Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Autor
Duliński Tomasz
(1)
Dłużniewska Agnieszka (pedagogika)
(1)
Gałkowski Tadeusz
(1)
Krakowiak Kazimiera
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Lane Harlan
(1)
Prillwitz Siegmund
(1)
Sękowska Jadwiga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Dziecko głuche
(4)
Szkoła specjalna
(4)
Język migowy
(3)
Czytanie
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Głusi
(1)
Literatura
(1)
Matematyka
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Poznanie
(1)
Rozumienie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28882 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39789 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28881 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest cenną naukowo i bardzo potrzebną pozycją, opartą na wszechstronnym przeglądzie źródeł i wielopłaszczyznowym ujęciu problemów badawczych zogniskowanych na języku i jego roli w poznaniu. Monografię charakteryzuje świadoma interdyscyplinarność i polimetodologiczność badań. Rozumienie tekstu literackiego pokazane jest w ujęciu socjokognitywnym jako proces, który z jednej strony wymaga aktywizacji zasobów poznawczych i metapoznawczych ucznia z uszkodzonym słuchem, a z drugiej – ustalania zawartych w tekście znaczeń w wyniku dialogu z innymi, kompetentnymi członkami wspólnoty interpretacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115385 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28879, 28880 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej