Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Farnicka Marzanna
(1)
Smogorzewska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Badania longitudinalne
(2)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Kształcenie
(1)
Nastolatki
(1)
Pozytywna adaptacja
(1)
Rodzina
(1)
Teoria umysłu
(1)
Uczniowie
(1)
Zadania rozwojowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Celem prezentowanej monografii pod tytułem Psychospołeczne uwarunkowania pozytywnej adaptacji w adolescencji było lepsze zrozumienie uwarunkowań przebiegu adaptacji rozwojowej i mechanizmów podatności na czynniki ryzyka w okresie wczesnej i późnej adolescencji na przykładzie wybranych efektów rozwoju. Jako przejaw opisywanego i wyjaśnianego procesu rozwojowego przyjęto poziom realizacji zadań rozwojowych, a o jego efektach wnioskowano na podstawie osiągnięć szkolnych i sposobie funkcjonowania w relacjach interpersonalnych zachowań sprawcy lub ofiary. Podjęty problem badawczy osadzony jest w paradygmacie psychopatologii rozwojowej. W pracy przyjęto dwufazową periodyzację okresu dorastania i wyróżniono dwa okresy: wczesną i późną adolescencję. Niniejsza monografia składa się z trzech części. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny. Kolejne trzy poświęcone są prezentacji wyników badań własnych. Natomiast rozdział ostatni stanowi próbę uogólnienia uzyskanych rezultatów w kategoriach rozwojowych czynników ryzyka i czynników ochronnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój teorii umysłu u dzieci Indywidualne i społeczne czynniki wpływające na rozwój teorii umysłu u dzieci Teoria umysłu u dzieci bez niepełnosprawności i z niepełnosprawnością Rozwój teorii umysłu u dzieci a formy kształcenia Funkcjonowanie społeczno-poznawcze dzieci w szkołach a rozwój teorii umysłu Indywidualne i rodzinne uwarunkowania rozwoju teorii umysłu u dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42174 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48862 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej