Form of Work
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(46)
unavailable
(7)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(10)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(16)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Author
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borg Sy
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Branicki Wacław
(1)
Celiński Piotr
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Górka Marek
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kędzierska Hanna
(1)
Machnik Marcin
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Mendelson B. J
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Parker Carey
(1)
Pinker Steven
(1)
Plichta Piotr
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Rajczyk Robert
(1)
Reich Tomasz
(1)
Romanowska-Łakomy Halina
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Small Gary W
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Tapscott Don
(1)
Teodorczyk Marcin
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Vorgan Gigi
(1)
Świerkocki Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Subject
Cyberkultura
(22)
Internet
(13)
Media społecznościowe
(8)
Portal społecznościowy
(8)
Strony WWW
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Facebook
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Dziecko
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Młodzież
(4)
Cyberprzemoc
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dane osobowe
(2)
Kultura masowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Rodzina
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Wychowanie
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Autentyczność (socjol.)
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Biznes
(1)
Choroby
(1)
Digitalizacja
(1)
Domy dziecka
(1)
Dualizm (filoz.)
(1)
Dzieciobójstwo
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Ekologia człowieka
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka społeczna
(1)
Eutanazja
(1)
Fromm, Erich
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Holizm (filoz.)
(1)
Informacja
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internauci
(1)
Interwencja kryzysowa (psychol.)
(1)
Jung, Carl Gustav
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Memy internetowe
(1)
Multimedia
(1)
Mózg
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Personalizm
(1)
Perswazja
(1)
Podmiotowość
(1)
Portale internetowe
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Propaganda
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Religijność
(1)
Rozwód
(1)
Samotne matki
(1)
Samotni ojcowie
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Sokrates
(1)
Spam
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Starość
(1)
System Informacyjny Schengen II
(1)
Technologia
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telemedycyna
(1)
Telepraca
(1)
Telewizja
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(3)
Poradniki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
23 results Filter
Book
In basket
(Media Początku XXI W. ; t. 32.)
Tom 32. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. „Autorzy monografii dostrzegli i zaprezentowali złożoność zjawiska memu internetowego jako formy przekazu. Dzięki temu publikacja ma charakter interdyscyplinarny. Odnajdziemy w niej teksty prezentujące analizy i refleksje podjęte z perspektywy kulturoznawczej, antropologicznej, semiotycznej, medioznawczej, politologicznej czy komunikologicznej. Ta dywersyfikacja ujęć nie odbiera jednak książce spójności. Autorzy przyjmują założenie o dużym znaczeniu memów internetowych w poszerzaniu pola debaty publicznej, negocjowaniu znaczeń i konstruowaniu tożsamości grupowych. Publikacja jest interesująca poznawczo, ważna i aktualna. Istotnie uzupełnia istniejącą literaturę przedmiotu”. dr hab. Michał Zaremba, Uniwersytet Warszawski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114227 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47686 (1 egz.)
Book
In basket
Eksplozja cyfrowej technologii, jakiej obecnie doświadczamy, zmienia nie tylko sposób, w jaki żyjemy i komunikujemy się ze sobą, ale i nasze mózgi, które ulegają gwałtownej i głębokiej przemianie. Codzienny kontakt z zaawansowaną technologią komputerami, smartphoneĺami, grami wideo czy wyszukiwarkami ľ pobudza przemiany komórek mózgowych i uwalnianie się neuroprzekaźników, wzmacniając stopniowo nowe szlaki neuronowe w naszych mózgach i osłabiając stare. Na skutek obecnej rewolucji technologicznej nasze mózgi ewoluują szybciej niż kiedykolwiek. Technologia cyfrowa wpływa również na nasze odczuwanie, zachowanie i funkcje naszych mózgów. Choć jesteśmy nieświadomi zmian zachodzących w obwodach neuronowych, czyli w oprzyrządowaniu mózgu, utrwalają się one w wyniku powtórzeń. Proces ewolucji mózgu ujawnił się gwałtownie przez zaledwie jedno pokolenie i być może, choć najmniej oczekiwany, stanie się najbardziej kluczowym z postępów w ludzkich dziejach. Od czasu odkrycia sposobu używania narzędzi przez naszych przodków ludzki mózg nie zmagał się z tak poważnym i dramatycznym wyzwaniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 39211 (1 egz.)
Authority data
Cyberkultura (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Kultura (hasło przedmiotowe)
zob. też Internet (hasło przedmiotowe) ; Kultura informacyjna (hasło przedmiotowe) ; Memy internetowe (hasło przedmiotowe) ; Społeczeństwo informacyjne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Kultura internetowa ; Kultura sieci
Book
In basket
Książka zwiera z pewnością istotne treści naukowe, gdyż podnosi problem istnienia człowieka w stosunku do różnych mediów, w tym historycznych, aż do czasów mediów elektronicznych. Tekst jest również dobrym historycznym przeglądem poglądów myślicieli, którzy nawiązywali do medium, nawet jeśli nie używali tego pojęcia. Analiza, jaką podejmuje Wacław Branicki, pokazuje, jak uniwersalne i ważne w antropologii filozoficznej jest medium. Autor analizuje m.in. ciekawą myśl o wielowarstwowości świadomości, co wynika z procesualności obecności. Jest to jeden z najważniejszych tematów książki, gdyż na tle transcendentalizmu łączy się w nim zagadnienie medium z problematyką istnienia. Z recenzji dr. hab. Michała Ostrowickiego [Sidey Myoo] Autor podejmuje problemy fundamentalne, ale także bardzo aktualne: wskazuje, bada i analizuje różnorakie związki, zależ noś ci i relacje na styku mediów, komunikacji, podmiotowości, toż samości, autentyczności, informacji i wiedzy, podkreślając przy tym rolę aktywności epistemicznej i epistemologicznej w rozbijaniu i scalaniu, a w efekcie ewolucji autentyczności osobowej. Jednocześnie interesująco i kompetentnie określa rolę medialności i mediów w jej konstytuowaniu. Autor rozpatruje tę problematykę w aspekcie ontologicznym, epistemologicznym i aksjologicznym; ostatecznie wymiar etyczny okazuje się najważniejszy: odpowiedzialność – za Drugiego i samoodpowiedzialność – za siebie to kolejne kluczowe pojęcia monografii. Opublikowanie książki Wacława Branickiego może stać się istotnym, zauważonym i szeroko komentowanym wydarzeniem, przynajmniej dla dość już znacznego i stale poszerzającego się kręgu osób profesjonalnie zainteresowanych problematyką medialności. Piszę o „wydarzeniu istotnym”, bowiem praca doktora Branickiego pozytywnie wyróżnia się głębią , szerokością i oryginalnością ujęcia tych niełatwych, a przecież naprawdę ważnych i – jak sądzę – wciąż zyskujących na randze problemów. Z recenzji dr. hab. Jana Pleszczyńskiego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112301 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40694 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38371 (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne wojny informacyjne / Robert Rajczyk. - Warszawa : Difin, 2016. - 166, [2] s. : il. ; 24 cm.
Autor ukazuje zjawisko wykorzystania nowych mediów oraz propagandy w celach wspomagania zarówno współczesnych konfliktów międzynarodowych, jak i sporów wewnętrznych. W książce podkreślone zostało znaczenie nowych mediów w agregowaniu społecznego poparcia dla zmian systemowych. Autor poświęca również dużo miejsca dyplomacji cyfrowej jako nowoczesnej metodzie prowadzenia działań dyplomatycznych, a także państwowym telewizjom informacyjnym pełniącym funkcję narzędzia promocji oraz propagandy zewnętrznej. Książka to wartościowa lektura dla politologów, socjologów, a także psychologów społecznych i polityków. Interesujące wątki znajdą tu również specjaliści z zakresu komunikacji społecznej oraz dziennikarze.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 112057 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40735 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46998 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65680 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40572 (1 egz.)
Book
In basket
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40583 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Autor podjął tematykę społecznie ważną, bardzo współczesną, a jednocześnie w dużej mierze unikalną, gdyż połączenie trzech obszarów (pedagogiki, pedagogiki specjalnej i pedagogiki medialnej) w jednej monografii spotyka się bardzo rzadko. Recenzowana książka jest więc próbą wypełnienia istniejącej luki, jaką był brak kompleksowego opracowania problematyki miejsca, roli, znaczenia i zakresu używania narzędzi ery cyfrowej, głównie Internetu, przez młodych ludzi z niepełnosprawnością intelektualną. (...) Jest to pozycja ważna, merytorycznie wartościowa i oryginalna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34287 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47791 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
Book
In basket
Żyjemy w niezwykłych czasach - po raz pierwszy w historii ludzkości pokolenie, które dopiero wkracza w dorosłość, może nas nauczyć, jak przygotować świat na przyszłe wyzwania. Wierzę, że jeśli będziemy ich uważnie słuchać i włączać w nasze działania, kultura interakcji i współpracy, którą reprezentują, stanie się motorem napędowym rozwoju gospodarczego i społecznego, przygotuje naszą kurczącą się planetę na wejście w bezpieczną, sprawiedliwą i dostatnią przyszłość. Nauczymy się, jak sprawniej unikać niebezpieczeństw i lepiej radzić sobie z zagrożeniami, pojawiającymi się wraz z nadejściem nowego medium komunikacyjnego. [z wprowadzenia]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104988 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 43465 (1 egz.)
Book
In basket
Oto człowiek! Wszystko, czego wolelibyście nie wiedzieć o sobie i innych Serum prawdy - niepotrzebne, konfesjonały - do lamusa, wykrywacze kłamstw - na śmietnik historii! Jest jedno miejsce, gdzie ludzie są - przynajmniej na ogół - absolutnie szczerzy: okno wyszukiwarki. Seth Stephens-Davidowitz, filozof i doktor ekonomii, były pracownik Googlea, przeanalizował dane z wyszukiwań internetowych dotyczących między innymi rasizmu, depresji, wykorzystywania nieletnich, poczucia humoru czy preferencji seksualnych. Owocem tych badań jest książka Wszyscy kłamią - bestseller `New York Timesa` i `Wall Street Journal`, Książka Roku według `The Economist` i `Business Insider`.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 115912 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40738 (1 egz.)
Book
In basket
Specjaliści pracujący z młodzieżą oraz rodzice często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wygląda nastoletnia rzeczywistość. Nie jest to prosta sprawa, gdyż nastolatki skutecznie zamykają dorosłym dostęp do swojego świata - a jest on nieograniczony jak Internet, który stanowi główne narzędzie funkcjonowania. Dzięki tej książce rodzice, opiekunowie, nauczyciele, wychowawcy i pracownicy socjalni...
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110108 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40614 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33654 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Doświadczenie autorów publikacji w zakresie cyberbezpieczeństwa umożliwia perspektywiczne spojrzenie z różnych stron na temat cyberprzestrzeni i czyhających tam niebezpieczeństw dla człowieka. Wielość poruszonych tematów pozwala poznać i zrozumieć współczesne i przyszłe wyzwania w tej dziedzinie. Książka wskazuje, że zarówno poszczególne rządy uzbrojone w najnowocześniejsza technologię, jak i specjalistów z cyberbezpieczeństwa, są tak samo podatne na zagrożenia i bezbronne jak zwykli użytkownicy.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115128 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51379 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41398 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 34249 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47757 (1 egz.)
Book
In basket
Internet jest obecny w większości obszarów naszego życia. To już nie tylko korzystanie ze stron internetowych, ale także bankowość, zakupy w sieci czy podtrzymywanie relacji z rodziną i ze znajomymi. Oznacza to, że niemal cały czas Twoje bezpieczeństwo, pieniądze i prywatność są narażone na ataki. Aby skutecznie chronić siebie i swoich bliskich, musisz zdobyć pewne minimum wiedzy. Nie sposób obronić się przed naprawdę zdeterminowanym hakerem, ale ochrona przed pospolitymi włamaniami czy masową inwigilacją jest jak najbardziej możliwa, i to z wykorzystaniem prostych narzędzi. Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać! To przystępny i kompleksowy przewodnik po zagadnieniach bezpieczeństwa, skierowany do osób, które nie znają się na komputerach i informatyce. Kwestie cyberbezpieczeństwa przedstawiono tu krok po kroku, z minimalnym użyciem specjalistycznego języka. Opisano dziesiątki całkiem prostych sposobów pozwalających każdemu zabezpieczyć swoje urządzenia i dane. Książka została napisana tak, aby maksymalnie uprościć zarządzanie Twoim bezpieczeństwem w sieci. W każdym rozdziale znalazła się kompletna lista kontrolna ze szczegółowymi instrukcjami i rysunkami. Najważniejsze zagadnienia: zarządzanie hasłami dostępu blokowanie inwigilacji i śledzenia w internecie bezpieczne korzystanie z bankowości, ze sklepów i z serwisów społecznościowych bezpieczeństwo smartfona, tabletu i domowej sieci ochrona dzieci korzystających z internetu Nie musisz być informatykiem, by pamiętać o bezpieczeństwie! O autorze Carey Parker jest pasjonatem komputerów, elektrotechniki i programowania. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie jako programista. Zainspirowany przez Edwarda Snowdena, głębiej zainteresował się sprawami prywatności, masowej inwigilacji i cyberbezpieczeństwa. Jest głęboko przekonany, że każdy, kto korzysta z nowych technologii, może zadbać o swoje cyberbezpieczeństwo. Dzielenie się wiedzą z ludźmi, którzy nie są inżynierami, stało się jego misją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42042 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 7 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 96804/T.1, 96803/T.1 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 45626 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 44895 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 36125 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30582 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
All copies are currently on loan: sygn. 42433 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 61237 P 1,1 (1 egz.)
Book
In basket
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 42105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48597 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again