Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(402)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(364)
Artykuły
(38)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(583)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(169)
Czytelnia Piła
(23)
Wypożyczalnia Chodzież
(150)
Wypożyczalnia Czarnków
(48)
Wypożyczalnia Trzcianka
(35)
Wypożyczalnia Złotów
(99)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(47)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(21)
Zbiory specjalne Złotów-Czytelnia
(3)
Zbiory specjalne Czarnków-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Faliszewska Jolanta
(37)
Misiorowska Ewa
(37)
Cyrański Czesław
(20)
Skwark Dorota
(20)
Lis Elżbieta
(13)
Rejniak Zofia
(12)
Stasica Jadwiga
(12)
Lech Grażyna
(10)
Rożyńska Małgorzata
(9)
Dzikowski Henryk
(8)
Janicka-Panek Teresa
(8)
Kłos Joanna
(8)
Mańkowska Izabela
(8)
Półtorak Agata
(8)
Strzelec Wanda
(7)
Cywińska Elżbieta Barbara
(6)
Dominiczak Dorota
(5)
Kabat Katarzyna
(5)
Konieczna Anna
(5)
Krukowska Małgorzata
(5)
Laskowska Regina
(5)
Matejuk Halina
(5)
Pietrasik-Kulińska Kinga
(5)
Troka-Wysocki Szczepan
(5)
Zielkowska Lidia
(5)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(4)
Florczuk Bożena
(4)
Jarząbek Elżbieta
(4)
Kurczewska Marta
(4)
Stadnik Urszula
(4)
Szczepaniak Anna
(4)
Tomaszek-Walczak Anna
(4)
Zubowska Elżbieta
(4)
Żaba-Żabińska Wiesława
(4)
Adach Lidia
(3)
Adamek Irena
(3)
Bonar Jolanta
(3)
Datkun-Czerniak Krystyna
(3)
Franczak Marcin
(3)
Grodzka-Jurczyk Eugenia
(3)
Hanisz Jadwiga
(3)
Juryta Anna
(3)
Klus-Stańska Dorota
(3)
Kędra Marzena
(3)
Moroz Henryk
(3)
Pawlak Bożena
(3)
Sowińska Halina
(3)
Stańdo Jacek
(3)
Szmidt Krzysztof J
(3)
Szuba Dorota
(3)
Węglińska Maria
(3)
Ćwiek Małgorzata
(3)
Boguszewska Anna
(2)
Cichy Danuta
(2)
Dobrowolska Danuta
(2)
Drzał Elwira
(2)
Duszyńska Grażyna
(2)
Goldstein Aleksandra
(2)
Głażewski Michał
(2)
Jung Joanna
(2)
Jędras Halina
(2)
Kierczak Urszula
(2)
Korzon Aniela
(2)
Kotwińska Bogna
(2)
Kowalska Joanna
(2)
Lemańska Żanetta
(2)
Litawa Aleksandra
(2)
Michalak Renata
(2)
Misiorna Elżbieta
(2)
Mreńca Renata
(2)
Muchacka Bożena
(2)
Nowak Jolanta
(2)
Okraska-Ćwiek Beata
(2)
Piechoński Wojciech
(2)
Pietralik Małgorzata
(2)
Plutecka Katarzyna
(2)
Purzycka Elżbieta
(2)
Puślecki Władysław
(2)
Płóciennik Elżbieta
(2)
Semaniszyn-Konat Agnieszka
(2)
Skibińska-Czechowicz Iwonna
(2)
Sokołowski Sławomir
(2)
Strzelczak Elżbieta
(2)
Tichy Barbara
(2)
Tymiakin Leszek
(2)
Umiastowska Danuta
(2)
Walczak Małgorzata
(2)
Walczyna Jadwiga
(2)
Wdziękoński Marek
(2)
Weiner Agnieszka
(2)
Witczyński Jacek
(2)
Wiśniewska Halina
(2)
Wyrzykowski Janusz
(2)
Wyszomirski Krzysztof
(2)
Zatorska Monika
(2)
Łubgan-Sołtyska Elżbieta
(2)
Śnieciński Józef Marek
(2)
Żytko Małgorzata
(2)
Aaboe Asger
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(261)
1990 - 1999
(58)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(4)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1989-2000
(15)
Kraj wydania
Polska
(403)
Język
polski
(389)
nieznany (po)
(12)
Odbiorca
Nauczyciele
(19)
Pedagodzy
(15)
Szkoły podstawowe
(15)
Nauczyciele nauczania początkowego
(12)
Klasa 1.
(9)
Klasa 2.
(7)
Szkoły specjalne
(7)
Klasa 3.
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(5)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Lekarze
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Sportowcy
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Bibliotekarze
(2)
Klasa 3
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Nauczyciele fizyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przedszkola
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Terapeuci
(2)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko głuche
(1)
Klasa 5.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Temat
Nauczanie zintegrowane
(377)
Nauczanie początkowe
(166)
Podręczniki
(22)
Matematyka
(21)
Nauczanie
(13)
Nauczanie zintegrowane - materiały dla nauczyciela
(11)
Bajkoterapia
(10)
Myślenie twórcze
(10)
Język polski
(9)
Dziecko
(8)
Muzyka
(8)
Gry edukacyjne
(7)
Przyroda
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Metody aktywizujące
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Szkolnictwo
(6)
Dziecko zdolne
(5)
Oświata
(5)
Czytanie
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Integracja społeczna
(4)
Kształcenie
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Sztuka
(4)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(4)
Drama (pedagog.)
(3)
Dziecko głuche
(3)
Freinet, Celestin (1896-1966)
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Historia
(3)
Internet
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Języki
(3)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Nauczyciele
(3)
Oceny szkolne
(3)
Osobowość
(3)
Pisanie
(3)
Podręczniki - szkoła podstawowa - nauczanie zintegrowane
(3)
Techniki Freineta
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Ścieżki edukacyjne
(3)
Badania naukowe
(2)
Blok humanistyczny
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Edukacja wczesnoszkolna
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Literatura dziecięca polska
(2)
Logopedia
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Piosenka dziecięca polska
(2)
Podstawa programowa
(2)
Programy nauczania
(2)
Szkolnictwo koedukacyjne
(2)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
nauczanie zintegrowane
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Bibliotekarze
(1)
Części mowy
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Dzień Babci (21 stycznia)
(1)
Dzień Dziadka (22 stycznia)
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(36)
Scenariusz zajęć
(11)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma fachowego
(9)
Dokument graficzny
(9)
Poradniki
(9)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Podręcznik
(7)
Programy nauczania początkowego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Poradniki dla nauczycieli
(5)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(3)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fizycznego
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Broszura
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Formularze i druki
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Ilustracje
(1)
Inscenizacja
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poradnik
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(1)
Programy nauczania początkowegoo
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz imprezy szkolnej
(1)
Scenariusze imprez okolicznościowychh
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(60)
Językoznawstwo
(4)
Fizyka i astronomia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Wszystko dla Szkoły
(6)
Polonistyka
(4)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(4)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(3)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(2)
Edukacja Wczesnoszkolna
(2)
Fizyka w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Nowe w Szkole
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Warsztaty Polonistyczne
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
Wychowawca
(1)
403 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87622, 87621 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Publikacja zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane wielkimi literami. Jest tak skonstruowana, aby nauczyciel miał wiele możliwości jej zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116665 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
CLIL (Content and Language Integrated Learning – zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe) to nowoczesne podejście do nauczania zarówno przedmiotów, jak i języków. Metoda ta definiowana jest jako dwuogniskowe podejście do nauczania języków, w której drugi język jest wykorzystywany do nauki oraz nauczania zarówno przedmiotu, jak i języka. Książka prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące CLIL i skierowana jest do nauczycieli uczących w klasach CLIL, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji, od klasy VII szkoły podstawowej oraz w liceum, jak do również studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych uzyskujących uprawnienia do nauczania oraz wszystkich osób zainteresowanych nauczaniem dwujęzycznym. W nauczaniu dwujęzycznym język obcy stanowi narzędzie komunikacji i wspomaga proces uczenia się. Głównym założeniem komunikacji jest używanie języka obcego w celu przekazywania treści przedmiotowych, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Istotnym elementem zintegrowanego nauczania językowo-przedmiotowego jest pomoc koleżeńska. Wspomaga ona proces nabywania kompetencji w zakresie komunikacji, jak również ograniczania tzw. Teacher Talking Time (czasu, w którym mówi nauczyciel) oraz wydłużania tzw. Student Talking Time (czasu, w którym mówią uczniowie). W systemie CLIL uczniowie uczą się, w jaki sposób posługiwać się językiem, a także, jak używać go do nauki treści niepowiązanych z językiem. Nauczyciel stwarza warunki oraz towarzyszy uczniom w procesie odkrywania treści za pośrednictwem nauczanego języka. Uczniowie zdobywają wiedzę w języku obcym i o języku obcym. Są zachęcani do jego używania w celu wyrażania swoich uczuć i opinii na temat wiedzy przekazywanej na lekcji. Książka podzielona jest na część teoretyczną i praktyczną: - Celem części teoretycznej jest zdefiniowanie zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego, opisanie jego różnych wariantów i uwarunkowań modułowych. Celem tej części jest także przedstawienie kształcenia przedmiotowo-językowego w kontekście polskim oraz międzynarodowym. Autorki zwracają szczególną uwagę na poparcie tego programu edukacyjnego przez Unię Europejską oraz korzyści płynące z wprowadzenia CLIL w szkołach. Korzyści te przedstawione są z perspektywy ucznia, nauczyciela, szkoły, a także społeczeństwa. - Celem części praktycznej jest zaprezentowanie sposobów nauczania oraz uczenia się w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym ze szczególnym zwróceniem uwagi na podejście poznawcze, konstruktywistyczne oraz komunikacyjne. W części tej zostaną także przedstawione wymagane kompetencje nauczycieli CLIL oraz formy uczenia się (uczenie przez dociekanie naukowe, opowiadania edukacyjne etc.). Czytelnik uzyska także praktyczną wiedzę dotyczącą planowanie modułu CLIL (wybór treści, sposoby połączenia treści, język i procesów poznawczych, rozwijanie świadomości międzykulturowej), doboru środków dydaktycznych, tworzenia materiałów dydaktycznych oraz sposobów oceniania w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym. Książka stanowi kompendium dla ogółu nauczycieli pracujących metodą CLIL i jest pierwszą taką publikacją na polskim rynku. Autorki podają w niej zarys teoretyczny i praktyczny, który dotyczy edukacji dwujęzycznej całościowo i wszyscy nauczyciele mogą z niego czerpać. Z książki skorzystają studenci wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych, zwłaszcza angliści, jak również nauczyciele akademiccy przygotowujący przyszłych nauczycieli do pracy w szkołach i pracujący z przyszłymi nauczycielami na studiach podyplomowych, czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy CLIL zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji oraz nauczyciele pracujący w szkołach dwujęzycznych, zarówno nauczyciele przedmiotowi, jak i językowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52683 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41972 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35165 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93282, 93281, 93280 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43469 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34832 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44987 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza monografia wpisuje się w nurt naukowych rozważań nad swoistością dziecięcego procesu rozumienia, uzewnętrzniającego się w werbalnych i niewerbalnych wypowiedziach dzieci na temat wybranych obszarów rzeczywistości. W myśl stwierdzenia głoszącego, że wypowiedzi stanowią „znakomite zwierciadło, w którym przegląda się otaczająca dzieci rzeczywistość”, autorzy tekstów ukazują różne sposoby interpretowania świata przez dzieci w wieku szkolnym, które to sposoby zdeterminowane są przez przestrzeń, z którą dzieci wchodzą w bezpośrednie lub pośrednie relacje. Przedmiotem analizy są świat znaczeń konstruowanych przez dziecko, jak również badania z dziećmi, gdzie w uzewnętrznianiu świata mali ludzie uczestniczą sami – jako aktywne podmioty prezentujące własne doświadczenia, przeżycia, sposoby myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116836 (1 egz.)
E-book
W koszyku
CLIL (Content and Language Integrated Learning – zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe) to nowoczesne podejście do nauczania zarówno przedmiotów, jak i języków. Metoda ta definiowana jest jako dwuogniskowe podejście do nauczania języków, w której drugi język jest wykorzystywany do nauki oraz nauczania zarówno przedmiotu, jak i języka. Książka prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące CLIL i skierowana jest do nauczycieli uczących w klasach CLIL, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji, od klasy VII szkoły podstawowej oraz w liceum, jak do również studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych uzyskujących uprawnienia do nauczania oraz wszystkich osób zainteresowanych nauczaniem dwujęzycznym. W nauczaniu dwujęzycznym język obcy stanowi narzędzie komunikacji i wspomaga proces uczenia się. Głównym założeniem komunikacji jest używanie języka obcego w celu przekazywania treści przedmiotowych, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Istotnym elementem zintegrowanego nauczania językowo-przedmiotowego jest pomoc koleżeńska. Wspomaga ona proces nabywania kompetencji w zakresie komunikacji, jak również ograniczania tzw. Teacher Talking Time (czasu, w którym mówi nauczyciel) oraz wydłużania tzw. Student Talking Time (czasu, w którym mówią uczniowie). W systemie CLIL uczniowie uczą się, w jaki sposób posługiwać się językiem, a także, jak używać go do nauki treści niepowiązanych z językiem. Nauczyciel stwarza warunki oraz towarzyszy uczniom w procesie odkrywania treści za pośrednictwem nauczanego języka. Uczniowie zdobywają wiedzę w języku obcym i o języku obcym. Są zachęcani do jego używania w celu wyrażania swoich uczuć i opinii na temat wiedzy przekazywanej na lekcji. Książka podzielona jest na część teoretyczną i praktyczną: - Celem części teoretycznej jest zdefiniowanie zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego, opisanie jego różnych wariantów i uwarunkowań modułowych. Celem tej części jest także przedstawienie kształcenia przedmiotowo-językowego w kontekście polskim oraz międzynarodowym. Autorki zwracają szczególną uwagę na poparcie tego programu edukacyjnego przez Unię Europejską oraz korzyści płynące z wprowadzenia CLIL w szkołach. Korzyści te przedstawione są z perspektywy ucznia, nauczyciela, szkoły, a także społeczeństwa. - Celem części praktycznej jest zaprezentowanie sposobów nauczania oraz uczenia się w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym ze szczególnym zwróceniem uwagi na podejście poznawcze, konstruktywistyczne oraz komunikacyjne. W części tej zostaną także przedstawione wymagane kompetencje nauczycieli CLIL oraz formy uczenia się (uczenie przez dociekanie naukowe, opowiadania edukacyjne etc.). Czytelnik uzyska także praktyczną wiedzę dotyczącą planowanie modułu CLIL (wybór treści, sposoby połączenia treści, język i procesów poznawczych, rozwijanie świadomości międzykulturowej), doboru środków dydaktycznych, tworzenia materiałów dydaktycznych oraz sposobów oceniania w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym. Książka stanowi kompendium dla ogółu nauczycieli pracujących metodą CLIL i jest pierwszą taką publikacją na polskim rynku. Autorki podają w niej zarys teoretyczny i praktyczny, który dotyczy edukacji dwujęzycznej całościowo i wszyscy nauczyciele mogą z niego czerpać. Z książki skorzystają studenci wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych, zwłaszcza angliści, jak również nauczyciele akademiccy przygotowujący przyszłych nauczycieli do pracy w szkołach i pracujący z przyszłymi nauczycielami na studiach podyplomowych, czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy CLIL zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji oraz nauczyciele pracujący w szkołach dwujęzycznych, zarówno nauczyciele przedmiotowi, jak i językowi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej