Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(26)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Kosson Grzegorz
(3)
Dmochowski Artur
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bloch Michał
(1)
Bucki Piotr
(1)
Davis Ken
(1)
Dołgan Mariola
(1)
Dudek Antoni
(1)
Dujanowicz Katarzyna
(1)
Flis Jarosław
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garapich Andrzej
(1)
Grela Joanna
(1)
Grzywa Anna
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Hatowska Magda
(1)
Hyatt Michael
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalczyk-Nowak Agnieszka
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Mehta Monica
(1)
Miotk Anna
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Reich Tomasz
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Rydz Agnieszka
(1)
Stafiej Leszek
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stasiak Alina
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wierzchołowski Grzegorz
(1)
Wojda Dennis
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Zybertowicz Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Marketing
(5)
Autoprezentacja
(3)
Cyberkultura
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Samorealizacja
(2)
Strony WWW
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Ekonomia
(1)
Facebook
(1)
Filmoterapia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Homiletyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (Polska)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Wydawnictwa popularne
(3)
Proza polska
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Felieton
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113580 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, której podstawą jest szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. Wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów, zrozumień i nieporozumień między ludźmi, serwuje nam w swojej książce Piotr Bucki. (...) Znajdziesz tu także zbiór narzędzi, struktur, schematów a przede wszystkim ogrom zachęt i inspiracji do eksperymentowania i podejmowania własnych doświadczeń. Pomocą będzie Ci służył autorski zestaw sprawdzonych praktyk i przykładów, które podpowiedzą, co zadziała, a co najprawdopodobniej nie przyniesie pożądanego efektu. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113977 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113874 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 września 2001 r. w Stanach Zjednoczonych, poprzez ataki w Londynie czy Madrycie, aż po stworzenie terrorystycznego Państwa Islamskiego. Ogromna część świata żyje w ciągłym zagrożeniu. Wywoływanie strachu i poczucia nieustannej destabilizacji - to fundament wszelkich aktów terroru. Polska nie stanowiła do tej pory jednego z pierwszych celów terrorystów. Jednak ciągłe zawirowania polityczne na arenie międzynarodowej oraz fakt coraz śmielszego wkraczania terrorystów w kolejne rejony Europy mogą nagle wpłynąć na zmianę tej sytuacji. Terroryzm ma to do siebie, że jest fantomem. Nie można określić go geograficznie ani po prostu zamknąć w określonej grupie, zlokalizować. To jest w dużej mierze wirtualne zjawisko, które raz na jakiś czas przyjmuje bardzo realny kształt w postaci zamachów. Co więcej, rozwijający się terroryzm - jak wskazują rozmówcy - będzie dążył do wykorzystania zdobyczy najnowszych technologii, dających możliwość szybkiego i trudniejszego do wykrycia działania zamachowców. O tym, czy jesteśmy rzeczywiście bezpieczni, jak będzie ewoluował światowy terroryzm i jak z nim walczyć, rozmawia z ekspertami ds. terroryzmu oraz spraw międzynarodowych Artur Dmochowski. Ta książka nie jest podręcznikiem, lecz raczej próbą dotarcia do tego, co w zjawisku terroryzmu jest najważniejsze. Jest więc raczej przewodnikiem, który ma pomóc najpierw je zrozumieć, a następnie dawać sobie z nim radę - unikać go lub zwalczać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110458 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113861 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Kreatywnik : marketing i biznes / Mariola Dołgan, Magda Hatowska. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. - 98, [2] kart dwustronnie zdrukowanych : ilustracje ; 17x18 cm.
Kreatywnik. Marketing i biznes to świetna pozycja poprawiająca kreatywność i twórcze myślenie. Pozwala nauczyć się myślenia out of the box, co w dzisiejszym świecie jest bardzo ważną zaletą. Kreatywnik przeznaczony jest dla osób zajmujących się marketingiem, biznesem, kreacją reklamy oraz design thinking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej kiążce znajdziesz konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. „Sięgaj dalej” to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której dzielimy się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nas sprawdzone. Książka ta to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń (ponad 100 ćwiczeń) to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akcja książki toczy się w Warszawie, w czasie II wojny światowej. Normalne, codzienne życie jest światem, w którym proste wydawałoby się zajęcia, urastają do rangi rytuału, tajemniczego obrzędu. Większą część opowieści autor umiejscowił w getcie warszawskim. Zastosowanie hebrajskich słów czy dat pisanych wg kalendarza żydowskiego niezwykle mocno podkreśla judaistyczny charakter opisywanych zdarzeń. Miasto jest ważnym elementem opowieści. Jest spoiwem, które łączy poszczególnego historie, postacie, przedmioty. Książka nie jest jednak pesymistycznym obrazem, który zostawia Czytelnika z pustką. Ostatnie wersy, słowa dają nadzieję...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości.” „Warstwy” to pełna metafor i zakodowana opowieść o mieście, którego nazwa nigdy nie pada wprost. Magiczna podróż, która z każdym słowem, z każdą kolejną stroną, wciąga nas bez reszty. Pozwala odkryć nieznaną, zapomnianą, zamknięta w warstwach historię miejsc i ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113873 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filmowy leksykon psychologii / Jolanta Pisarek, Paweł Fortuna. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 388 stron : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł – opisów zjawisk z różnych dziedzin psychologii: klinicznej, poznawczej, społecznej, rozwojowej, pozytywnej oraz psychologii biznesu. Każde z nich, począwszy od Adaptacji a na Żałobie skończywszy jest osobną całością. Mieści w sobie filmowy obraz analizowanego zjawiska wraz z psychologicznym komentarzem. Wybrane przykłady filmów pełnią rolę sugestywnej i zarazem czytelnej ilustracji omawianego zagadnienia. Dodatkowo, by zgłębianie meandrów ludzkiej psychiki było jeszcze przyjemniejsze i ubogacające, wszystkie hasła ubrano w kadry, filmowe dialogi, a także przykłady innych obrazów wartych obejrzenia. W największym skrócie Leksykon to 111 haseł, 650 filmów i co najmniej 1000 życiowych inspiracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113869 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113878 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej