Form of Work
Książki
(71)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(121)
unavailable
(8)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Piła
(40)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(21)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(15)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Informatorium
(4)
Author
Budzyński Wojciech
(3)
Gregory Anne
(2)
Murdoch Anna
(2)
Ociepka Beata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Haliżak Edward
(1)
Haliżak Edward M
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Scott David Meerman
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szocki Józef
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Wilczek Piotr
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(13)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(73)
Language
Polish
(64)
unknown (po)
(9)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Public relations
(67)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Internet
(9)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Firma (nazwa)
(6)
Grupy nacisku
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Globalizacja
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing polityczny
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Handel
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Język państwowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konserwatyzm
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(5)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
75 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 107526 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 111100, 86270 (2 egz.)
Book
In basket
(Engram.)
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażkom w tym obszarze życia. W przystępny sposób opisuje, jak można wykorzystać proste narzędzia z obszaru public relations dla osiągania własnych celów zawodowych, jak planować karierę, jak wdrażać te plany w życie i jak je weryfikować. Książka przeprowadza czytelnika przez proces szukania lub zmiany pracy krok po kroku, dając po drodze cenne i ciekawe wskazówki do wykorzystania äod rękiö. Zawiera też wiele praktycznych ćwiczeń, które pomogą każdemu czytelnikowi lepiej poznać swój sposób funkcjonowania w obszarze życia zawodowego i skłonić każdego do refleksji. Refleksja ta będzie pierwszym krokiem do wprowadzania zmian i bardziej świadomego zarządzania sobą na rynku pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 47301 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 38453 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 96463 (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. 96464 BL (1 egz.)
Book
In basket
Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest. pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać. (z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Stefana Frydryehowicza, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) Termin "relalions" to. z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą we|ść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations. Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologu społecznej, la monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologu społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 109710 (1 egz.)
Book
In basket
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola do zmian i innowacji. To, że ktoś startuje ze świeżą energią, nie oznacza, że nie może czerpać z doświadczenia konkurencji. Konkurencyjność i rozumienie potrzeb klientów są dziś kluczem do kreowania pozytywnego wizerunku placówki. Konkurencja nie śpi, a wymagania rosną. Dlatego dobrze jest zrozumieć mechanizmy działania rynku i elementy komunikacji, które pozwalają zaskarbić przychylność rodziców i dzieci. I zapraszać do placówki z pełną świadomością tego, że klienci znajdą u nas to, czego szukają. Jeśli w ten sposób spojrzymy na naszą placówkę, to z pewnością dostrzeżemy potrzebę sięgnięcia po narzędzie w postaci poradnika zwierającego wskazówki dotyczące świadomego budowania jej wizerunku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 108979 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 99504 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Trzcianka
There are copies available to loan: sygn. 30033 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 42095 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 85358, 85357 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 63639 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336. Kultura i Język Polski dla Cudzoziemców ISSN 0208-6336 ; nr 2237)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
All copies are currently on loan: sygn. 93639 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 60445 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 84245, 84244 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32187 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Złotów
There are copies available to loan: sygn. 44393 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Czarnków
There are copies available to loan: sygn. 32479 (1 egz.)
Book
In basket
Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 105533 (1 egz.)
Authority data
Budowanie wizerunku pracodawcy (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Kadry - polityka (hasło przedmiotowe) ; Wizerunek przedsiębiorstwa (hasło przedmiotowe)
zob. też Społeczna odpowiedzialność biznesu (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: EB (public relations) ; Employer branding
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 58922 P 1,1 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Wągrowiec
There are copies available to loan: sygn. 56468 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 95720, 95078 (2 egz.)
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 95079 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
There are copies available to loan: sygn. 44172 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. Br 1727 P (1 egz.)
Informatorium
There are copies available to loan: sygn. Br 1728 BL (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Książka stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych narzędziach i wykorzystywanych obecnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 108746 P (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again