Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Winczura Barbara
(3)
Ball James
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Cytowska Beata
(1)
González Lenny
(1)
Greenspan Stanley I
(1)
Hanbury Martin
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Rapp Doris
(1)
Rossignol Daniel
(1)
Shaw William
(1)
Sher Barbara
(1)
Wieder Serena
(1)
Woeller Kurt
(1)
Zdral Zofia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Dziecko autystyczne
(8)
Autyzm
(6)
Dziecko
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Zachowanie
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z FAS
(2)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Dziecko z zespołem Downa
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Głusi
(2)
Instrumenty perkusyjne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież trudna
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Niewidomi
(2)
Przetrwały stan wegetatywny
(2)
Rozszczepy podniebienia i wargi
(2)
Słuch
(2)
Wady rozwojowe
(2)
Zaburzenia autystyczne
(2)
Zespół Möbiusa
(2)
Świadomość
(2)
Agresywność
(1)
Autyzm wczesnodziecięcy
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Drogi oddechowe górne
(1)
Dziecko jąkające się
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Jąkanie
(1)
Kinezyterapia
(1)
Krtań
(1)
Leczenie
(1)
Logopedia
(1)
Medycyna
(1)
Metoda Floortime
(1)
Metoda Montessori
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Mowa
(1)
Neurologopedia
(1)
Noworodek
(1)
Nowotwór
(1)
Pedagogika terapeutyczna
(1)
Przemiana materii
(1)
Pływanie lecznicze
(1)
Ruchy
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zapalenie ucha środkowego
(1)
Zespół Smitha-Lemliego-Opitza
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Świetna książka! Podaje sprawdzone i poparte badaniami sposoby poprawienia funkcjonowania osób z autyzmem. Nie każdy wie, że na przykład niedobór cholesterolu (ogólnie cieszącego się złą sławą) powoduje zaburzenia funkcjonowania mózgu, mogące prowadzić do autyzmu, Zespołu Tourette`a, ADHD, Zespołu Downa, itp. Albo jak leczyć zaburzenia przewodu pokarmowego, powszechne u autystycznych dzieci, co jednocześnie bardzo poprawia ich zachowania (jeśli nas boli brzuch, a ktoś od nas czegoś chce, też zachowujemy się autystycznie). Zamieszczamy spis treści: istne bogactwo tematów do zastosowania natychmiast! Książka powstała z inicjatywy Instytutu Medycyny Holistycznej VEGAMEDICA, a została przygotowana we Fraszce Edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fantastyczna, mądra książka, z pomocą której możemy wykryć, jaka przyczyna leży za trudnymi zachowaniami autystycznego dziecka i zbadać nasze predyspozycje do pracy z takimi dziećmi. Bardzo dobry poradnik dla rodziców i dla osób pracujących w organizacjach zajmujących się wspieraniem autystycznych dzieci. Praca z dziećmi skoncentrowana jest na osobie - nie zarządzamy ich zachowaniem, ale wspomagamy zachowania pozytywne, dzięki czemu możemy - tu i teraz - poradzić sobie z napadami niewłaściwych zachowań i rozwijać umiejętności adaptacyjne naszych podopiecznych. Ciekawa, przystępna lektura, skoncentrowana na zachowaniach trudnych, niezbędna w zestawie pomocy do pracy dla terapeutów, nauczycieli, rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielu rodziców szuka programu leczenia, który traktowałby ich dzieci jak wyjątkowe jednostki, proponował indywidualną terapię oraz wyzwolił w nich umiejętności konstruktywnego porozumiewania się i budowania kontaktów z otoczeniem. Chcą uczestniczyć w leczeniu swoich dzieci. Pragną im pomagać i mieć nadzieję. Niniejsza książka została napisana z myślą o takich rodzicach. Autorzy przedstawiają podejście do problemu, które może radykalnie zmienić założenia na temat autyzmu i ASD oraz wpłynąć na perspektywy rozwoju dzieci z tego typu zaburzeniami. Autorzy pokazują, że dzieci z ASD nie mają trwale ograniczonego potencjału i często mogą, podobnie jak ich rówieśnicy, prowadzić pełne i zdrowe życie. Metoda Floortime może być stosowana w każdym wieku - już w niemowlęctwie, kiedy pojawiają się pierwsze objawy autyzmu - co umożliwia zapobieganie postępowi tej groźnej choroby. Celem terapii w ramach modelu DIR/Floortime jest zbudowanie podstaw zdrowego rozwoju zamiast pracy nad powierzchownymi zachowaniami i objawami. Dzięki takiej postawie dzieci uczą się opanowywać podstawowe kompetencje, które na drodze ich rozwoju zostały pominięte lub zaprzepaszczone, a więc umiejętność budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi, celowego i znaczącego komunikowania się oraz - w różnym stopniu - logicznego i kreatywnego myślenia. Znaczna liczba dzieci leczonych w ten sposób przełamała wiele barier, opanowując umiejętności wcześniej uznawane za nieosiągalne dla pacjentów z ASD. Zbudowały one serdeczne i bliskie relacje z rodziną i rówieśnikami, a także wykształciły złożone umiejętności wysławiania się. Nie tylko opanowały zdolność przyswajania wiedzy, ale również rozwinęły umiejętności intelektualne, takie jak spontaniczne myślenie, wyciąganie wniosków czy współodczuwanie. To bardzo wartościowa książka - dla rodziców, którzy troszczą się o swoje dziecko, dla profesjonalistów, którzy udzielają konsultacji, oraz dla tych, którzy poszukują terapii skutecznych w zmaganiach z tymi przerażającymi zaburzeniami. Program DIR/Floortime ma innowacyjny charakter i jest nadzwyczaj skuteczny. Dr n. med. T. Berry Brazelton, emerytowany profesor pediatrii klinicznej, Harvard Medical School Znalazłeś błąd w opisie towaru? Zgłoś go, wpisując swoje uwagi poniżej:
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109556 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52300 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39779 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32837 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46860 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autor odpowiada na trzy podstawowe pytania zadawane przez rodziców dzieci z autyzmem: Co powinienem najpierw wiedzieć? Co powinienem najpierw zrobić? Jaki program terapii jest odpowiedni dla mojego dziecka? James Ball w przystępny sposób tłumaczy, czym jest autyzm, a czym nie jest, i przedstawia program wczesnej interwencji oraz składniki „idealnego" programu terapii dla małych dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu. Omawia też różne techniki o udowodnionej skuteczności oraz narzędzia pozwalające ocenić, czy techniki te są odpowiednie dla danego dziecka i jego rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50427 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40656 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33463 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46848 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106049 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49306 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32527 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45553 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64498 P 3,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje logopedię w ujęciu interdyscyplinarnym, a dokładnie - związki tej dziedziny wiedzy z naukami medycznymi. Terapeuci mowy, chcąc sprostać kolejnym wyzwaniom, powinni zdobywać nowe umiejętności i poszerzać wiedzę. Publikacja ta o propozycja dla tych, których interesują medyczne aspekty logopedii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49103 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45071 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64356 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jest fundamentem - przypomina nam w przedmowie prof. Krystyna Ferenz. Czy rzeczywiście trzeba nam o tym przypominać? Czy w czasach, gdy wszystkie dziedziny życia podporządkowane są ściśle wymogowi szybkiej i skutecznej komunikacji, potrzebne są jeszcze powroty do podstaw? Okazuje się, że tak. Komunikacja, sprowadzona do swych fundamentów, a więc języka i towarzyszących mu kodów, nie jest tylko sposobem na wyrażenie/przekazanie informacji. Tkwiące w języku czy komunikacji możliwości stanowią bazę, nad którą nadbudowywana jest kultura i - szerzej - cywilizacja. Język jako źródło ikon i symboli, język jako zbiór norm i nakazów/zakazów, wreszcie - język jako odbicie doświadczeń pokoleniowych, staje się podstawową tkanką tradycji i przekazu kulturowego, niezbędnych do określenia własnej tożsamości oraz odnalezienia swego miejsca w wybranej społeczności. Jeśli więc z jakichkolwiek przyczyn rozwój umiejętności komunikacyjnych zostanie zakłócony, zaburzeniu ulega cała osobowość, co skazuje jednostkę na społeczne wyobcowanie - i tu bije źródło, z którego powstała najnowsza książka doktor Winczury, stanowiąca wyraz troski o dzieci, które z racji różnego rodzaju zaburzeń mają utrudniony proces przyswajania reguł komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107455 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45551 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jest fundamentem - przypomina nam w przedmowie prof. Krystyna Ferenz. Czy rzeczywiście trzeba nam o tym przypominać? Czy w czasach, gdy wszystkie dziedziny życia podporządkowane są ściśle wymogowi szybkiej i skutecznej komunikacji, potrzebne są jeszcze powroty do podstaw? Okazuje się, że tak. Komunikacja, sprowadzona do swych fundamentów, a więc języka i towarzyszących mu kodów, nie jest tylko sposobem na wyrażenie/przekazanie informacji. Tkwiące w języku czy komunikacji możliwości stanowią bazę, nad którą nadbudowywana jest kultura i - szerzej - cywilizacja. Język jako źródło ikon i symboli, język jako zbiór norm i nakazów/zakazów, wreszcie - język jako odbicie doświadczeń pokoleniowych, staje się podstawową tkanką tradycji i przekazu kulturowego, niezbędnych do określenia własnej tożsamości oraz odnalezienia swego miejsca w wybranej społeczności. Jeśli więc z jakichkolwiek przyczyn rozwój umiejętności komunikacyjnych zostanie zakłócony, zaburzeniu ulega cała osobowość, co skazuje jednostkę na społeczne wyobcowanie - i tu bije źródło, z którego powstała najnowsza książka doktor Winczury, stanowiąca wyraz troski o dzieci, które z racji różnego rodzaju zaburzeń mają utrudniony proces przyswajania reguł komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49619 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39572 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32722 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej