i późnej adolescencji. Problematyka ta – co bardzo ważne – przedstawiona jest z perspektywy doświadczającego dziecka czy nastolatka, a nie osoby dorosłej. Dzięki temu możemy bliżej przyjrzeć się przekonaniom dzieci i młodzieży dotyczącym ich poczucia bezpieczeństwa oraz zaufania, jakim obdarzają swoich nauczycieli czy opiekunów. Zebrany materiał empiryczny – niezwykle bogaty, przebadano prawie 47 000 uczniów poznańskich szkół – zinterpretowano odwołując się do współczesnej wiedzy na temat agresji i przemocy – istoty i przejawów tych zjawisk, uwarunkowań społeczno-kulturowych i sposobów radzenia sobie z nimi. Warto podkreślić praktyczny charakter książki. Autorzy starają się zwrócić uwagę rodziców i nauczycieli na te sytuacje, które – z punktu widzenia poczucia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży – są najbardziej krytyczne. Świadomość zagrożeń i ich konsekwencji może bowiem pomóc w planowaniu racjonalnej działalności profilaktycznej oraz wspomagającemu rozwój nauczaniu i wychowaniu tak w domu, jak i w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96394, 96396, 96395 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44766 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza część książki została poświęcona omówieniu szerokiego spektrum zagadnień związanych z językiem, ponieważ kompetencje leksykalne traktuję jako element składowy ogólnej sprawności językowej ucznia. W rozdziale drugim zaprezentowano procedurę badań własnych. Określam założenia badań, formułuję problemy i hipotezy badawcze wraz z ich teoretycznymi podstawami, a także określam metodykę przeprowadzanych badań. Wskazuję na kompetencje leksykalne uczniów edukacji wczesnoszkolnej jako na przedmiot poczynań badawczych, zaś założony cel to określenie różnorodnych determinantów zasobu słownictwa na tym poziomie nauczania. Szczegółowo przedstawione są definicje, wskaźniki, kryteria, kategorie i operacjonalizacja zmiennych, takich jak: kompetencje leksykalne, słownik czynny i bierny dziecka, zasób leksykalny podręczników, ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne oraz środowisko rodzinne i szkolne. Kolejny, trzeci rozdział, poświęciłam wnikliwemu przedstawieniu rezultatów badań empirycznych. Ostatnia część pracy to weryfikacja założonych na wstępie hipotez badawczych. W rozdziale tym sformułowałam również wnioski nasuwające się po dokonaniu analizy i interpretacji wyników badań. Starałam się także każdorazowo zaproponować wskazania dla praktyki edukacyjnej wynikające z wysuniętych wniosków końcowych. Książka ma charakter monografii naukowej. Sądzę jednak, iż może zainteresować wszystkich, którzy widzą potrzebę doskonalenia kompetencji leksykalnych uczniów wczesnej edukacji, a więc zarówno pedagogów, jak i językoznawców, lingwistów, a także studentów i czynnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Może być również adresowana do rodziców, których wpływ na rozwój leksyki dziecka w pierwszym okresie rozwoju jest szczególnie ważny. Sądzę zatem, że publikacja ta znajdzie szeroki krąg odbiorców i stanie się dla nich elementem inicjującym lub wspomagającym starania o nabywanie przez dziecko w młodszym wieku szkolnym wysokich kompetencji leksykalnych, które stanowią przecież dla nich bazę dla poruszania się w otaczającym je świecie informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego raportu „Edukacja małych dzieci – standardy, bariery, szanse” było zebranie i zaprezentowanie wiedzy przydatnej wszystkim, którzy chcieliby kontynuować idee Programu „Dla Dzieci” – działają lub chcą działać na rzecz edukacji małych dzieci w swoim najbliższym otoczeniu. Raport, który powstał we współpracy z Pracownią Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia” jest wynikiem kilkuetapowego procesu gromadzenia wiedzy, na który złożyły się: kwerenda dostępnych analiz i badań naukowych, lokalne seminaria i debaty z udziałem przedstawicieli organizacji pozarządowych i władz samorządowych oraz spotkania z ekspertami i praktykami zajmującymi się edukacją i rozwojem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 156.)
Współczesna szkoła stoi przed niezmiernie trudnym zadaniem, jakiego w swej historii jeszcze nie doświadczała. Musi bowiem odpowiedzieć na pytanie, jak przygotować młodego człowieka do funkcjonowania w sytuacji permanentnie dokonujących się zmian w otaczającej rzeczywistości. Zmiany dokonują się w zawrotnym tempie i są nieprzewidywalne, bowiem wynikają ze ścierania się różnego typu tendencji, procesów i zjawisk, które mimo że pozostają często w sprzeczności ze sobą, to jednak są jednocześnie warunkiem zachowania równowagi w rozwoju jednostek, a także całych społeczeństw. Zachodzące tak dynamicznie procesy społeczne w relacjach jednostka - społeczność mają oczywiście wpływ zarówno na porządek i ład społeczny, jak i na osobiste życie jednostek. Żyjemy w kulturze indywidualizacji, w której prawo jednostki uzyskane w społecznej przestrzeni życia do bycia sobą, do budowania własnej niezależnej tożsamości, obecnie w erze ponowoczesności zamienione zostało w imperatyw samorealizacji. Nastąpił, zdaniem wielu autorów, paradoksalny efekt, polegający na tym, że jednostka uwalniając się z ograniczeń instytucji i zbiurokratyzowanych organizacji, popadła w uzależnienie wynikające z nakazu troski o własną podmiotowość i rozwój indywidualności oraz konieczności osobistego dokonywania wyborów dotyczących wszystkich aspektów swego życia. Wybór, jak podkreślają współcześni socjologowie, przestaje być postrzegany jako symbol wolności, a staje się ciężarem, z którym jednostka nie zawsze jest w stanie sobie poradzić, co powoduje, że czuje się nieszczęśliwa. Ponowoczesność oznacza nową jakość życia człowieka, ale niekoniecznie lepszą. Ta pulsująca zmienność kierunków rozwoju i orientacji życia społecznego i jednostkowego wywołuje wiele obaw i rodzi pytania o to, jak przygotować do tych zmian jednostkę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38128 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63232 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63231 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji poszukuje się odpowiedzi na pytania: Jak stymulować i rozwijać kreatywność i twórczość u dzieci i młodzieży? Jak zmieniać proces kształcenia i przygotowywać młode pokolenia do zmian zachodzących w społeczeństwie i na świecie? Całość pracy składa się z czterech rozdziałów, w których osią rozważań jest twórczość, kreatywność, edukacja, szkoła oraz style kierowania rozwojem i wyzwalaniem cech kreatywnych u dzieci i młodzieży. Rozdział pierwszy przedstawia teoretyczne i metodologiczne rozważania na temat edukacji kreatywnej oraz jej funkcjonowania we współczesnej szkole. W części drugiej zatytułowanej "Obszary kreatywności w edukacji" znalazły się wystąpienia prezentujące problematykę kreatywności w różnych dziedzinach wiedzy. Zamieszczono tu również prace ukazujące uwarunkowania rozwoju postawy kreatywnej. Rozdział trzeci zatytułowany "Pedagogika kreatywna a wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży" obrazuje wielostronne możliwości pedagogiki kreatywnej w zakresie efektów rozwojowych i wyzwalania potencjału twórczego. W części czwartej, tj. "Nauczyciel kreatywny w polskiej rzeczywistości edukacyjnej", ukazano nauczyciela jako inicjatora innowacyjnych rozwiązań w zakresie rozwijania kreatywności. Publikacja ta ze względu na zróżnicowanie podejmowanych problemów wnosi istotny wkład do toczącego się od kilku lat dialogu na temat wychowania i kształcenia. Mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem wśród studentów, nauczycieli i wykładowców oraz władz oświatowych, albowiem większość publikowanych artykułów odznacza się nowatorskim podejściem do problemów edukacji we współczesnym świecie. Dziękując wszystkim autorom za wysiłek intelektualny w tworzeniu nowych idei i innowacyjnych rozwiązań w zakresie rozwoju jednostki twórczej i kreatywnej oraz zainteresowanie się tą ważną problematyką, zachęcamy do dalszego poszukiwania "drogi" rozwijającej człowieczeństwo w człowieku, stawiania pytań i podejmowania badań. Serdeczne podziękowania składamy prof. zw. dr. hab. Stanisławowi Palce za recenzję, poświęcenie czasu i cenne wskazówki. [Ewa Smak, Stanisława Włoch]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103359, 107211 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48627 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95300, 95299 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45706 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38772 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95968 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35977 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61073 P 2,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem zainteresowań prowadzonych poszukiwań była przede wszystkim osoba, głównie jednak dziecko, podlegające opiece i wychowaniu, szerzej edukacji w rodzinie, szkole oraz formach rodzinę wspierających lub zastępujących w wypełnianiu jej podstawowych funkcji opiekuńczych, socjalizacyjnych i edukacyjnych. Wiadomo obecnie, że analizowanie relacji, w jakie z nim wchodzi zarówno osobowych, jak i bezosobowych, w wytwarzanej przez niego i wokół niego przestrzeni życiowej, jest błędem. Dlatego w badaniach przyjęto podejście integrujące, systemowe - czy ekosystemowi, interakcyjne oraz dynamiczne, a tym samym także badania podłużne i eksperymentalne tak jeszcze rzadko stosowane w pedagogice. Zajmując się efektywnością procesu opiekuńczo-wychowawczego, kompensacją braków emocjonalnych, społecznych, edukacyjnych u dzieci w opiece zastępczej, poszukiwania autorki skierowane zostały na kategorię wsparcia jako podstawową i warunkującą rozwiązanie i zrozumienie wielu problemów pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108688 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46485 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37392 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 62297 P 4,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47562 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98047 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46182 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41610 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35490, 35607 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102328, 102329 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37726 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30984 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43847 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86076 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86077 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33714 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej