Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(28)
Forma i typ
Artykuły
(17)
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(3)
Autor
Borecka Irena
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Szefler Elżbieta
(2)
Szymczak-Ryczel Joanna
(2)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Barriga Monika
(1)
Chimicz Dorota
(1)
Czesiul-Budkowska Iwona
(1)
Franaszczuk-Truszkowska Marta
(1)
Guz Sabina
(1)
Jakubczyk Kamila
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jawor-Baranowska Jadwiga
(1)
Knapik Mirosława
(1)
Krajewska Agata
(1)
Miernik Agnieszka
(1)
Mucha-Iwaniczko Klaudia
(1)
Olszewska Gabriela
(1)
Palak Zofia
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Płodzień Barbara Maria
(1)
Sacher Wiesława Aleksandra
(1)
Suchocka Mirosława
(1)
Szada-Borzyszkowska Jolanta
(1)
Tumiłowicz Justyna
(1)
Zieja Zenon
(1)
Zybura-Zadworna Urszula
(1)
Łyszczarz Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Nauczyciele bibliotekarze
(10)
Bibliotekarze
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Biblioterapeuci
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Biblioterapia
(28)
Nauczanie początkowe
(11)
Lekcja biblioteczna
(8)
Biblioteki szkolne
(7)
Godzina wychowawcza
(7)
Arteterapia
(5)
Kształcenie integracyjne
(4)
Lęk
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Dojrzałość szkolna
(3)
Dziecko
(3)
Metoda Petö
(3)
Mowa
(3)
Muzykoterapia
(3)
Nauczanie
(3)
Niewidomi
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Rehabilitacja medyczna
(3)
Słuch
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Uczenie się
(3)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(3)
Zespół ADHD
(3)
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu
(3)
Świetlice
(3)
Adaptacja
(2)
Adopcja
(2)
Afazja
(2)
Agresywność
(2)
Autyzm
(2)
Czytanie
(2)
Dogoterapia
(2)
Domy dziecka
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Doroszewska, Janina
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dyslalia
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecięce porażenie mózgowe
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Edukacja domowa
(2)
Edukacja medialna
(2)
Emisja głosu
(2)
Emocje podstawowe
(2)
Falkowski, Jakub
(2)
Fizykoterapia
(2)
Fonogesty
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Grzegorzewska, Maria
(2)
Głuchoniewidomi
(2)
Głusi
(2)
Han-Ilgiewicz, Natalia
(2)
Hulek, Aleksander
(2)
Implanty
(2)
Indywidualny tok nauki
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Integracja społeczna
(2)
Jedlewski, Stanisław
(2)
Joteyko, Józefa
(2)
Jąkanie
(2)
Język angielski
(2)
Język migowy
(2)
Język polski - nauczanie - szkoła podstawowa
(2)
Kirejczyk, Kazimierz
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konopnicki, Jan
(2)
Korczak, Janusz
(2)
Lateralizacja
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
(2)
Mukowiscydoza
(2)
Myślenie
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Niedorozwój umysłowy
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Obowiązek szkolny
(2)
Odruchy
(2)
Osobowość
(2)
Otyłość
(2)
Padaczka
(2)
Pamięć
(2)
Pańczyk, Jan
(2)
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Pietrzak, Włodzimierz
(2)
Polski Związek Głuchych
(2)
Polski Związek Niewidomych
(2)
Pomoc postpenitencjarna
(2)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(2)
Postawa ciała
(2)
Pozbawienie władzy rodzicielskiej
(2)
Przedszkola specjalne
(2)
Temat: dzieło
Baśnie
(1)
Dziewczynka z parku
(1)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(17)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(9)
Scenariusz zajęć
(6)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Językoznawstwo
(3)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka w Szkole
(8)
Język Polski w Szkole IV - VI
(3)
Biblioterapeuta
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Nowa Polszczyzna
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30103 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96197 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87327 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87326 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83047, 83046 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32919 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83048 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43094 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60797 P 1,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnoza umiejętności czytania i stanu czytelnictwa wśród dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym należy do ważnych aspektów kształcenia polonistycznego w szkole podstawowej. Jasne i precyzyjne określenie poziomu rozwoju edukacji czytelniczej uczniów oraz wskazanie prawidłowości i kierunków przemian, jakim ona podlega, bądź powinna podlegać, stwarza możliwości podjęcia stosownych poczynań, by oddziaływanie procesu edukacji na te umiejętności stało się w większym niż dotychczas stopniu skuteczne i uwzględniało naturalne prawidłowości rozwoju dzieci. Oddaję do rąk Czytelników publikację, która jest przeglądem współczesnego podejścia do niezwykle ważnych obszarów zagadnień, jakimi są czytanie i czytelnictwo, leżących u podstaw prawidłowego funkcjonowania dziecka w otaczającej go rzeczywistości. Książka ma charakter wieloautorskiej monografii naukowej. Sądzę jednak, iż może zainteresować wszystkich, którzy widzą potrzebę doskonalenia kompetencji czytelniczych na etapie wczesnej edukacji, a więc zarówno pedagogów, jak i studentów i czynnych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Może być również adresowana do rodziców, których wpływ na rozwój umiejętności czytania i zainteresowań czytelniczych dziecka w pierwszym okresie rozwoju jest szczególnie ważny. Przypuszczam zatem, że publikacja ta znajdzie szeroki krąg odbiorców i stanie się dla nich elementem inicjującym lub wspomagającym starania o nabywanie przez dziecko wysokich kompetencji w czytaniu, które stanowią przecież dla nich bazę dla poruszania się w otaczającym je świecie informacji. Przedstawione w tomie artykuły powstały przecież z myślą o doskonaleniu warsztatu pracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Powinny stać się inspiracją do twórczej refleksji nad procesem nauki czytania i czytelnictwa dzieci. Opracowania teoretyczne oraz analiza wyników badań naukowych zaprezentowanych w niniejszej publikacji warto potraktować, jako punkt wyjścia do własnych poszukiwań. Mam nadzieję, że publikacja ta zostanie również przyjęta jako głos w dyskusjach nad toczącą się we współczesnej edukacji początkowej edukacją czytelniczą dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105820, 104537 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38498 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej