Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(24)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Strzyżewska Elżbieta
(3)
Chwałek Jacek
(2)
Cybulski Krzysztof
(2)
Przydatek Elżbieta
(2)
Przydatek Jan
(2)
Tracy Brian
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard
(1)
Bangs David H
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Buzan Tony
(1)
Dadan Michał
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Falandysz Anna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Harvey Christine
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Israel Richard
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Józwiak Jadwiga
(1)
Kall Jacek
(1)
Kimball Bob
(1)
Knap Monika
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Kong May
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Koźmiński Leon
(1)
Lang Julus W
(1)
Lees Dan
(1)
Leszczyńska Halina
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Mruk Henryk
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rosen Keith
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sykes Bill
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Taylor Brian
(1)
Thornely Nick
(1)
Wielgosik Iwona
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(42)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(43)
Handel
(8)
Marketing
(8)
Sprzedaż
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Obsługa klienta
(5)
Zarządzanie
(5)
Ceny
(3)
Handel detaliczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Negocjacje
(3)
Perswazja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sklep
(3)
Akwizycja
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Sukces
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza SWOT
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Barwy
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Handlowcy
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język angielski
(1)
Język rosyjski
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing wielopoziomowy
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normalizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuka pisania
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zysk
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradniki
(13)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Podręczniki akademickie
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedie
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 27)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111108 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68013 P 16,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę potrzebę, prezentując w książce praktyczny i łatwy do systematycznego stosowania system coachingu, dzięki któremu można rozwinąć i w pełni wykorzystać potencjał zespołu sprzedawców. Szczegółowo opisane w książce metody pozwalają na: • szybką poprawę postawy i wydajności zespołu sprzedawców, • przyciąganie do firmy i zatrzymywanie w niej najbardziej utalentowanych sprzedawców, • wykształcenie u sprzedawców zdolności do samodzielnej motywacji, • radzenie sobie z trudnymi pracownikami, • wykorzystanie modelu coachingu LEADS do uczenia sprzedawców samodzielnego rozwiązywania problemów i przyjęcia pełnej odpowiedzialności za swoje wyniki. Autor wyjaśnia, w jaki sposób powinno się na co dzień prowadzić trening osobisty podwładnych, by uzyskać widoczne i trwałe efekty, czyli ukształtować najwyższej klasy zespół sprzedawców i szybko osiągnąć namacalne rezultaty sprzedażowe. Książka zawiera liczne studia przypadków, 30-dniowy program radykalnej poprawy wyników, a także przykładowe procedury, formularze i wzorce wypowiedzi do wykorzystania w praktyce – to wszystko czyni tę publikację najlepszym praktycznym podręcznikiem treningu osobistego dla kierowników działów sprzedaży, dyrektorów i przedsiębiorców. „Jeśli chodzi o radykalne zwiększenie sprzedaży, nie ma lepszego działania niż coaching. Ta książka jest świetnym podręcznikiem, dzięki któremu będziesz dobrze prowadzić coaching”. Brian Tracy, autor książki Wzbogać się na swój własny sposób „Książka Keitha Rosena jest bardzo praktyczna. Są w niej przedstawione konkretne działania coachingowe, metody prowadzenia coachingu oraz sposoby wydobywania z pracowników ukrytych talentów bez frustrowania ich i wzbudzania w nich niechęci. Jest to niewątpliwie najlepsza praca na temat coachingu w sprzedaży, jaką czytałem w ostatnim dziesięcioleciu”. Gerhard Gschwandtner, założyciel i wydawca „Selling Power”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42286 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111168 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36913 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52877 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42849 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41797 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - wyd. II zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1995. - 152, [18 s., [16] s. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1993. - 138, [2] s., [16] s. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76781 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także: • Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów. • Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. • Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie. • Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu. • Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”.Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery! *** Brian Tracyuczy, jak postępować z różnymi klientami w różnych sytuacjach. Ta książka daje dokładnie to, czego potrzebujesz, żeby lepiej sprzedawać siebie i swój produkt. Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way Chcesz sukcesu, o jakim marzysz? Jeśli tak, musisz koniecznie zrozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. Ta książka to twój klucz, którym otworzysz umysły klientów. Tom Hopkins, autor książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa *** Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43251 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych ze sprzedażą towarów, zarządzaniem należnościami i ich rozliczaniem, pakowaniem i wydawaniem towaru oraz obsługą techniczną urządzeń stosowanych na różnych stanowiskach pracy. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109482/Cz.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111402 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81285, 81284, 81286 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja ta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Opisuje manipulacje i sztuczki w dziedzinie marketingu i sprzedaży, które powszechnie stosowane są na klientach. Jest to, więc w pewnym sensie odkrycie kulis wywierania wpływu na klientów przy powszechnym stosowaniu metod mających niewiele wspólnego z etyką. Książka napisana jest językiem przystępnym, w pełni zrozumiałym dla ludzi nie mających nic wspólnego z marketingiem. Stanowi ona, więc niejako poradnik dokonywania zakupów w czasach, gdy producenci i sprzedawcy w coraz szerszym zakresie w sposób bezwzględny kształtują postawy i wpływają na decyzje milionów klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105592 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej