Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(162)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Artykuły
(83)
Książki
(73)
Publikacje dydaktyczne
(25)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(12)
E-booki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Filmy i seriale
(4)
Proza
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
wypożyczone
(47)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(36)
Czytelnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(29)
Wypożyczalnia Czarnków
(40)
Wypożyczalnia Trzcianka
(20)
Wypożyczalnia Złotów
(23)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Autor
Goetz Magdalena
(6)
Pawłowska Sylwia
(4)
Bylica Robert
(3)
Majewska Małgorzata
(3)
Petelenz Anna
(3)
Rapciak Piotr
(3)
Szymański Łukasz
(3)
Fabisiak Emilia
(2)
Gmiterek Grzegorz
(2)
Hansen Anders
(2)
Kaca Przemysław
(2)
Kozłowski Tomasz
(2)
Majorczyk Marta
(2)
Musiał Emilia
(2)
Piątek Dominik
(2)
Polcyn Sylwia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Staroń Przemysław
(2)
Szymańska Jolanta
(2)
Waryszak-Lubaś Klaudia
(2)
Zając Dorota
(2)
Zioło-Pużuk Karolina
(2)
Adasik-Danieluk Ewa
(1)
Andrzejewski Adam
(1)
Anioł Joanna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batko Aneta
(1)
Bauer Zbigniew
(1)
Bańko Mirosław
(1)
Bednarczyk Dorota
(1)
Bernaczyk Michał
(1)
Białecka Bogna
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Blasi JM
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Bonak Gabriela
(1)
Borkowska Anna
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Broda Tomasz (1967- )
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Cechnicki Andrzej
(1)
Charzyńska Edyta
(1)
Chmielecka Julia
(1)
Chojnacka Kaja
(1)
Chojnacka-Musiał Katarzyna
(1)
Chrzanowska-Gancarz Małgorzata
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czech-Czerniak Dorota
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dziedzic Olga
(1)
Dąbrowska-Samaszko Joanna
(1)
Engler Maria
(1)
Fidelman Mark
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Flis Joanna (psycholog)
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frasunkiewicz Maciej
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Garbula Ewelina
(1)
Garczyńska Maria
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawęda Łukasz
(1)
Glugla Natalia
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Gola Mateusz
(1)
Golonka-Legut Joanna
(1)
Graf Olga
(1)
Griszel Weronika
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzenia Jan
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka Marek
(1)
Górowska Monika
(1)
Góźdź Joanna
(1)
Gąsior Tomasz
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Iwanek Małgorzata
(1)
Jabłonowska-Turkiewicz Agata
(1)
Jabłońska Maria
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jadacka Hanna
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jarocka Marzena
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarvis Peter
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaworska Barbara
(1)
Jenczek Olimpia
(1)
Jesionek Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(70)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(119)
Kraj wydania
Polska
(171)
Język
polski
(170)
Odbiorca
Nauczyciele
(29)
Pedagodzy
(19)
Bibliotekarze
(13)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Dyrektorzy szkół
(9)
Dorośli
(7)
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
Pedagodzy szkolni
(5)
9-13 lat
(4)
Coachowie
(4)
Rodzice
(4)
Biblioterapeuci
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Psycholodzy
(3)
Psycholodzy szkolni
(3)
Psychoterapeuci
(3)
14-17 lat
(2)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(2)
Socjoterapeuci
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci
(2)
Wychowawcy klas
(2)
0-5 lat
(1)
14-18 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Blogerzy
(1)
Gamerzy
(1)
Instagramowicze
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Psychiatrzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Vlogerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Film polski
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(158)
Internet
(44)
Facebook
(19)
Portal społecznościowy
(17)
Młodzież
(16)
Uzależnienia medialne
(14)
Komunikacja społeczna
(10)
Środki masowego przekazu
(10)
Strony WWW
(9)
Uzależnienie od Internetu
(9)
Cyberkultura
(8)
Dzieci
(8)
Instagram
(8)
Nastolatki
(8)
Blogi
(7)
Facebook (portal społecznościowy)
(7)
Fonoholizm
(7)
Godzina wychowawcza
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Public relations
(7)
Uczniowie
(7)
Biblioteki szkolne
(6)
Cyberprzemoc
(6)
Dziecko
(6)
Edukacja medialna
(6)
Media elektroniczne
(6)
Wizerunek medialny
(6)
Biblioteki publiczne
(5)
Internauci
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Nauczanie
(5)
Reklama
(5)
Wizerunek biblioteki
(5)
Fake news
(4)
Kształcenie
(4)
Smartfon
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Uzależnienia behawioralne
(4)
Uzależnienie (nałóg)
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Aplikacja mobilna
(3)
Biblioteki
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Dezinformacja
(3)
Dziennikarze
(3)
Higiena psychiczna
(3)
Image
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Krytycyzm
(3)
Lęk
(3)
Marketing
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Metody nauczania
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Mózg
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rodzice
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Twitter
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
YouTube
(3)
Agresywność
(2)
Aplikacja internetowa
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Aplikacje mobilne
(2)
Autoprezentacja
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Blog
(2)
COVID-19
(2)
Content marketing
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Depresja
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Grywalizacja
(2)
Influencerzy
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kłamstwo
(2)
Mass media społecznościowe
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Netykieta
(2)
Organizacja
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Pornografia
(2)
Portale internetowe
(2)
Postawy
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia ewolucyjna
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Temat: czas
2001-
(40)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Białoruś
(1)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Francja
(1)
Konin (woj. wielkopolskie, pow. szamotulski, gm. Pniewy ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Puck (woj. pomorskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(54)
Artykuł z czasopisma fachowego
(50)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(17)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(16)
Opracowanie
(15)
Poradnik
(12)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(11)
Artykuł z czasopisma naukowego
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Poradniki
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Monografia
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Esej
(2)
Film edukacyjny
(2)
Filmy edukacyjne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Raport z badań
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Ankieta
(1)
Antologia
(1)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Blogi
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo matematyczne
(1)
Dokument audiowizualny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karykatura
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Satyra
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Synteza
(1)
Wideoblog
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Media i komunikacja społeczna
(26)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Psychologia
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Medycyna i zdrowie
(14)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(12)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Rozwój osobisty
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Remedium
(14)
Głos Pedagogiczny
(10)
Dyrektor Szkoły
(7)
Biblioteka Publiczna
(5)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Biblioteka w Szkole
(3)
Bibliotekarz
(3)
Charaktery
(3)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(3)
Polonistyka
(3)
Chowanna
(2)
Nowa Szkoła
(2)
TIK w Edukacji
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Biologia w Szkole
(1)
Bliżej Przedszkola
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(1)
Edukacja i Dialog
(1)
Matematyka
(1)
Meritum
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Praca Socjalna
(1)
Przegląd Biblioteczny
(1)
Ruch Pedagogiczny
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Życie Szkoły
(1)
171 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(One Press Exclusive.)
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu. Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52612 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Youtube w edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Ostarek. // Życie Szkoły. - 2021, nr 10, s. 10 - 13.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Książka
W koszyku
Facebook — czy już tam jesteś? Halo, chcę tu wejść! — czyli jak zarejestrować się na Facebooku i stworzyć własny profil Gdzie są wszyscy? — czyli jak odnaleźć znajomych oraz dołączyć do grup zainteresowań Co mogę tu zrobić? — czyli jak korzystać z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych Facebook nie od dziś uznawany jest za najpoważniejsze medium łączące ludzi na całym świecie. Jeśli Cię tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Cię przez to mnóstwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiają się na spotkania po latach, odkrywają wspólne pasje, zapraszają się na ciekawe wydarzenia i sprzedają samochody. Można tu robić niemal wszystko co w realnym świecie, ale łatwiej, szybciej i bez dodatkowych kłopotów. Brzmi nieźle? No to do dzieła! Jeśli chcesz pojawić się na Facebooku albo lepiej zrozumieć rządzące nim mechanizmy, ta książka będzie Twoim przewodnikiem. Znajdziesz tu informacje pozwalające zarejestrować się na portalu, stworzyć profil, zamieścić wpisy i zdjęcia, znaleźć i dodać znajomych. Zobaczysz, jak funkcjonuje czat, jak logować się z urządzeń mobilnych i jakie funkcje oferuje Ci Facebook. Co więcej, nauczysz się aktywnie korzystać z możliwości wyszukiwania interesujących Cię tematów, wątków i ludzi. Sprawdzisz, jak działają grupy dyskusyjne, ale też nauczysz się dbać o bezpieczeństwo swojego konta. A jeśli prowadzisz sklep, zobaczysz, jak efektywnie wykorzystać Facebook do sprzedaży. Zostań członkiem wirtualnej społeczności! Kilka słów na temat Facebooka i serwisów społecznościowych Od czego zacząć przygodę z Facebookiem Budowa własnego profilu i pierwszy wpis Znajomi, wydarzenia i grupy zainteresowań Zdjęcia i potęga urządzeń mobilnych Czat i Facebook dla webmasterów Bezpieczeństwo i biznes na Facebooku Z Facebookiem życie staje się ciekawsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51013 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę. "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci". Dowiesz się z niej: dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt) kiedy komentowanie to już hejtowanie dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves'a to niekoniecznie wyróżnienie jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz" - - - - - - - - - - - To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych. Anna Miotk, ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Przedmiotem badawczym podjętych badań, zaprezentowanych w niniejszej monografii, jest kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w Polsce. Głównym celem badań jest ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej w opinii studentów dziennikarstwa w Polsce oraz określenie ich świadomości współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych w pracy dziennikarskiej. Ta ocena odnosi się do aktualnego kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej oraz wyzwań edukacyjnych w tym temacie, które wynikają z dylematów etycznych pracy dziennikarskiej związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych. Z tak sformułowanego celu głównego wynikają ogólne pytania badawcze: Jak studenci dziennikarstwa w Polsce oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej? Jaka jest świadomość studentów dziennikarstwa w Polsce współczesnych dylematów etycznych związanych z użytkowaniem mediów społecznościowych przez dziennikarzy? oraz szczegółowe: Jak studenci dziennikarstwa oceniają zajęcia z etyki dziennikarskiej, w których brali udział podczas studiów? Jak oceniają przydatność tych zajęć? Czy – zdaniem studentów – taki przedmiot, jak etyka dziennikarska, jest potrzebny? Jak oceniają aktualność zagadnień poruszanych na zajęciach z etyki dziennikarskiej, w których brali udział? Jak oceniają sposób omówienia, opracowania tych zagadnień? Ocena kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej dokonana przez studentów dziennikarstwa wyraża ich opinię na temat zajęć z etyki dziennikarskiej (i przedmiotów pokrewnych, np. podstawy etyki dziennikarskiej, etyka mediów), a także ich doświadczenia związane z edukacją w zakresie tego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowiadając historię dwóch kobiet o odmiennych losach, autorka analizuje epokę – od czasów Big Brothera po lata współczesne – w której liczy się tylko to, aby być widzianym. De Vigan przygląda się erze naznaczonej kultem mediów społecznościowych. Diagnoza ta jest bezlitosna – to świat, w którym wszystko jest na pokaz i na sprzedaż, łącznie ze szczęściem rodzinnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117976 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Dr Suzana Flores napisała wpływową książkę, która pełni decydującą rolę w zrozumieniu wpływu Facebooka na zmieniającą się kulturę, nasze rozumienie siebie oraz, co najważniejsze, na los młodych ludzi. Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę skutków oddziaływania tego narzędzia społecznościowego. Nie możemy cofnąć czasu. Facebook już z nami jest. Ale za pośrednictwem spostrzeżeń dr Flores, podanych z humorem, z którego autorka słynie, możemy zrozumieć konsekwencje bycia uzależnionym i pochłoniętym przez internetowe narzędzie, jakie skrzywdziło wiele osób. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzieć się na temat, w który jesteśmy zaangażowani i nadmiernie od niego zależni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113687 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51164 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33906 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47452 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66195 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46229 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej