Form of Work
Książki
(71)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(123)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(40)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(21)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(15)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Informatorium
(4)
Author
Budzyński Wojciech
(3)
Gregory Anne
(2)
Murdoch Anna
(2)
Ociepka Beata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Haliżak Edward
(1)
Haliżak Edward M
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Scott David Meerman
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Wilczek Piotr
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(13)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(73)
Language
Polish
(64)
unknown (po)
(9)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Public relations
(67)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Internet
(9)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Firma (nazwa)
(6)
Grupy nacisku
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Globalizacja
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing polityczny
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Handel
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język państwowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konserwatyzm
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(5)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
75 results Filter
Authority data
Komunikacja wewnętrzna (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Komunikacja społeczna (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie (hasło przedmiotowe)
zob. też Organizacje - informacja (hasło przedmiotowe) ; Public relations (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Internal public relations ; Komunikacja korporacyjna ; Komunikacja w firmie ; Komunikacja w organizacji ; Komunikacja w przesiębiorstwie ; Wewnętrzne public relations ; Communication in management
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 103264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 49651, 47100 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38181 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 31633 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44010 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58265 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58231 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65939 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 106748 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 64110 P 16,6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 95625, 95624 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111912, 111911 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32601 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 65095 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 46966 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 90808, 90807 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 45000 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 34029 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 38912, 38911 (2 egz.)
Book
In basket
Zapoczątkowany w ostatniej dekadzie XX w. proces transformacji systemowej w Polsce przekształca zasady i otoczenie funkcjonowania przedsiębiorstw, wpływa na zmianę roli władzy publicznej, warunkuje także kierunki rozwoju społecznego. Jednym z efektów tych zmian jest wyodrębnienie się public relations (PR) w praktyce życia zawodowego, politycznego i społecznego. Pierwsza agencja PR powstała w Polsce w 1990 r. i ten rok można uznać za początek nowoczesnej praktyki PR w Polsce; pierwsze polskie publikacje naukowe, naukowo-dydaktyczne i popularnonaukowe z tego zakresu zaczęły się pojawiać na początku lat dziewięćdziesiątych. Konieczność przyspieszonego rozwoju PR w Polsce jako dyscypliny akademickiej i sfery działalności zawodowej zredukowała do minimum pierwotną sferę powstawania, stopniowego kształtowania się i oddziaływania przestrzeni społecznej. Polscy praktycy i teoretycy PR nie mieli zatem swojego macierzystego miejsca, inicjalnego środowiska. Działali, i do pewnego stopnia działają nadal, w próżni teoretycznej, w której usiłują znaleźć swoje miejsce. Inaczej niż w krajach, gdzie jest ciągłość myśli społecznej, w Polsce istnieje potrzeba bardzo szybkiego budowania na nowo przestrzeni społecznej, definiowania wymiarów społecznej debaty, określania wartości etycznych nowo powstającego środowiska zawodowego. Nic zatem dziwnego, że obserwując ten proces budowania, można odnieść wrażenie, że zarówno praktycy, jak i teoretycy PR chcą dokonać jak najwięcej i jak najszybciej (nie zawsze pamiętając, że jak najszybciej nie oznacza jak najlepiej). Rezultat zaś tego budowania ma często kształt niedoskonały i nie do końca przemyślany. Brak własnej wiedzy o PR, wyrosłej na gruncie nauki polskiej, skutkuje pospiesznym importem wiedzy już istniejącej, w różnym stopniu przystawalnej do polskich realiów życia społecznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104856 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 94308 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 35289 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rozdział 1: Wizerunek firmy jako element wartości; Rozdział 2: Dziedziny pokrewne wizerunku firmy; Rozdział 3: Etapy wstępne zarządzania wizerunkiem; Rozdział 4: Komunikowanie się firmy z otoczeniem; Rozdział 5: Kierunki wspierania i rozwoju zarządzania wizerunkiem firmy;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111162 (1 egz.)
Book
In basket
Język public relations : jak promować firmę / Anna Murdoch. - Warszawa : POLTEXT, 1998, 2000. - 183 s. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie / Rada Programowa Jan D. Antoszkiewicz, Andrzej Herman)
Słowo, jako podstawowe narzędzie komunikacji, jest właściwym bohaterem tej książki. W prosty i przyjazny czytelnikowi sposób, autorka podpowiada, jak osiągnąć precyzję wypowiedzi, jak wykształcić w sobie klarowność i zwięzłość stylu, jak pokonać strach przed piórem (komputerem?). Radzi jak, kiedy, do kogo, w jakiej formie przesyłać komunikaty wzmacniające pożądany wizerunek firmy, a przede wszystkim w jakie ubrać je słowa. Opisuje najczęściej używane w public relations gatunki pisarskie (tekst perswazyjny, list do sponsora, odpowiedzi na skargi, streszczenia, wywiad, komunikat prasowy, sprawozdanie itp.), bogato ilustrując je konkretnymi przykładami, anegdotami i ćwiczeniami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109951, 86208 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44977 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 101263 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 128.)
Książka autorstwa dr hab. Bogumiły Staniów prof. Uniwersytetu Wrocławskiego, jest swoistą encyklopedią bibliotekarstwa szkolnego. Zawiera najważniejsze kwestie związane z podstawami prawnymi i standaryzacją, profesją nauczyciela bibliotekarza, a także miejscem i znaczeniem współpracy biblioteki szkolnej ze środowiskiem. Biorąc pod uwagę duże zróżnicowanie stanu skomputeryzowania bibliotek szkolnych, Autorka omawia procesy biblioteczne oraz wskazuje na najważniejsze zagadnienia związane z tymi procesami w zautomatyzowanej bibliotece. Biblioteka szkolna poszukuje dzisiaj dla siebie odpowiedniego miejsca w strukturze szkoły, otoczenia innych instytucji edukacyjnych i bibliotek. Postęp technologii informacyjnej, atrakcyjność mediów i coraz łatwiejszy do nich dostęp powodują, że musi ona stać się dla uczniów i nauczycieli miejscem atrakcyjnym, konkurencyjnym, przyciągającym. Na naszych oczach zmieniają się wszystkie biblioteki. Naturalne jest, że i biblioteki szkolne szukają w zmieniającym się świecie nowej formuły istnienia, nowej tożsamości, nowych organizacyjnych kształtów. Jest to wskazane również ze względu na konieczność promowania książki, czytania i korzystania z bibliotek wobec upowszechniania się mediów elektronicznych i zmniejszonej aktywności czytelniczej. W pracy zaprezentowano również wyniki badania czytelnictwa w szkole.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44667 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63828 P 17,6 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 104562 BL (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 104015 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44591 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again