Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Witkowska Franciszka
(1)
Wojtczak Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(3)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Język niemiecki
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Partie polityczne
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd
(1)
Spożycie
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Turystyka
(1)
Ukraińcy
(1)
Wiedza
(1)
Wielokulturowość
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114371 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja obejmuje materiał leksykalny z zakresu niemieckiego języka biznesu, niezbędny do komunikowania się w sytuacjach związanych z przebiegiem kontaktów polskich i krajów niemieckojęzycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45831 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej