Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(10)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Burzyńska Iwona
(1)
Błaż Agata
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Etrillard Stéphane
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Härter Gitte
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Maj-Osytek Monika
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nasher Jack
(1)
Olbińska Emilia
(1)
Orłoś Maciej
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Öttl Christine
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Autoprezentacja
(16)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Marketing
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Image
(2)
Internet
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Public relations
(2)
Samorealizacja
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Asertywność
(1)
Blogi
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etykieta językowa
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Motywacja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przyjęcia okolicznościowe
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Socjotechnika
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telegrafia kopiowa
(1)
Telewizja
(1)
Zaproszenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradniki
(9)
Poradnik
(3)
Korespondencja urzędowa
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo” Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek. Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40083 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66156 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania? Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wiele osób chciałoby coś zmienić w swoim życiu, ale brakuje im motywacji. Otoczenie udziela im porad, wskazuje przykłady, straszy konsekwencjami, stosuje kary lub w inny sposób stara się wymusić zmianę. Działania te są nieskuteczne, gdyż narzucanie czyjegoś punktu widzenia rodzi opór. Otwartość na zmiany jest możliwa, tylko gdy działamy zgodnie z własnymi przekonaniami i mamy poczucie decydowania o sobie. Jak jednak odkryć, czego chcemy i co jest dla nas ważne? Jak przełamać niechęć do zmiany i zacząć działać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno / Edgard)
Czy wiesz, że znajomość komunikacji niewerbalnej pomoże ci rozszyfrować zamiary, ukryte intencje, a nawet kłamstwo rozmówcy? Jeśli chcesz skutecznie komunikować się z szefem cholerykiem albo poderwać atrakcyjną melancholiczkę, koniecznie przeczytaj tę książkę! Poznaj pozytywne przykłady, a także wpadki wizerunkowe polskich i zagranicznych polityków, profesjonalnie przygotuj się do wywiadu bądź spotkania biznesowego. Wykreuj własny wizerunek z wykorzystaniem skutecznych technik autoprezentacji. Zacznij zauważać więcej niż inni! Przekonaj się, że twoje umiejętności komunikacyjne wzrosną i staną się konkurencyjne na rynku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram.)
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażkom w tym obszarze życia. W przystępny sposób opisuje, jak można wykorzystać proste narzędzia z obszaru public relations dla osiągania własnych celów zawodowych, jak planować karierę, jak wdrażać te plany w życie i jak je weryfikować. Książka przeprowadza czytelnika przez proces szukania lub zmiany pracy krok po kroku, dając po drodze cenne i ciekawe wskazówki do wykorzystania äod rękiö. Zawiera też wiele praktycznych ćwiczeń, które pomogą każdemu czytelnikowi lepiej poznać swój sposób funkcjonowania w obszarze życia zawodowego i skłonić każdego do refleksji. Refleksja ta będzie pierwszym krokiem do wprowadzania zmian i bardziej świadomego zarządzania sobą na rynku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47301 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i – TAK! – nawet genialny! Wreszcie mamy książkę, która tłumaczy, jak najlepiej sprzedać swoje umiejętności. Potrzebowaliśmy jej. – Robert Cialdini, autor bestsellerów Pre-swazja i Wywieranie wpływu na ludzi Książka polecana przez dyrektorów i prezesów największych światowych firm i organizacji, jak Nissan Motors, Aston Martin, Kraft Foods czy NATO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak występować i zabłysnąć / Maciej Orłoś. - Warszawa : Wydawnictwo RM, cop. 2015. - 237, [2] s. : il. ; 24 cm.
Maciej Orłoś - w ciągu wielu lat praktyki szkoleniowej miał do czynienia z setkami kursantów – przedstawicielami różnych branż, ludźmi z różnych środowisk biznesowych i zajmujących różne stanowiska. Książka powstała na podstawie własnych wieloletnich doświadczeń autora jako trenera/szkoleniowca oraz jako obserwatora niezliczonych wydarzeń, podczas których występowano publicznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej kiążce znajdziesz konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. „Sięgaj dalej” to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której dzielimy się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nas sprawdzone. Książka ta to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń (ponad 100 ćwiczeń) to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85608, 85607 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41603 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34078 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849, 39850 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Szanowny czytelniku, jeżeli szukasz poradnika dobrych manier, nie bierz tej książki do ręki! Ona jest dla tych, którzy znają dobre maniery. Nierzadko znają je już od pokoleń. Nie ma tu porad, jak wiązać krawaty, dobierać spinki do mankietów, zegarki do garniturów, na ile guzików zapinać marynarkę, ani jak jeść bezy. O tym już pisuje liczne grono autorów. Ekspertów dobrych manier mamy więcej, niż dobrych manier. Po wojnie, kiedy Polska wkroczyła na trakt awansu społecznego, na łamach Przekroju dobre maniery krzewił z powodzeniem Demokratyczny Savoir-Vivre. Wtedy nie było biznesu, upaństwowiono przemysł i handel. Dzisiaj biznes jest, lecz za to Polskę ogarnia kryzys wartości. Za mało w niej zaufania, za dużo kłamstw, arogancji. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 381, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to... czytaj więcej zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104732 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44438 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej