Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Artykuły
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(138)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(28)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(25)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(21)
Wypożyczalnia Trzcianka
(20)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(15)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Autor
Sterna Danuta
(5)
Stróżyński Klemens
(3)
Górczyński Wit
(2)
Hudańska Iwona
(2)
Niemierko Bolesław
(2)
Racinowski Saturnin
(2)
Stępnik Andrzej
(2)
Szyling Grażyna
(2)
Adaszyński Zbigniew
(1)
Ayres Linda R
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Black Paul
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Brookhart Susan M
(1)
Burton Tim
(1)
Choroszczyńska Marta
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Chromiński Zdzisław
(1)
Chudoń Irena
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Dretkiewicz-Więch Janina
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Gospodarczyk Joanna
(1)
Grabowska Anna
(1)
Janowski Maciej
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Konieczka-Śliwińska Danuta
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Lewin Aleksander
(1)
Madejski Eligiusz
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Mazur Janina
(1)
Micińska Magdalena
(1)
Moss Connie M
(1)
Naprawa Renata
(1)
Opacka Anna
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Paris Scott G
(1)
Petlák Erich
(1)
Pfeiffer Agnieszka
(1)
Pietraczuk Łukasz
(1)
Półturzycki Józef
(1)
Rau Krystyna
(1)
Roszak Stanisław
(1)
Roszkowska-Przetacznik Magdalena
(1)
Sobótka Artur
(1)
Stachurska-Maj Teresa
(1)
Suchoński Adam
(1)
Szaleniec Henryk
(1)
Szmigiel Maria Krystyna
(1)
Szulc Anna
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Treliński Gustaw
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Warchoł Krzysztof
(1)
Wtorkiewicz Longina
(1)
Węglarz Józef
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Szkoły branżowe II stopnia
(1)
Technikum
(1)
Temat
Oceny szkolne
(47)
Nauczanie
(17)
Uczenie się
(8)
Podręczniki szkolne
(6)
Kształcenie
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Ocenianie kształtujące
(5)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Uczniowie
(5)
Nauczyciele
(4)
Polska
(4)
Dziecko
(3)
Język polski
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Szkolnictwo
(3)
Czytanie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Egzaminy szkolne
(2)
Innowacje
(2)
Matematyka
(2)
Metodologia
(2)
Metody badawcze
(2)
Metody nauczania
(2)
Mowa
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Oceny opisowe
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Praca
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Arnold, Thomas
(1)
Autyzm
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dokumentacja szkolna
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Egzaminy gimnazjalne
(1)
Historia
(1)
Holizm (filoz.)
(1)
Indywidualny tok nauki
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Języki
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konstruktywizm (filoz.)
(1)
Kontrola
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie otwarte
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Matura
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Montessori, Maria
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pisanie
(1)
Pomiar dydaktyczny
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Programy nauczania
(1)
Przyroda
(1)
Rodzice
(1)
Samokształcenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Standardy edukacyjne
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Testy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Trudne sytuacje szkolne
(1)
Turystyka
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Zachowanie
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Program nauczania
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(2)
Gazeta Szkolna
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1653, Br 1654 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37660 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31363 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85590, 85589, 85588 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33260 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39606 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40868 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29307 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / red. Wincenty Okoń, Bogdan Suchodolski ; B. Treść i Metody Nauczania ; 6)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68800, 77218, 76553 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38378, 05003 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03830 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18356, 04773 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09506, 07329, 06631, 09507 (4 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33174, 7131 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98122, 98121 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46440 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01141 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38377, 01821 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02247 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20673 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03226 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2431, 2436 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
Nakładem Biblioteki Szkoły Uczącej Się ukazała się książka "Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w praktyce" - nowy poradnik dla nauczycieli, którzy chcą wprowadzać do swojego nauczania ocenianie kształtujące, bo wierzą, że nauka może być przyjemnością, że nie trzeba do niej zmuszać uczniów i że możliwy jest przyjazny świat bez rywalizacji. Książka krok po kroku pokazuje, jak rozpocząć pracę z ocenianiem kształtującym w różnych warunkach, jak bezpiecznie i skutecznie wypróbowywać jego narzędzia i szukać tych najskuteczniejszych i najlepiej sprawdzających się w danym środowisku. Cennym jej elementem są liczne wypowiedzi nauczycieli i przykłady z ich szkolnej praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40726, 40727 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72639 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09916, 09915 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07121, 07120 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11256 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11090 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15274, 15273 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy ważnego naukowo i społecznie zagadnienia. Dobrze wpisuje się w dyskusję, toczącą się zarówno w profesjonalnych środowiskach pedagogicznych, jak i na szerszym forum społecznym, nad istotą, przebiegiem i skutkami oceniania szkolnego i jego związków z biografiami uczniów. Ocenianie, jako element praktyki społecznej, pozostaje silnie powiązane z aktualizacją stosunków władzy (w tym władzy nad wiedzą i nad rozwojem jednostki), co sprawia, że jest z natury rzeczy problematyczne i budzi kontrowersje. Dylematy decyzyjne odnoszące się do funkcji i skutków ocen szkolnych, przy poważnych psychicznych i społecznych ich konsekwencjach, rodzą liczne pytania badawcze, które w pracy zostały postawione. Każda próba pogłębienia rozumienia praktyki oceniania edukacyjnego jest zatem warta uwagi, a próba udana, do jakich z pewnością należy książka Grażyny Szyling, jest szczególnie interesująca. [...] książka trafia w żywe zapotrzebowanie dydaktyki i szkoły, znajdzie więc czytelników zarówno wśród kadry akademickiej i metodyków, jak i wśród nauczycieli. Wypełnia ona wyraźną lukę w literaturze dotyczącej oceniania szkolnego, tym bardziej dotkliwą, że wynikającą z wciąż w polskiej szkole inercyjnie obecnego bezrefleksyjnego traktowania oceny jako oczywistego, prostego w użyciu narzędzia pracy szkoły. Książka ta nie tylko ukazuje złożoność procesu oceniania, ale również wskazuje czytelnikowi kierunki poszukiwań i drogi zmiany, której zainicjowanie i utrzymanie jest niezbędne, by ocena pełniła funkcje prorozwojowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103305 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49641, 47397 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38033 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja o charakterze poradnikowym, adresowana do doradców metodycznych i nauczycieli wszystkich przedmiotów i typów szkół w Polsce. Została przygotowana w celu upowszechniania wiedzy o ocenianiu kształtującym jako metodzie oceny nauczania i uczenia się, a także stworzenia koncepcji i programu szkoleniowego z dziedziny oceniania kształtującego. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Autorzy prezentują różnorodne stanowiska, zarówno specjalistów światowej pedagogiki, jak i rodzimych teoretyków pomiaru i oceniania szkolnego. Cztery moduły programowe wprowadzają czytelnika w dylematy oceniania - sens, cele, proces kształtowania aspiracji i metod samorozwoju uczniów, a także praktykę informowania o wynikach. Zdaniem autorów, chcąc osiągnąć skuteczność metody, nauczyciel musi wiązać elementy teorii z codziennym doświadczeniem lekcyjno - egzaminacyjnym, by sprostać wyzwaniom rozwiniętej cywilizacji i podnieść jakość powszechnej edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103226, 103225 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86858 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86859 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33558 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86435 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86436 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41552, 40668 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33021 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29028 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39582 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Jak oceniać, aby uczyć?" pod redakcją Paula Blacka, to publikacja prezentująca nowy nurt w nauczaniu, nastawiony na to, w jaki sposób pomóc uczniowi uczyć się. Badania nad skutecznością „oceniania kształtującego” są prowadzone w różnych regionach świata. Paul Black i Dylan Wiliams są najszerzej cytowanymi autorytetami w tej dziedzinie. Pomysł zaproponowany przez angielskich badaczy, sprawdzony w praktyce, może zmienić szkołę. I choć pozornie dotyczy tylko oceniania, to dociera do samej istoty edukacji. Nauczyciel nie tyle wystawia stopnie, ile ocenia prace uczniów, wskazując, co uczeń zrobił dobrze, dokąd doszedł, co musi uzupełnić lub poprawić i w jakim kierunku iść dalej. Dzięki książce można dowiedzieć się, jakie to trudne i dać się przekonać, ze jednak możliwe i skuteczne. Polskie wydanie książki ilustrowane jest przykładami z projektu pilotażowego zrealizowanego w szkołach uczestniczących w prowadzonym przez CEO programie Szkoła ucząca się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111007, 96065 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49625 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40724 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35552 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 0607 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41556 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39364, 39365 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39367, 39368 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ocenianie szkolne bez tajemnic / Bolesław Niemierko. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2002. - 292 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Szkoła Dziś i Jutro)
Tajemnice oceniania szkolnego mają trojakie źródła: nieświadomość założeń, walorów i ograniczeń tego procesu; nieznajomość uczniów, a dokładniej ich potrzeb w zakresie oceniania szkolnego; obyczaj ukrywania przed uczniami – może już nie, jak kiedyś – bieżących ocen, lecz tych zasad, strategii i kryteriów, które o ocenach zdecydowały. Jawność oceniania szkolnego jest niewątpliwym postępem. By ją uzyskać, nie wystarczy odpowiednio formułować hasła, ale trzeba przygotować dokumenty i narzędzia, przedyskutować i przećwiczyć metody, a nadto ukształtować obyczaj współpracy nauczycieli z uczniami w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117201 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego ISSN 1644-0552. Dydaktyka Języka i Literatury Polskiej ; nr 28)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93612 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej