Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Trzcianka
(1)
Autor
Kubicka Emilia
(1)
Maurice Lisa
(1)
Rituk Monika
(1)
Sikorska-Celejewska Agnieszka
(1)
Suwała Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Temat
Literatura dla dzieci i młodzieży
(2)
Motyw literacki - manipulacja
(1)
Zgierun-Łacina, Anna
(1)
Łacina
(1)
Łacina, Anna
(1)
Temat: dzieło
"Kradzione róże"
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Słowniki łacińskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Szkolne Centrum Informacji
(1)
Guliwer
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34381 P (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Forma i typ
Clearly, wherever myth forms part of an educational syllabus, value judgements have been made by those who chose the texts, with regard to content, approach, usage, emphases, purpose and many other elements. [...] the present volume examines the reception of such myth within formal education in the twentieth and twenty-first centuries […]. It focuses for the most part on school education, but with forays into post-high school where relevant, and includes a wide geographical and chronological range. With regard to the latter limitations, the general emphasis is on modern day, and the current situation, but as a result of individual historical circumstances in each example (Lisa Maurice, Editor of the Volume). This is a task of paramount importance, as educational processes have a lasting influence on us – all the more so as we are exposed to them already in childhood, when the capacity for critical thinking is being formed by none other than school curricula shaped and developed in specific circumstances. This volume makes us aware of these complex processes, their implications, and the opportunities they create for the future of Classical Antiquity (Katarzyna Marciniak, Editor of the Series).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej