Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(17)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(10)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Autor
Szłapa Katarzyna
(3)
Tomasik Iwona
(3)
Wrzesiński Sławomir
(3)
Biel Lindsey
(2)
Kruk-Lasocka Joanna
(2)
Barańska Małgorzata
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Grysińska Anna
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kipp Katherine
(1)
Krajewski Jacek
(1)
Maas Violet F
(1)
Mach Cecylia
(1)
Majewska Jolanta
(1)
Majewski Andrzej
(1)
Meier Christine
(1)
Naprawa Renata
(1)
Parakiewicz Anna
(1)
Perchalec-Wykręt Agata
(1)
Peske Nancy
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Richle Judith
(1)
Sabik Magdalena
(1)
Schaffer David R
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Szatkowska Dorota
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Wojtaś Martyna
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Zwolińska Ewa A
(1)
Święcki Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Terapeuci zajęciowi
(5)
Dzieci
(3)
Logopedzi
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Tyflopedagodzy
(3)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Dziecko
(16)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(16)
Mowa
(5)
Język polski
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Spółgłoski
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Zmysły
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Gry i zabawy
(2)
Logoterapia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Słuch
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wymowa
(2)
Wzrok
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Agresywność
(1)
Altruizm
(1)
Ayres, A. Jean
(1)
Choroby dziedziczne
(1)
Czytanie
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dotyk
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Dyspraksja
(1)
Dziecko głuchoniewidome
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Dziedziczność
(1)
Etyka
(1)
Genetyka
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry logopedyczne
(1)
Gry planszowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Homoseksualizm
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Internet
(1)
Kobieta ciężarna
(1)
Komputer
(1)
Logopedia
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Motoryka mała
(1)
Muzyka
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatek
(1)
Nastolatki
(1)
Niedotlenienie
(1)
Niemowlę
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Noworodek
(1)
Odżywianie
(1)
Pamięć wzrokowa
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Piaget, Jean
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokwitanie
(1)
Poród
(1)
Przywiązanie (psychol.)
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia prenatalna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychomotoryka
(1)
Płeć
(1)
Płód
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina adopcyjna
(1)
Ruchy
(1)
Samopoznanie
(1)
Sen
(1)
Smak (fizjol.)
(1)
Socjalizacja
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność psychomotoryczna
(1)
Stres
(1)
Słuchanie
(1)
Telewizja
(1)
Temperament
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Trening koncentracji
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy ośrodkowy
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Poradniki
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry planszowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego ; DCCXXVIII. Prace Psychologiczne ISSN 0239-5428 ; Z.2)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57747, 57745, 57746, 59118 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23426 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27882 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40409, 40410 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia.)
Lindsey Biel jasno i ze współczuciem tłumaczy, że zapoznanie się z trudnościami z integracją sensoryczną jest niezwykle ważne w skutecznym leczeniu dzieci. Daje klinicystom praktyczne wskazówki mające na celu zrozumienie istoty tego typu zaburzeń, przekazując im całą wiedzę potrzebną do zwiększenia ich świadomości w zakresie problemów sensorycznych i udzielania właściwej, kompleksowej opieki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42298 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48818, 46947 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka „Integracja sensoryczna w dialogu z psychomotoryką. Teoria i praktyka wspomagania rozwoju poprzez ruch” posiadająca charakter teoretyczno-praktyczny jest efektem współpracy międzynarodowej. Jej Autorzy – Jolanta Majewska i Andrzej Majewski pracują bowiem w Niemczech i tam realizują swoją aktywność terapeutyczną, z kolei Anna Parakiewicz i Marzenna Zaorska – reprezentują olsztyńskie środowisko pedagogów specjalnych. Struktura książki obejmuje osiem rozdziałów. Dokonano w nich stosunkowo krytycznej, ale też równocześnie refleksyjnej analizy niezwykle popularnej w aktualnie realizowanych działaniach terapeutycznych metody integracji sensorycznej oraz zaproponowano alternatywne, autorskie podejście do takich działań w oparciu o osiągnięcia współczesnej nauki, w tym nauk medycznych, społecznych (zwłaszcza pedagogiki i psychologii) i humanistycznych. Zostało ono opisane m.in. w kategoriach możliwości jakie stwarza psychomotoryka empowermentu. Warto w tym miejscu przywołać chociaż fragment recenzji wydawniczej profesor Uniwersytetu Zielonogórskiego dr hab. Zdzisławy Janiszewskiej-Nieścioruk: „…Co do problematyki podjętej w książce, to jest ona zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym bardzo interesująca. Analiza metody terapii integracji sensorycznej autorstwa A. J. Ayres, krytyczne i zarazem refleksyjne podejście do jej założeń, skutkujące propozycjami praktycznych działań terapeutycznych, może okazać się interesujące do poszukiwania nowych form pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami w rozwoju. Upodmiotowienie dziecka w procesie diagnozy i terapii, zindywidualizowanie pracy z nim, jak też i z jego rodziną, a więc uwzględnienie kontekstu życia jako istotnego elementu w tym procesie, to istotne walory prezentowanej Czytelnikom metody”. Rekomendowana książka jest skierowana przede wszystkim do terapeutów, pedagogów, psychologów zajmujących się terapią, edukacją, rehabilitacją, wspomaganiem rozwoju osób z zaburzeniami rozwojowymi – zwłaszcza dzieci i młodzieży. Zapewne znajdzie ona także uznanie wśród nauczycieli akademickich realizujących zajęcia z zakresu różnych specjalności pedagogiki (i to nie tylko pedagogiki specjalnej), psychologii, terapii zajęciowej, a także u studentów przygotowujących się do pracy z dziećmi z różnego typu zaburzeniami rozwojowymi. Podkreślając praktyczny charakter książki, należy też wskazać na jej przydatność dla rodziców oraz opiekunów dzieci wykazujących różnorodne ograniczenia rozwojowo-funkcjonalne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114131 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50991 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40988 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34134 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66010 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45269, 46404 (2 egz.)
Książka
W koszyku
KSIĄŻKINEWSYRECENZJEPUBLICYSTYKACYTATYRANKINGSPOŁECZNOŚĆWYZWANIA CZYTELNICZEBIBLIOTECZKA granice.plKsiążkiDostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającej (286526) - Joanna Kruk-Lasocka - Książka, recenzja, streszczenie Okładka książki - Dostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającejDostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającej Joanna Kruk-LasockaWydawnictwo: inne Data wydania: 2012 (data przybliżona) Kategoria: Pedagogika ISBN: 978-83-62-302-44-4 Liczba stron: 239 Ocena: 0 (0 głosów)KUP TERAZoceńdodaj do biblioteczki Tekst jest napisany przystępnym i zarazem pięknym językiem, co nie obniża jego wartości naukowej, ale czyni go interesującym i to tym bardziej, że zawiera przykłady z realnego życia, a także graficzne wytwory dzieci. Autorce można pogratulować podjęcia się trudnego zadania, którego zrealizowanie przyniesie nie tylko korzyści dzieciom z problemami i ich rodzicom, ale też w pewnym sensie wpłynie na humanizację naszej codzienności. Z recenzji prof. dr hab. Irena Obuchowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114238 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106394, 106395 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki niniejszej książki, ergoterapeutki, przygotowały praktyczną pomoc dla każdego zainteresowanego problematyką zaburzeń przetwarzania sensorycznego u dzieci. W publikacji przedstawiły w przystępny sposób najważniejsze informacje o wspomnianych zaburzeniach (oparte na teorii integracji sensorycznej A. Jean Ayres) oraz propozycje zajęć, skategoryzowane według obszarów stymulacji sensorycznej, które można zrealizować bez dużego wysiłku i zbędnych kosztów. Zawarły tu również wiele przydatnych wskazówek dla rodziców na temat trudnych sytuacji w życiu codziennym. Książka została tak zaprojektowana, by zachęcić do aktywnego uczestniczenia w procesie terapeutycznym, między innymi poprzez notowanie na niezapełnionych stronach własnych pomysłów i modyfikacji zabaw, te ostatnie bowiem z łatwością dostosujemy do indywidualnych potrzeb dziecka. Takie podejście wzmacnia współpracę między terapeutą a rodzicem, przyczyniając się do intensywniejszego i radośniejszego rozwoju małych pacjentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114965 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52172 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42247 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47971 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67685 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ta z pewnością będzie cennym narzędziem w codziennej pracy nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych, a także terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów pracujących z dziećmi z obniżoną normą intelektualną i trudnościami w nauce. Książka okaże się pomocna podczas tworzenia programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych, programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego. Została ona opracowana w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego z dnia 27 sierpnia 2012 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110729 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107011 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49202 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39655 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32435 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45333 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64292 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Książka przeznaczona jest dla pedagogów, psychologów, nauczycieli oraz dla rodziców i osób bawiących się z dziećmi. Przedstawia ona istotę integracji sensorycznej, jej wpływ na zachowanie każdego z nas oraz sposoby stymulacji poszczególnych systemów zmysłowych poprzez zabawę. Zamieszczone w niej zabawy służą stymulacji układu nerwowego małego dziecka. Dzięki nim mózg malucha będzie zdobywał coraz więcej doświadczeń zmysłowych, przez co będzie lepiej integrował docierające do niego bodźce, a jego organizm będzie adekwatnie reagował na sytuację wokół niego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51703 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41764 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34576 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48101 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Lektura książki pomoże wam ustalić, czy wasze dziecko ma problemy z przetwarzaniem sensorycznym, i podpowie, jakie działania można od razu podjąć tym zakresie. Znajdziecie tu mnóstwo praktycznych informacji na temat tego, jak radzić sobie z nadpobudliwością czy niską wytrzymałością, jak poprawić koncentrację, uwagę i zachowanie dziecka. Zamieszczono tu również bardzo przydatne porady i techniki radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, takimi jak mycie, czesanie i obcinanie włosów, ubieranie się, robienie zakupów w supermarkecie, grymaszenie w czasie posiłków, spokojne przesypianie nocy. Dowiecie się, jak postępować w sytuacjach społecznych w szkole i na przyjęciu, u dentysty, w momencie, gdy słychać głośny hałas, a także w wielu innych. Nareszcie rodzice, którzy chcą pomóc swoim dzieciom poradzić sobie z problemami integracji sensorycznej i je przezwyciężyć, będą mogli zdobyć wiedzę i odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114151 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51855 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34262 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48091 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli pracujących z najstarszymi przedszkolakami, pragnących jak najlepiej przygotować swoich wychowanków do nauki w klasie pierwszej. Materiał posłuży również do pracy z uczniami objętymi terapią pedagogiczną oraz mającymi specjalne potrzeby edukacyjne. W książce znajduje się 36 scenariuszy zajęć – tyle, ile jest głosek w języku polskim. Każdy scenariusz zawiera 10 ćwiczeń skoncentrowanych wokół wierszyka przewodniego. Na dołączonych płytach zamieszczono: • nagranie 36 głosek w izolacji, z podziałem na głoski trwałe oraz nietrwałe; • wierszyki: „Głoski”, „Głoski trwałe”, „Głoski nietrwałe”; • materiał do ćwiczeń opisanych w scenariuszach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52564 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42698 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35319 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116734 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychomotoryka jest historyczną koncepcją wspierania rozwoju dziecka i osoby dorosłej, oznacza wzajemne przenikanie się tego, co psychiczne i tego, co ruchowe. Ruch w szerokim rozumieniu staje się kluczem do interpretacji różnych zachowań dziecka i dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawy utrwalające wymowę głosek r, l, li, k, ki, g, gi. Rozwijanie percepcji wzrokowej i koordynacji ruchowo-wzrokowej Zbiór gier logopedycznych utrwalających wymowę głosek r, l, li, k, ki, g, gi, przeznaczonych dla dzieci już od 3. roku życia oraz młodzieży. Publikacja stanowi materiał pomocny nie tylko w terapii logopedycznej, ale także w usprawnianiu percepcji i pamięci wzrokowej, rehabilitacji widzenia oraz orientacji przestrzennej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Uczenie się przez zmysły to książka adresowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców. W przystępny sposób opisuje wpływ układów zmysłów na funkcjonowanie układu nerwowego. Wzajemne powiązania tych systemów determinują wzrost i rozwój, zdolność uczenia się nie tylko przedmiotów szkolnych, ale i codziennych umiejętności, a także relacje społeczne oraz równowagę między ciałem i umysłem. Książka zawiera następujące treści: omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), czyli zwięzłe i przystępne opisy sposobu, w jaki mózg, układ nerwowy i układy zmysłów współpracują ze sobą, analizy przypadków dzieci z różnego typu problemami, wraz z opisem wpływu deficytów na umiejętność budowania relacji społecznych, wyniki w nauce, sprawność fizyczną i zdolności manualne, w tym pisanie, wskazówki dla rodziców, pracowników szkoły i służby zdrowia oraz odpowiedzi na często zadawane pytania, praktyczne porady na temat diagnozowania dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz terapii integracji sensorycznej u dzieci z porażeniem mózgowym, autyzmem, zespołem Downa, niepełnosprawnych intelektualnie i nadpobudliwych psychoruchowo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50349 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40477 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33294, 33613 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia rozwoju. Od dziecka do dorosłości autorstwa Davida R. Shaffera oraz Katherine Kipp to nowoczesny podręcznik akademicki, który przybliża nie tylko najważniejsze klasyczne koncepcje teoretyczne, ale także najnowsze wyniki badań i powstające na ich podstawie modele. Autorzy podręcznika w przystępny sposób opisują również „niepsychologiczne” zagadnienia - odnoszące się do genetyki, medycyny, a nawet statystyki - nieodłącznie związane z procesem rozwoju. Poruszają też zagadnienia dotychczas pomijane, takie jak porównania międzykulturowe czy analiza zróżnicowania zjawisk ze względu na płeć. Z perspektywy studentów na szczególne wyróżnienie zasługuje sam układ książki. Każdy z 15 rozdziałów wzbogacany jest przykładami z życia, które obrazują omawiane teorie. Rozdziały są zakończone rozbudowanymi materiałami ułatwiającymi organizowanie materiału i umożliwiającymi jego powtórkę. Utrwalanie poznanych treści jest możliwe dzięki syntetycznemu podsumowaniu, przypomnieniu najważniejszych terminów oraz serii pytań sprawdzających, zarówno w formie quizu, jak i pytań problemowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110696 (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49864 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41700, 40166 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33225 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46509 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64995 P 5,3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szumy, ciszki i syki : gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021. - 1 gra (36 plansz, po 5 pionków w dwóch kolorach) : karton, plastik ; w pudełku instrukcja (3 strony. : 20 cm).21 x 21 cm.
(Odszukaj i Nazwij)
Zasady gry: Gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Szumy, ciszki i syki to publikacja służąca do utrwalania prawidłowej wymowy głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego w trzech pozycjach w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. W teczce znajduje się 36 plansz z materiałem obrazkowym zawierającym ćwiczone głoski, po pięć pionków w dwóch kolorach oraz instrukcja. Gra polega na naprzemiennym układaniu pionków na polach z obrazkami tak, by ułożyć trzypolowy szereg w pionie, poziomie lub po skosie. Jednocześnie należy starać się przeszkodzić przeciwnikowi w zbudowaniu takiego szeregu. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ułoży trzypolowy szereg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Odszukaj i Nazwij)
Zbiór gier logopedycznych utrwalających wymowę głosek sz, ż, cz, dż; s, z, c, dz oraz ś, ź, ć, dź, przeznaczonych dla dzieci już od 3. roku życia oraz młodzieży. Publikacja stanowi materiał pomocny nie tylko w terapii logopedycznej, ale także w usprawnianiu percepcji i pamięci wzrokowej, rehabilitacji widzenia oraz orientacji przestrzennej. Skierowana jest do logopedów, tyflopedagogów, terapeutów pedagogicznych, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 514 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej