Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(2)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Ciężka Beata
(1)
Doroba Anita
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Gasińska-Mulczyńska Iwona
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Guerci Eric
(1)
Just Monika
(1)
Kelley David
(1)
Kelley Tom
(1)
Koch-Kozioł Marta
(1)
Kowalik-Zydek Agata
(1)
Kołodziejczak Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Okraj Zofia
(1)
Rybińska Agnieszka
(1)
Varadinov Maria José
(1)
Vignoli Matteo
(1)
Świętoniowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Doradcy zawodowi
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Pedagodzy
(2)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Temat
Design thinking
(11)
Kreatywność
(4)
Metody nauczania
(4)
Myślenie twórcze
(3)
Innowacje
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Projektowanie
(2)
Coaching
(1)
Eksperymenty
(1)
Ewaluacja
(1)
Grywalizacja
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie
(1)
Myślenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie
(1)
Przyroda
(1)
Rynek pracy
(1)
Zajęcia terenowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Podręcznik
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(3)
Głos Pedagogiczny
(1)
Polonistyka
(1)
Uczyć lepiej
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Twórcza odwaga : otwórz się na design thinking / Tom Kelley, David Kelley ; przekład Anita Doroba. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 284 s., VIII stron tablic : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie - im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: - zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa - rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność - znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem - i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest owocem współpracy Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego i Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i dotyczy ewaluacji w zakresie szeroko rozumianej edukacji. Znajdują się w niej rozdziały dotyczące stanu ewaluacji w Polsce, a także teksty metodologiczne i metodyczne, które mogą wspomóc rozwój warsztatu pracy ewaluatora. Dwudziestolecie działalności Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego to również dobra okazja do przyjrzenia się praktykom ewaluacyjnym obecnie realizowanym w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116131 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35582 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67587 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Design thinking : inspiracje dla dydaktyki / Zofia Okraj. - Warszawa : Difin, 2020. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Design thinking jest podejściem inspirującym i przydatnym w wielu dziedzinach ludzkiego działania także w edukacji, gdzie możliwe jest jego wieloaspektowe zastosowanie zarówno w całości, jako procesu projektowania rozwiązań lub częściowo, przez wykorzystanie różnych technik i narzędzi, za pomocą których można rozwijać w uczniach/studentach empatię, kreatywność, a także zdolność do innowacyjnego współdziałania w zespole. W książce Czytelnik znajdzie inspiracje teoretyczne dotyczące design thinking, obejmujące opis: istoty i celów jego podejścia, jego fazy, zasady, a także efekty w kontekście wiedzy o twórczości. Ważną część publikacji stanowią przydatne dla nauczycieli inspiracje metodyczne zawierające opisy technik i narzędzi związanych z design thinking wraz z przykładami ich zastosowania w procesie kształcenia oraz analiza uwarunkowań tego procesu. Treści teoretyczne dopełniają inspirujące egzemplifikacje twórczej pracy dydaktycznej z wykorzystaniem design thinking realizowane przez nauczycieli na wszystkich szczeblach kształcenia: w szkole podstawowej, średniej i wyższej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116511 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera nowatorskie metody i techniki pracy z uczniem, które nawiązują do uczenia się przez dociekanie, czyli zadawanie pytań. Są to: metoda dociekań filozoficznych, myślenie krytyczne, metoda design thinking, czyli metoda myślenia projektowego, metoda eksperymentalna - uczenie się przez dociekanie, lekcje w terenie oraz grywalizacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116486 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42486 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48888 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67609 P 3,3 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Intencją książki jest inspirowanie do wprowadzania metod, sposobów i takiego stylu pracy z uczniami/studentami/uczestnikami szkoleń, które wyzwalają kreatywność własną i zespołową, są wsparciem w procesie adaptacji do zmian. Jest to istotne zwłaszcza teraz, kiedy doświadczamy przełomowych sytuacji, generujących nowe problemy, do rozwiązania których brakuje gotowych recept i procedur. Punktem wyjścia do jej powstania jest przekonanie, że każda aktywność edukacyjna może być traktowana jako projekt, który dzięki swej strukturze, wykorzystanym narzędziom i technikom pozwala na realizację określonych celów i osiąganie pożądanych efektów oraz znajdowanie trafnych rozwiązań, skrojonych na miarę potrzeb. Publikacja jest wynikiem połączenia teorii z praktyką stosowania metody design thinking. Bazę stanowią naukowe inspiracje z zakresu: zarządzania, pedagogiki, psychodydaktyki, neuronauk, socjologii jest to zatem opracowanie o charakterze interdyscyplinarnym. Krok po kroku pokazane jest, w jaki sposób przejść przez proces z wykorzystaniem metodyki design thinking (DT), jednak książka napisana jest tak, aby dać także możliwość wyboru opisanych w niej metod, narzędzi, inspiracji przydatnych w danej sytuacji, które będą wsparciem w projektach, jakie realizują czytelniczki i czytelnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118133 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68208 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
This book provides university administrators, professors, and career specialists with a comprehensive introduction to the BE(A)ST (BE Aware Student) approach. The BE(A)ST approach aims at enhancing students’ awareness of personalized career development, fostering a connection between their professional identity, beliefs, and actions to support career awareness. With the BE(A)ST approach, we provide a solution to improve the alignment between the career and the life of our students. The Personalized Career Development (PCD) course based on the BE(A)ST approach and described in this book is the result of three research programs focused on the development of the method and on its adaptation, scientific validation, and dissemination. This book is a must-read for anyone who is serious about career planning, life design or teaching about these ideas. It includes an extremely well researched and authoritative review of all the major books, methods and tools available and advances the state-of-the-art. With suggested improvements and refinements. It also packages these tools into several different university-level workshop and course formats and provides the authors' experiences with delivering these programs to students across different disciplines, cultures and countries. (Steven A. Gedeon, BSc, MSc, MBA, Peng, PE, PhD, Associate Professor, Entrepreneurship and Strategy Department Ted Rogers School of Management, Toronto Metropolitan University (formerly Ryerson University), Canada) The publication is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Poland license (CC BY 3.0 PL) (full license available at: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode). ****** Książka – przeznaczona dla kadry zarządzającej wyższych uczelni, nauczycieli akademickich i doradców zawodowych z uczelnianych biur karier – zawiera kompleksowe wprowadzenie do metodyki BE(A)ST (BE Aware Student). Metodyka ta ma na celu podniesienie świadomości studentów w zakresie spersonalizowanego rozwoju kariery oraz wzmocnienie związku między ich profilem zawodowym, własnymi przekonaniami a podejmowanymi działaniami wspierającymi świadomy wybór ścieżki rozwoju zawodowej. BE(A)ST jest zatem rozwiązaniem umożliwiającym dopasowanie kariery i życia osobistego studentów. Kurs Spersonalizowanego Rozwoju Kariery (Personalized Career Development – PCD) oparty na metodyce BE(A)ST i opisany w prezentowanej książce to wynik trzech programów badawczych skupionych na rozwoju metody oraz na jej adaptacji, naukowej walidacji i upowszechnieniu. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej