Form of Work
Książki
(47)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(91)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(25)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Wypożyczalnia Czarnków
(18)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(17)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Informatorium
(3)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Author
Kierzkowska Anna
(3)
Ławor Elżbieta
(3)
Danowski Bartosz
(2)
Grynkiewicz Tomasz
(2)
Bachórz Agata
(1)
Berkley Holly
(1)
Bilska Grażyna
(1)
Bronk Dorota
(1)
Brumbaugh-Duncan Cheryl
(1)
Chapman Cameron
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Domańska Katarzyna
(1)
Dymmel Anna
(1)
Fadecka Anna
(1)
Fidelman Mark
(1)
Franke Thomas
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gliński Wiesław
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Głowacka Ewa
(1)
Hatter Clyde
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jurczyk Krzysztof
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kotuła Sebastian Dawid
(1)
Krug Steve
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kwiatkowska Anna Beata
(1)
Larose Daniel T
(1)
Lis Marcin
(1)
Machnik Marcin
(1)
Majkowski Grzegorz
(1)
Malenda Anna
(1)
Markov Zdravko
(1)
Marzec Paweł
(1)
Meloni Julie C
(1)
Mendelson B. J
(1)
Michałowski Lesław
(1)
Miotk Anna
(1)
Mitnick Kevin D
(1)
Mościcka Regina
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Paleczny Aleksander
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Piądłowski Krzysztof
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Porębski Leszek
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Rancew-Sikora Dorota
(1)
Reich Tomasz
(1)
Rybiński Henryk
(1)
Stasiak Aneta
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Strychalski Rafał
(1)
Syguła Andrzej
(1)
Sławik Mirosław
(1)
Talko Leszek K
(1)
Taper Agnieszka
(1)
Teodorczyk Marcin
(1)
Uchman Mariusz
(1)
Vamosi Robert
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Wilbik Anna
(1)
Zawadzka Anna
(1)
Zielak Anna
(1)
Znajomski Artur
(1)
Łokińska Małgorzata
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(48)
Language
Polish
(48)
Audience Group
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Strony WWW
(39)
Internet
(24)
Portal społecznościowy
(11)
Cyberkultura
(8)
Media społecznościowe
(8)
Facebook
(7)
Środki masowego przekazu
(5)
Forum (informat.)
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Multimedia
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
PHP (język programowania)
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Unia Europejska
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki cyfrowe
(2)
Dane osobowe
(2)
Edukacja medialna
(2)
GIMP
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HTML
(2)
Informacja naukowa
(2)
Informatyka
(2)
JavaScript
(2)
Języki programowania
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Młodzież
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Portale internetowe
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
YouTube
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adresy domenowe
(1)
Agresywność
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Ankieta
(1)
Antysemityzm
(1)
Artmann, Nicolai
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biznes
(1)
Blogi
(1)
Chemia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czytelnictwo
(1)
Data mining
(1)
Digitalizacja
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
ECDL
(1)
Edukacja globalna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etnografia
(1)
FTP
(1)
Flash (program komputerowy)
(1)
Geografia
(1)
Google
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Happening
(1)
Hosting
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Informacja publiczna
(1)
Inkscape
(1)
Instytucje kultury
(1)
JavaScript (język programowania)
(1)
Joomla!
(1)
Język esperanto
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Ksenofobia
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Matematyka
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
MySQL
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Tychy (woj. śląskie)
(1)
Warszawa
(1)
Genre/Form
Poradniki
(6)
Blogi
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatory
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
49 results Filter
Book
In basket
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40572 (1 egz.)
Book
In basket
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40583 (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114590 (1 egz.)
Book
In basket
Każdy twój ruch w sieci jest monitorowany i zapisywany, a twoja prywatność nieustannie zagrożona. Potężne korporacje, rządy oraz cyberprzestępcy chcą wiedzieć, co robisz, i odpowiednio to wykorzystać. Kontrolują cię, by sprzedawać twoje dane w celach reklamowych czy wpływać na podejmowane decyzje. Chcą infiltrować twoje życie osobiste, a nawet cię okraść. Kevin Mitnick uczy sztuki bycia niewidzialnym w sieci, dzięki której będziesz mógł chronić siebie i swoją rodzinę. Ľ Stwórz odporne na złamanie hasło. Ľ Dowiedz się, czego nie należy robić na firmowym komputerze czy drukarce. Ľ Naucz się rozpoznawać zainfekowane e-maile i ataki phishingowe. Ľ Zabezpiecz swoje konto bankowe przed atakami hakerskimi. Ľ Ochroń swoje dzieci przed niebezpiecznymi działaniami cyberprzestępców. Ľ Skorzystaj z zaawansowanych technik umożliwiających zachowanie maksymalnej anonimowości w sieci.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 115604 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33994 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48453 (1 egz.)
Book
In basket
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
All copies are currently on loan: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44387 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 48308 (1 egz.)
Book
In basket
Trudno dziwić się konsternacji rodziców, gdy zamiast dobrze znanego, może czasem kapryśnego, ale jakże uroczego dziecka, nagle pojawia się w domu tajemnicza, nieodgadniona istota. NASTOLATEK. W szkole ogląda z kolegami i koleżankami filmiki na youtube, wraca ze szkoły i nieustannie gra na komórce, doprowadzając rodziców do pasji. Wieczorem niemal nie odchodzi od konsoli i najwyraźniej gada z jakimiś ludźmi przez mikrofon. Przez cały czas jest gdzieś indziej (w tym 24/7 w mediach społecznościowych), a jeśli już cokolwiek powie o miejscach, w których bywa, to i tak nic z tego nie rozumiemy. Oto on, NASTOLATEK, istota tajemnicza. Autor bestsellerowego cyklu Dziecko dla… Leszek Talko postanowił odbyć podróż do świata, a raczej cyberświata, nastolatków. Terra incognita, o której dorośli nie wiedzą niemal nic. Nastolatek do początkujących jest niczym wyprawa Marco Polo do Chin. Tak jak wenecki kupiec ruszył w wielką podróż do całkowicie nieznanego kraju, tak Leszek Talko wyruszy z dziećmi do ich świata, po to by pomóc sobie i nam zrozumieć… nastolatka.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 114093 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41247 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47599 (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowana książka stanowi zbiór publikacji osób prowadzących warsztaty na VII Konferencji äInformatyka w Edukacji". Autorzy mają nadzieję, że poruszone w niej zagadnienia staną się dla nauczycieli inspiracją do nowoczesnej realizacji tematów lekcji, zajęć pozalekcyjnych i wykładów oraz że będzie ona początkiem nowej wiedzy i zainteresowań nauczycieli oraz wykładowców, które przełożą się na nową wiedzę i zainteresowania uczniów oraz studentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 45684 (1 egz.)
Book
In basket
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40571 (1 egz.)
Book
In basket
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40541 (1 egz.)
Book
In basket
Twoja własna strona WWW / Clyde Hatter ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo Nano. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 95 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 35169 (1 egz.)
Book
In basket
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40544 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41094 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria "Idee, Wartości, Słowa")
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 113903 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40543 (1 egz.)
Book
In basket
Webmasterstwo w 7 dni / Rafał Strychalski. - Poznań : Wydawnictwo Nakom, 2011. - 161 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Dzięki tej książce czytelnik pozna sekrety tworzenia interesujących i funkcjonalnych stron WWW. W środku znajdzie rozdziały poświęcone językowi HTML, JavaScript, PHP, stylom CSS, relacyjnemu systemowi baz danych MySQL oraz grafice. Atutem książki jest przystępny język i lekki sposób przedstawiania nawet najbardziej zawiłych kwestii. Poradnik jest adresowany głównie do początkujących twórców stron internetowych, ale również zawodowy webmaster może znaleźć tu inspirację, ze względu na liczne propozycje nowych rozwiązań w projektowaniu witryn internetowych. Książka nie jest opasłą encyklopedią, ale pozwala zapoznać się z tym, co w webmasterstwie naprawdę istotne. Jak powiedział pierwszy czytelnik tej książki: "tworzenie stron internetowych jest proste!".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44301 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 102980 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44137 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Początku XXI wieku ; T. 28)
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40738 (1 egz.)
Book
In basket
Specjaliści pracujący z młodzieżą oraz rodzice często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wygląda nastoletnia rzeczywistość. Nie jest to prosta sprawa, gdyż nastolatki skutecznie zamykają dorosłym dostęp do swojego świata - a jest on nieograniczony jak Internet, który stanowi główne narzędzie funkcjonowania. Dzięki tej książce rodzice, opiekunowie, nauczyciele, wychowawcy i pracownicy socjalni...
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 110108 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 40614 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 33654 (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 113945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 51408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 41236 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 47708 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 15)
Tej ściągi nie musisz ukrywać w rękawie. Połóż na biurku i korzystaj w codziennej pracy z blisko 250 przydatnych adresów internetowych. W informatorze znajdziesz linki oraz syntetyczne opisy poszczególnych stron i być może odkryjesz dzięki nim nowe miejsca w Internecie. Czytaj blogi swoich koleżanek i kolegów po fachu, śledź nowości na stronach instytucji kultury, zaglądaj do serwisów organizacji pozarządowych, trop nowości w programach wspierających działalność bibliotek, przeglądaj branżowe serwisy informacyjne. Drugie, poprawione i uzupełnione wydanie zostało wzbogacone o 59 nowych adresów, a nieaktualizowane serwisy zostały usunięte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47927 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44715 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 105332 BL (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again