Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(62)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(37)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(16)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Autor
Garbat Marcin
(3)
Izdebski Zbigniew
(3)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(3)
Asienkiewicz Ryszard
(2)
Bartosiak Katarzyna
(2)
Bazuń Dorota
(2)
Burda Bogumiła
(2)
Fudali Robert
(2)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(2)
Kiejzik Lilianna
(2)
Kozioł Edward
(2)
Malinowski Andrzej
(2)
Olczak Agnieszka
(2)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(2)
Tatarczuk Józef
(2)
Zdaniewicz Magdalena
(2)
Amborska-Głowacka Dorota
(1)
Banach Iwona
(1)
Baron-Polańczyk Eunika
(1)
Bartkowiak Zbigniew
(1)
Bogacz Mateusz
(1)
Buż Natalia
(1)
Czernicki Adrian
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
Derda Magdalena
(1)
Dobrychłop Anna
(1)
Domke Radosław
(1)
Dorabialska Patrycja
(1)
Dudek Jarosław
(1)
Długołęcka Alicja
(1)
Farnicka Marzanna
(1)
Fudali Maria
(1)
Fyk Janina
(1)
Gajewska Grażyna
(1)
Gruna Katarzyna
(1)
Hajduk Edward
(1)
Halczak Bohdan
(1)
Janiszewska Daria
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Jędryczkowski Jacek
(1)
Kaczor Monika
(1)
Kaźmierczak-Kałużna Izabela
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Korlak-Łukasiewicz Anna
(1)
Kowalska Ewa
(1)
Kowalski Stanisław
(1)
Kołkowska Aleksandra
(1)
Kroczak Justyna
(1)
Kuc Marta
(1)
Kurowska Hanna
(1)
Kwiatkowski Mariusz
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Lipowicz Elżbieta
(1)
Liput Natalia
(1)
Lisowski Krzysztof
(1)
Magda Ernest
(1)
Markowska Agnieszka
(1)
Mazurek Aleksandra
(1)
Małkiewicz Andrzej
(1)
Milwiw-Baron Piotr
(1)
Miłkowska Grażyna
(1)
Mortag Iris
(1)
Moskaluk Martyna
(1)
Nodzyński Tomasz
(1)
Nowak-Małolepsza Fatima
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Ondráková Jana
(1)
Opalińska Agnieszka
(1)
Paszkowska Katarzyna
(1)
Pawłowska Agata
(1)
Paś Maciej
(1)
Petrus Patryk
(1)
Piórko Liwiusz
(1)
Pobiarżyn Jacek
(1)
Pokrzyńska Magdalena
(1)
Pośpiech Marta
(1)
Prüfer Paweł
(1)
Radomski Dariusz
(1)
Romanowska Karolina
(1)
Roszkowska Martyna
(1)
Sierakowska Katarzyna
(1)
Sinica Marian
(1)
Skorupka Ewa
(1)
Smolarz Adrianna
(1)
Soroka-Fedorczuk Anetta
(1)
Sors Jakub
(1)
Stanikowski Krzysztof
(1)
Suchecka Maja
(1)
Szafer Katarzyna
(1)
Szczap Agnieszka
(1)
Szymczak Małgorzata
(1)
Toroń Barbara
(1)
Wojciechowska Julita
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wyder Grażyna
(1)
Zalewska Ewa
(1)
Zawodniak Joanna
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Łuczak Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Temat
Dziecko
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele
(5)
Kobieta
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Kształcenie integracyjne
(3)
Integracja społeczna
(2)
Język polski
(2)
Multimedia
(2)
Muzyka
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież trudna
(2)
Pokwitanie
(2)
Postawy
(2)
Rehabilitacja zawodowa
(2)
Rodzina
(2)
Socjalizacja
(2)
Uczniowie
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Antropologia
(1)
Antropometria
(1)
Auksologia
(1)
Badania longitudinalne
(1)
Bezpieczeństwo kulturowe państwa
(1)
Bezrobocie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia
(1)
Filozofowie
(1)
Gimnazja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hipoteza
(1)
Historia
(1)
Historiografia
(1)
Ideologia
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kolokacja (związek frazeologiczny)
(1)
Kompozytorzy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura materialna
(1)
Lekarze
(1)
Macierzyństwo
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Merytokracja
(1)
Metody nauczania
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Muzycy
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Narkomania
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawni fizycznie
(1)
Niepełnosprawni ruchowo
(1)
Ontogeneza
(1)
Osobowość
(1)
Patriotyzm
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika muzyki
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pedeutologia
(1)
Peltz, Wojciech (1945-2002)
(1)
Pisanie
(1)
Pismo
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Pozytywna adaptacja
(1)
Praca
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Prawo karne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedszkola
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Temat: czas
2001-0
(10)
1989-
(8)
2001-
(7)
1801-
(3)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1918-
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Dolny Śląsk
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gubin (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gubin (woj. lubuskie)
(1)
Lubuska, Ziemia
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Słubice (woj. lubuskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Zabór pruski
(1)
Zielona Góra
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Księgi pamiątkowe
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Esej
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Szkice literackie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Matematyka
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Humanistyczna : rocznik naukowo-dydaktyczny
(1)
62 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na studiach pedagogicznych pojawił się przedmiot „Antropologia kultury”, a dlaczego nie antropologia pedagogiki łącząca antropologię kultury z antropologią fizyczną? W programach studiów antropologicznych studenci poznają elementy antropologii kultury zaliczając przedmiot archeologia oraz etnologia. Z tych względów sądzimy, że antropologowie są predysponowani do wykładania antropologii dla pedagogów oraz biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania. Pozwoliliśmy sobie wzbogacić treści podręcznika o niezbędne zagadnienia dotyczące motoryczności człowieka, w tym podziału ćwiczeń fizycznych i ich pomiaru oraz problematyki z zakresu rytmów biologicznych jakże istotnych w przyszłej pracy pedagoga szkolnego. Nasza propozycja jest pierwszą podręcznikową próbą wprowadzenia takiej antropologii do pedagogiki (...). Główne akcenty położono na problemy zróżnicowania biologicznego człowieka - rasę, konstytucję, płeć, wiek. Podręcznik stanowi wstęp do antropologii, jest niewątpliwie lokalną próbą ujęcia zagadnień, które jak antropomotoryka czy biomechanika wyrastają w znacznej mierze z antropologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
...] niniejsze opracowanie niewątpliwie wzbogaca wciąż ubogą bibliografię z zakresu instytucjonalnych rozwiązań podejmowanych wobec młodzieży niedostosowanej społecznie. Monografia ta, będąca efektem dyskursu i wspólnej pracy kilkunastu zaangażowanych osób, stanowi platformę wymiany wiedzy i doświadczeń i badaczy oraz praktyków. Dzięki temu ta barwa, żywa praca zawiera wiele ciekawych,wartiościowych pomysłów i refleksji, przydatnych w pedagogice resocjalizacyjnej i profilaktyce niedostosowania społecznego. [z recenzji wydawniczej dr hab. Doroty Rybczyńskiej-Abdel Kawy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113516 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41010 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66021 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62700 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem opracowania jest wiedza społeczna uczniów, rodzaj wiedzy jednostki, jaką konstruuje ona w interakcjach i współdziałaniu z innymi tj. dziećmi i dorosłymi, co stwarza warunki do budowania obrazu siebie, innych i otaczającego świata w realnym kontekście społeczno-kulturowym. Zakres tematyczny tak pojmowanej wiedzy społecznej rozszerza się i nie jest kojarzony wyłącznie z treściami dawnego środowiska społeczno-przyrodniczego, lecz wyraźnie poza nie wykracza. Miejsce "starej", programowej tematyki, sprowadzającej aktywność dziecka wyłącznie do sfery rodzinnych obowiązków i klasowych powinności, zastępują aktualne problemy, ujęte z perspektywy dziecka żyjącego w wielowymiarowym i skonfliktowanym świecie. Realne stają się wówczas szanse na podejmowanie tematów dotyczących życia codziennego dzieci, problemów egzystencjalnych, rasowych, demograficznych, kwestii religijnych czy aspektów politycznych. Punktem odniesienia w przyjęciu takiego rozumienia wiedzy społecznej jest osadzenie rozważań w kontekście paradygmatu konstrukcjonizmu poznawczego i społecznego. Oba odsłaniają mechanizm tworzenia się wiedzy społecznej uczniów, wskazują na potrzebę poszerzania tematyki społecznej z racji dokonujących się przemian społeczno-kulturowych i zmieniających się potrzeb rozwojowych dzieci. Próba oglądu praktyki szkolnej wydaje się z tej perspektywy ciekawa i ważna. W opracowaniu została ona dokonana z perspektywy nauczycieli klas I-III, by poznać, jakie znaczenia nadają oni pojęciu "wiedza społeczna" i w jaki sposób mogą one rzutować na charakter znaczeń nadawanych przez uczniów. Z badań nad osobistymi teoriami pedagogicznymi wynika wyraźnie, że rzutują one na charakter edukacji uprawianej przez nauczycieli. Celem opracowania nie jest jednak zrekonstruowanie nauczycielskich ideologii, lecz jedynie odsłonięcie jednego z jej elementów, tj. tworzonych przez pedagogów koncepcji wiedzy, w tym społecznej. Zadaniem publikacji nie jest również ukazanie poprawnego modelu wiedzy społecznej, lecz raczej jego rekonstrukcja, polegająca na wydobywaniu sensów i wymiarów, które mogą być znaczące dla lepszego i głębszego rozumienia wiedzy społecznej przez uczniów wczesnej edukacji, a w przyszłości stanowić podstawę do redefiniowania pojęcia. Z uwagi na takie założenia koncepcja badań osadzona została w paradygmacie interpretatywnym, upatrując w nim możliwości zdobycia nowej wiedzy, nowego poznania, a nie wyłącznie sprawdzania już istniejących teorii. W ramach paradygmatu interpretatywnego zdecydowano się na perspektywę fenomenograficzną, uznając ją za najlepszą formę legitymizacji myślenia jednostkowego i kolektywnego nauczycieli wczesnej edukacji o wiedzy społecznej uczniów. W efekcie podstawą prowadzonej analizy, a następnie interpretacji były wyłonione w toku badań kategorie opisu odzwierciedlające nauczycielskie widzenie świata i rozumienie wiedzy (społecznej) uczniów i jej źródeł. Uzyskane kategorie opisu pozwoliły odsłonić jakościowo różne sposoby doświadczania przez nauczycieli edukacji i związanych z nią procesów. W pierwszej kolejności odzwierciedlany był świat bezpośrednio postrzegany przez badanych, a potem świat widziany przez badacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najważniejsze cele pracy to: próba zdefiniowania mniejszości narodowych i ich klasyfikacja; wskazanie na najważniejsze międzynarodowe regulacje prawne dotyczące położenia mniejszości narodowych; charakterystyka polityki państwa polskiego wobec mniejszości narodowych po II wojnie światowej; charakterystyka mniejszości narodowych na Ziemi Lubuskiej po II wojnie światowej; realizacja polityki państwa wobec mniejszości narodowych na Ziemi Lubuskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105160 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: Jadwiga Daszykowska - Jakość życia dziecka w perspektywie pedagogicznej; Tomasz Gmerek - Edukacja i nierówności społeczne (wybrane problemy); Katarzyna Tomasik - Rola i znaczenie debaty publicznej na rzecz edukacji; Inetta Nowosad - Możliwości i ograniczenia oddziaływania polityki oświatowej na jakość pracy szkoły; Joanna M. Michalak - Przywództwo dla wzmacniania szans edukacyjnych uczniów; Anna Szczęsna - Wsparcie społeczne nauczycieli i uczniów jako wymiar jakości pracy szkoły; Inetta Nowosad - Współpraca nauczycieli z rodzicami i szkoły ze środowiskiem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przełom XX i XXI wieku to okres intensywnych, wielokierunkowych procesów kształtowania się społeczeństwa informacji i wiedzy. Kładzie ono szczególny nacisk na rozwój nauki, inżynierii oraz edukacji. Edukacja jest wartością, nadzieją, zadaniem oraz ważnym narzędziem rozwoju społeczeństwa i każdego człowieka. Osoby lub grupy pozbawione dostępu do informacji (wykształcenia) stają się podmiotami wyizolowanymi nie tylko w życiu, ale i w zbiorowej świadomości, a w konsekwencji - są odsunięte od normalnych wspólnot i szans życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest zaakcentowanie znaczenia wychowawczego umowy społecznej, co ukazuje potrzebę wczesnej obecności dzieci w grupie rówieśniczej, bogatej w uporządkowane, pozytywne bodźce społeczne, wychowawcze, edukacyjne. Przedmiotem rozważań Autorki jest umowa zawierana między dorosłym a dzieckiem w wieku przedszkolnym oraz między samymi dziećmi, przy czym postrzega ją jako płaszczyznę poszukiwania sposobów porozumienia drogą demokratycznych relacji, z uwrażliwieniem na potrzeby drugiego człowieka, z poszanowaniem jego zdania. Umowę społeczną wiąże wprost z wychowaniem ku demokracji, a główną tezą tej książki są założenia, iż umowa z dzieckiem może stanowić skuteczny środek przygotowujący je do funkcjonowania w społeczeństwie demokratycznym - początkowo w rodzinie, później w grupie rówieśniczej, następnie w społeczności lokalnej i w końcu w państwie. Aby w pełni zrozumieć i docenić możliwości stosowania umowy w pracy wychowawczej w przedszkolu, szkole, rodzinie, należy łączyć treści zawarte w tej książce z danymi zamieszczonymi w drugiej przygotowanej przez Autorkę monografii "Umowa w edukacji dzieci : studium metodyczno-praktyczne", traktującej o umowie społecznej w pracy nauczyciela przedszkola; w pracy tej ukazuje też możliwości zmian w formule edukacji najmłodszych. Adresatami książki są nauczyciele akademicy kształcący nauczycieli różnego stopnia, studenci przygotowujący się do pracy z najmłodszymi oraz nauczyciele przedszkolni, którzy na co dzień uczą dzieci budowania relacji z rówieśnikami. Autorka ma nadzieję, że lektura tego opracowania zainspiruje ich do zwrócenia szczególnej uwagi na trudne zagadnienie, jakim jest przygotowanie dziecka do życia w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105155 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113890 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49012 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Rocznik 2006
Zawartość zasobu Piła
2006, T.4 . magazyn 2
Książka
W koszyku
Spory o kształt teorii edukacji trwają nieustannie i nic nie wskazuje na to, by miały one doprowadzić do jednoznacznych rozstrzygnięć. Kierując się tymi słowami, postanowiliśmy aktywnie włączyć się w naukową dyskusję poświęconą wykorzystaniu nowych mediów w procesie edukacji. Przedstawiony tom składa się z dziewięciu rozpraw, których Autorami są młodzi badacze skupieni wokół Uniwersytetu Zielonogórskiego i rozwijającej się tam od wielu lat szkoły technologii w edukacji. Kilkoro Autorów to debiutanci. [...] Monografia jest adresowa do tych wszystkich, których interesują rożne aspekty wykorzystania w edukacji i komunikacji społecznej zintegrowanych i interaktywnych mediów przełomu XX i XXI wieku opartych na kodzie binarnym2.Zaprezentowane zagadnienia mogą być przydatne nie tylko osobom interesującym się wymienioną problematyką, ale i studentom kierunków społecznych i humanistycznych, szczególnie o specjalności edukacja medialna i informatyczna, oraz nauczycielom korzystającym w swojej pracy z nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (nie tylko do zajęć komputerowych czy informatyki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62692 P 18,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane do publikacji artykuły stanowią przekrój dorobku pedagogicznego autorki. Każdy z nich oscyluje wokół spraw ludzkich i dotyczy analizy problemów pedagogicznych, jakie pojawiały się w toku wieloletnich badań. Artykuły przedstawiają nie tylko sprawy związane z dziećmi, m.in. problemy dysleksji i stygmatyzacji, młodzieżą w wieku szkolnym, np. problematyka narkomanii czy agresji, ale także dorosłymi, którzy doświadczyli w swym życiu zaburzeń socjalizacji, a swój styl życia zawdzięczają pobytowi za więziennymi murami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108647 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101109 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112805 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101108, 101107 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37375 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej