Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(103)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(29)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(18)
Wypożyczalnia Czarnków
(18)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(14)
Wypożyczalnia Złotów
(14)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Dymara Bronisława
(3)
Batko Ewa
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Breaux Annette L
(1)
Błaszkowski Marcin
(1)
Chomczyńska-Miliszkiewicz Mariola
(1)
Czech Ewa
(1)
Czubak Joanna
(1)
Danilewicz Wioleta
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Dzierżanka-Wyszyńska Anna
(1)
Filarski Paweł
(1)
Gmoch Ryszard
(1)
Grandin Temple
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grzywna-Wileczek Anna
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hamer Hanna
(1)
Jagoszewska Iwona
(1)
Jedlińska Joanna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Korsan Joanna
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kosowska Magdalena
(1)
Kotusiewicz Alicja Anna
(1)
Kowalczyk Grażyna
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Krasnodębska Anna
(1)
Kreft-Baka Joanna
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
McIlwee Myers Jennifer
(1)
Mitręga Anna
(1)
Możdżonek Iwona
(1)
Niemiec Jerzy
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Ostrowski Wojciech
(1)
Palomares Susanna
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Piasta Wiesława
(1)
Potyrała Bolesław
(1)
Ratajek Zdzisław
(1)
Robertson John
(1)
Schilling Dianne
(1)
Sobecki Mirosław
(1)
Sobierańska Dorota
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Sosnowski Tomasz
(1)
Syller Przemysław
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szymaniak Dariusz
(1)
Tomkiewicz-Bętkowska Aleksandra
(1)
Urban Mirosław
(1)
Wasylkowska Ksenia
(1)
Whitaker Todd
(1)
Winch Cathy
(1)
Wojtynek-Musik Krystyna
(1)
Wołoszyn-Spirka Wiesława M
(1)
Štefanovič Jozef
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Temat
Stosunki interpersonalne
(35)
Nauczanie
(14)
Nauczyciele
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Uczniowie
(8)
Integracja społeczna
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Wychowanie
(5)
Dziecko
(4)
Współdziałanie
(4)
Wychowawstwo
(4)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Agresywność
(2)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko trudne
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Gry i zabawy
(2)
Innowacje
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Osobowość
(2)
Rodzice
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Coaching
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Geometria
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Górale
(1)
Głusi
(1)
Heurystyka
(1)
Huculi
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język angielski
(1)
Języki
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Kultura
(1)
Kuratorzy rodzinni
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Małżeństwo
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nałóg
(1)
Niemowlę
(1)
Oceny szkolne
(1)
Ojczyzna
(1)
Otępienie
(1)
Oświata
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poradniki
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Proksemika
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyroda
(1)
Psychoedukacja
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Samotność
(1)
Samowychowanie
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84387, 84388, 84389 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40110, 40132 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32688 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55566 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Językoznawstwo Neofilologiczne / red. Maria Wysocka ; nr 2028)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88714 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42201 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; 850. Prace Pedagogiczne / Uniwersytet Wrocławski ISSN 0137-1096 ; LVI)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62999, 63304 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25967 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30689 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44348, 44347 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99943 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33857 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92372, 92371 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i prosić o pomoc. Rodzice i nauczyciele osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mają znaczący wpływ na funkcjonowanie swoich wychowanków w świecie. Książka zawiera wiele konkretnych przykładów, jak rozwijać umiejętności ważne w codziennym życiu. Jennifer McIlwee Myers pisze z wyjątkowej perspektywy - zespół Aspergera rozpoznano u niej dopiero w wieku dorosłym, z kolei u jej brata autyzm zdiagnozowano jeszcze w dzieciństwie. Dzięki temu Czytelnik może utwierdzić się w przekonaniu, że świadome rozwijanie umiejętności życiowych u osób z autyzmem lub zespołem Aspergera jest bardzo ważne od najmłodszych lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112394 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40849 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33599 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47449 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się . Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się "okazje dydaktyczne" czy też "okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi. Prawdopodobnie niejeden nauczyciel zetknął się kiedyś z problemem niezrozumienia. Mimo, że na lekcji starał się tłumaczyć, pokazywać, stosować różnorodne metody nauczania, jednak uczniowie nie rozumieli, nie potrafili przyswoić wiedzy, choć niewątpliwie nauczyciel dokładał wszelkich starań, by mogli to osiągnąć. Pozwólmy więc, aby rówieśnik przy naszej pomocy wyjaśnił, opisał własnymi słowami to, co my chcemy przekazać. Na pewno znajdzie się dziecko, które szybciej zrozumie, o czym mówi nauczyciel. Pozwólmy dzieciom uczyć się od siebie nawzajem i my uczmy się od nich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100902, 100903 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37327 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31018 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44048 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera zbiór artykułów ukazujących dokonujące się w ostatnich latach przemiany w systemie polskiej edukacji oraz rolę nauczyciela w procesie zaistniałych zmian Pozwala na poznanie sposobów patrzenia na kompetencje zawodowe nauczycieli oraz na jakość kształcenia nauczyciela epoki przemian. Ocenie poddawane są ich kompetencje kreatywne, komunikacyjne, językowe oraz szereg innych predyspozycji, umiejętności sprzyjających i wzbogacających proces szeroko pojmowanej edukacji. Ukazane zostały aktualne kierunki badań związane z osobą samego nauczyciela (pedagoga szkolnego, nauczyciela akademickiego, edukatora zdrowia, nauczyciela przedszkola, nauczyciela szkoły podstawowej itp.), odpowiedzialnego za edukację XXI wieku na wielu obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45834 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
(Nauczyciel z klasą)
Jeśli jesteś nauczycielem, pedagogiem lub wychowawcą, z pewnością akty agresywnego zachowania widziałeś wiele razy. Być może widujesz je często. Na pewno nie jest Ci obce związane z tym poczucie lęku i bezradności. Ten film, przygotuje cię do stawienia czoła zachowaniom agresywnym. Dzięki radom w nim zawartym będziesz wiedział: kiedy reagować, jak reagować i jakie prawa Ci przysługują. Co to jest agresja? Jakie są jej rodzaje? Co jest przyczyną agresji? Jak przeciwdziałać zachowaniom agresywnym? Nieprawidłowe i szkodliwe reakcje nauczyciela na agresję. Zasady skutecznego reagowania na agresję. Zasady skutecznego reagowania na agresję fizyczną - bójkę uczniów. Szkolny system skutecznego postępowania z agresją. Zasady postępowania z agresją wobec nauczyciela: - kiedy reagować - jak reagować - jakie prawa w tej sytuacji przysługują nauczycielowi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 2543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81361, 81363, 81362 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42582 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Dzieci niepełnosprawne są obecne w wielu klasach szkolnych. Mimo trudności związanych z niepełnosprawnością ich potrzeby są właściwe dla wieku rozwojowego. Tak samo jak ich koledzy chcą poznawać świat, czując miłość i wsparcie bliskich oraz życzliwość nauczycieli i rówieśników. Zawarte w książce treści skłaniają do refleksji i są inspiracją do poszukiwań najlepszych możliwości stworzenia dzieciom z wadą słuchu dobrych warunków edukacji. Publikacja polecana jest wszystkim osobom zainteresowanym wzmacnianiem środowiska szkolnego oraz wspomaganiem funkcjonowania w szkole dzieci niepełnosprawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103195 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51042 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37869 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31549 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103331 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37778 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31515 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44346 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63141 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkoła-Kultura-Tożsamość)
W dynamicznie zmieniającym się świecie współczesnym występują zjawiska życia społecznego, które wcześniej miały zupełnie inny wymiar. Jak piszą redaktorzy naukowi tej pracy, pedagogika społeczna jest tą subdyscypliną naukową, która w szczególnie aktywny sposób reaguje na otaczającą nas przestrzeń społeczną. Towarzyszy praktyce i teorii naukowej od ponad stu lat. Na różne sposoby pomaga opanować otaczający człowieka świat rzeczy i zjawisk, zrozumieć go i uczynić przyjaznym. W tej zbiorowej monografii naukowej zebrano teksty dotyczące przestrzeni życia społecznego skupionych wokół trzech kategorii: szkoły - kultury - tożsamości. Zgromadzone artykuły odnoszą się do aktualnych zjawisk społecznych oraz kulturowych. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców, szczególnie studiów pedagogicznych i kierunków społecznych, którzy poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące współczesności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49139 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Idea społecznej integracji osób niepełnosprawnych, po blisko czterdziestoletniej obecności na gruncie polskim, nadal wzbudza wiele emocji, prowokuje do dyskusji, staje się inspiracją do podejmowania różnorodnych działań na rzecz osób niepełnosprawnych. Samo ujęcie istoty społecznej integracji i jej uwarunkowań uległo w tym czasie znacznym przemianom, co wymusiło także nowe spojrzenie na rozwiązania integracyjne w systemie edukacji. Temat pracy zrodził się z koncepcji społecznej integracji, rozumianej jako dynamiczny proces zmian psychospołecznych, dokonujących się w naturalnym środowisku życia osób niepełnosprawnych, w tym szczególnie w ich wzajemnych ustosunkowaniach i zachowaniach z osobami pełnosprawnymi [...]. Zmiany te mają doprowadzić do tego, by osoby niepełnosprawne pozostawały w więziach społecznych z innymi ludźmi, miały poczucie akceptacji przez nich i przynależności do grupy społecznej, którą tworzą, oraz by uczestniczyły podmiotowo w życiu tej grupy, mając możliwość realizowania swoich potrzeb psychicznych, co szczególnie istotne jest w przypadku dzieci. Społeczną integrację dzieci niepełnosprawnych należy więc rozumieć jako swoisty proces kształtowania pozytywnych interakcji psychospołecznych między nimi i pełnosprawnymi rówieśnikami oraz umacniania więzi między tymi dziećmi poprzez wpływanie na sferę ich emocji, przekonań i systemu wartości. Proces społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych w środowisku szkolnym może być skuteczny tylko dzięki wzbogaceniu oddziaływań wychowawczych, realizowanych z dziećmi szczególnie na zajęciach pozalekcyjnych, gdyż w toku tradycyjnej lekcji niewiele jest takich sytuacji, które kształtują u dzieci altruizm, prospołeczność i umożliwiają im nawiązywanie swobodnych kontaktów, współistnienie, współdziałanie i współprzeżywanie. Skuteczność procesu społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych zależy także od kompetencji wychowawczych uczących je nauczycieli, niezbędnych w kształtowaniu pozytywnych stosunków między tymi dziećmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47901 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1640, Br 1639 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37653 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31353 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43860 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczna i empiryczna eksploracja warunków porozumiewania się jest niezwykle użyteczna dla uzyskiwania ponadjednostkowego rozumienia się, a tym samym osiągania wysokiej jakości życia społecznego. Z jednej strony opis ram, w których przebiega komunikacja, próba sprecyzowania modelu i wzorca komunikacji określają ich znaczenie, możliwości i konsekwencje dla procesu kształtowania się relacji międzyludzkich oraz ich ostatecznego charakteru, z drugiej zaś możliwe wydaje się ukazanie, jak określony sposób komunikowania się kształtuje jakość relacji, a ostatecznie - jak jednostkowe kompetencje komunikacyjne wpływają na nasze życie w jego osobistym i społecznym wymiarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106501 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45774 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43415 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62935 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 4 serii otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka i część drugą Konteksty wychowawcze - ku pedagogice współbycia. Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106861/T.4 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48940 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39237 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32379 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45302 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64201 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim dwudziestoleciu, począwszy od przemian ustrojowych w 1989 roku, było wiele prób zmierzających do udoskonalenia polskiej edukacji. Zaczęło się od 1992 r., czyli przekazania zarządzania edukacją władzom lokalnym. Później w latach 1999 i 2009 nastąpiły jej kolejne reformy. Autorzy tego tomu, który poświęcony jest edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej należą do grupy osób, których wiedza i działalność zawodowa wpływają na rozwój oświaty w Polsce. Jak widzą ten problem z perspektywy dnia dzisiejszego, zobaczą czytelnicy w tej publikacji. Znajdują się tu teksty analityczne i krytyczne, oceniające między innymi ostatnie działania reformatorów, wskazujące dalsze kierunki rozwoju oświaty w Polsce, zaczynając od spraw najważniejszych relacji nauczyciela z dziećmi i umiejętnej współpracy nauczycieli z rodzicami. W sumie teksty prezentują współczesny obraz edukacji oferowanej dzieciom od 3. do 10. roku życia, proponują jednocześnie stałą debatę na temat jej dalszego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104475 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47973 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38462 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31788 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63525, 63324 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej