Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(51)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(40)
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Wypożyczalnia Czarnków
(25)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Autor
Wołkowicz Iwona
(3)
Wołkowicz Marcin
(3)
Chmielowski Marcin
(2)
Pawski Miłosz
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Augustynek Kacper
(1)
Barefoot Darren
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Blasi JM
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Budweil Filip
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaszkiewicz Anna
(1)
Chrzanowska-Gancarz Małgorzata
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Fadecka Anna
(1)
Fedorowicz Dariusz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Glugla Natalia
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górka Marek
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kuras Leszek
(1)
Leppert Roman
(1)
Liberska Hanna
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mahon Ciaran Mc
(1)
Majkowski Grzegorz
(1)
Malina Alicja
(1)
Marchel Paweł
(1)
Mendelson B. J
(1)
Milewski Stanisław
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Parker Carey
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Reich Tomasz
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Roguski Artur
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sochacka Monika
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stachowiak Beata
(1)
Stawińska Joanna
(1)
Stoch Bartosz
(1)
Stoch Kacper
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Surina Iryna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szabo Julie
(1)
Teodorczyk Marcin
(1)
Tomasik Agnieszka
(1)
Ulrich Jakub
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Wozinska Katarzyna
(1)
Wójtowicz Olga
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żuchowska-Skiba Dorota
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(42)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Bibliotekarze
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Vlogerzy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Portal społecznościowy
(40)
Internet
(27)
Media społecznościowe
(23)
Facebook
(20)
Strony WWW
(12)
Cyberkultura
(9)
Facebook (portal społecznościowy)
(9)
Młodzież
(7)
Społeczności internetowe
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Biblioteki publiczne
(5)
Blogi
(5)
Cyberprzemoc
(5)
Dziecko
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Public relations
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Wizerunek biblioteki
(5)
Wizerunek medialny
(5)
Godzina wychowawcza
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Uzależnienia medialne
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Edukacja medialna
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Portale internetowe
(3)
YouTube
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Fonoholizm
(2)
Informatyka
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kształcenie
(2)
Mentoring
(2)
Nałóg
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Telewizja
(2)
Uczniowie
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bezsenność
(1)
Biznes
(1)
Centra handlowe
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
DVD
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Digitalizacja
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Fake news
(1)
Forum internetowe
(1)
Google
(1)
Gramatyka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry wideo
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język środowiskowy
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media strumieniowe
(1)
Memy internetowe
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mieszkania
(1)
Mowa
(1)
Multimedia
(1)
Mózg
(1)
Młodociane matki
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neologizmy
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Niepowodzenie
(1)
Notebooki
(1)
Obrzędy
(1)
Ojcostwo
(1)
Otępienie
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(6)
Poradniki
(6)
Film edukacyjny
(4)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Blogi
(2)
Film polski
(2)
Materiały pomocnicze dla gimnazjów
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół muzycznych
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(5)
Charaktery
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Życie Szkoły
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy. Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pracy prezentowana jest analiza sieci społecznościowych w ujęciu strukturalnym, przyczynowo-skutkowym, systemowym i konkretnych przypadków. W ponad 20-letniej historii internetu w Polsce sieci społecznościowe zajmują mniej niż połowę tego czasu, dlatego jest to obszar badawczy nadal pełen zaskakujących możliwości interpretacyjnych oraz podporządkowany dynamice współczesnych przemian zarówno w skali lokalnej, jak i globalnej. Ten dwojaki wymiar rozwoju ma daleko idące konsekwencje dla przemian społecznych, technologicznych, ekonomicznych i politycznych w XXI wieku. Ucyfrowienie i usieciowienie nie tylko procesów gospodarczych, ale także stosunków międzyludzkich to nowe warunki kształtujące dalszy rozwój cywilizacyjny, w którym sieci społecznościowe odgrywają coraz istotniejszą rolę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107480 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.: Ľ Jak dostosować ofertę edukacyjną do potrzeb uczniów i ich rodziców; Ľ Jakimi elementami można wzbogacić ofertę szkoły; Ľ W jaki sposób szkoła powinna dbać o swój wizerunek; Ľ Kogo warto powołać w skład zespołu do spraw promocji szkoły; Ľ Jak planować działania promocyjne z uwzględnieniem terminarza pracy szkoły; Ľ W jakim zakresie można współpracować z instytucjami działającymi w środowisku lokalnym; Ľ Targi edukacyjne - jak dać się zauważyć i jak się wyróżnić; Ľ Czy warto inwestować w ulotki informacyjne, gazetki szkolne, stronę internetową, profil na serwisie społecznościom, produkcję filmu promującego szkołę, czy reklamę w lokalnych mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109926 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114570 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51209 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41241 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47711 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67023 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48324 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : "Helion", copyright 2017. - 330 stron : ilustracje, rysunki ; 21 cm.
(Onepress.)
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114590 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia społecznościowego. Nie możemy cofnąć czasu. Facebook już z nami jest. Ale za pośrednictwem spostrzeżeń dr Flores, podanych z humorem, z którego autorka słynie, możemy zrozumieć konsekwencje bycia uzależnionym i pochłoniętym przez internetowe narzędzie, jakie skrzywdziło wiele osób. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzieć się na temat, w który jesteśmy zaangażowani i nadmiernie od niego zależni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51164 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66195 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specjaliści pracujący z młodzieżą oraz rodzice często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wygląda nastoletnia rzeczywistość. Nie jest to prosta sprawa, gdyż nastolatki skutecznie zamykają dorosłym dostęp do swojego świata - a jest on nieograniczony jak Internet, który stanowi główne narzędzie funkcjonowania. Dzięki tej książce rodzice, opiekunowie, nauczyciele, wychowawcy i pracownicy socjalni...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110108 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40614 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczny komputer? / Piotr Haraszewski ; ilustracje JM Blasi. - Warszawa : Wydawnictwo Kefas, cop. 2010. - 60 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Uczę się i Dorastam.)
Który rodzic nie marzy o tym, aby jego dziecko wychowywało się zdrowo i szybko czyniło postępy w rozumieniu otaczającego je świata? Pragniemy, aby nasze dzieci chciały przyswoić sobie podstawowe zasady higieny, właściwego odżywiania czy choćby bezpieczeństwa w kontaktach z obcymi i rozumiały konsekwencje, jakie wynikają z określonych zachowań. Jednocześnie każdy rozsądny rodzic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że takie zachowania nie spadają z nieba. Muszą one zostać wyuczone, ale przede wszystkim zrozumiane przez nasze pociechy. Temu właśnie celowi ma służyć edukacyjna seria książeczek „Uczę się i dorastam”. Książeczka Bezpieczny komputer? wprowadzi dzieci w elementarne zasady bezpiecznego posługiwania się tym wspaniałym osiągnięciem cywilizacyjnym. Dzięki lekturze niniejszej książeczki będą one mogły lepiej zdać sobie sprawę z niebezpieczeństw, jakie mogą być związane z bezkrytycznym dostępem do internetu. Rosnąca fala wirtualnej przestępczości razem z nowego typu uzależnieniami osobowościowymi stanowią obecnie, szczególnie dla młodego pokolenia, ogromne źródło zagrożeń. Młodzież cechuje zwykle wielka otwartość, zaufanie i niestety brak tak bardzo potrzebnego doświadczenia życiowego, które byłoby dla nich ochroną przed niepotrzebnymi problemami. Zamiast więc zakazywać tego, czego i tak nie da się powstrzymać, postawmy na dobrą edukację i uświadomienie, które prowadzą do wzrostu osobistej samodyscypliny i samokontroli, tak bardzo potrzebnych na co dzień w dorosłym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41023 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej