Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(42)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(18)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Wrzosek Wojciech
(5)
Baran Radosław
(4)
Domański Tomasz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigorski Marek
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bangs David H
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Campbell David
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Finch Brian
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Hamill Jim
(1)
Hejduk Irena
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lee Nancy
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Orlikovskij Nikolaj Aleksandrovič
(1)
Otręba Rafał
(1)
Penc Józef
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Purdie Tony
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stonehouse George
(1)
Styś Aniela
(1)
Stępień Beata
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Trout Jack
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Witczak Hubert
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Yoffie David B
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(35)
nieznany (po)
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(25)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Marketing
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Konkurencja
(8)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Jakość produktu
(5)
Kadry
(5)
Innowacje
(4)
Menedżerowie
(4)
Ceny
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Globalizacja
(3)
Negocjacje
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Analiza SWOT
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kontrola
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Barwy
(1)
Biznesplan
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Gender marketing
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Encyklopedie
(1)
Poradnik
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42581 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości. Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji; elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych; prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne; narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki; proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów; semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej. Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38568 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem monografii jest ustalenie, opis i wyjaśnienie ryzyka związanego z zarządzaniem strategicznym w różnych podmiotach funkcjonujących w rzeczywistości gospodarczej. Spełniane przez te podmioty role w gospodarce i społeczeństwie powodują ich narażanie na wpływ różnego rodaju zdarzeń, które ograniczają możliwość osiągania celów bądź czynią ich osiąganie niemożliwym. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111201 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46731 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31273 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne i zmiana w organizacji szkolnej / Krzysztof Gawroński, Rafał Otręba. - Stan prawny na 1 lipca 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 180 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka koncentruje się na zagadnieniach zarządzania strategicznego oraz zarządzania zmianą w odniesieniu do praktyki oświatowej. Omówiono w niej m.in. takie kwestie jak: zarządzanie przez wartości, tj.: podstawy wdrażania procesu zarządzania przez wartości, budowanie kultury organizacyjnej na poziomie szkoły i systemu oświaty, wartości decydujące o efektach kształcenia i wychowania, efekty i ewaluacja procesu zarządzania przez wartości; planowanie rozwoju szkoły, tj.: podstawy zarządzania strategicznego dla potrzeb rozwoju organizacji szkolnej, znaczenie otoczenia dla rozwoju organizacji szkolnej, wizja, misja szkoły w oparciu o wartości, analiza strategiczna – przesłanki stosowania i studia przypadku, strategia rozwoju szkoły; zarządzanie zmianą w skali mikro i makro, tj.: planowanie zmian oraz etapy ich wprowadzania, zagrożenia w procesie wdrażania zmian, działania instytucjonalne w zarządzaniu zmianą systemu oświaty; zarządzanie zmianą a jakość pracy szkoły, tj.: propozycje zmiany organizacji szkolnej z zewnątrz i wewnątrz, pracownicy szkoły w obliczu zmian, opór wobec proponowanych zmian w szkole, ciągłość procesu zmian w dążeniu do najwyższej jakości pracy szkoły. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej szkół i placówek oświatowych, uczelni kształcących nauczycieli oraz ośrodków doskonalenia nauczycieli i kadry kierowniczej. Może zainteresować również pracowników działów kadr w związku z planowaniem budżetu i wykorzystaniem środków na płace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60159 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68039 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68040 P 17,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego rola w otoczeniu. Książka jest próbą syntezy wiedzy o kształtowaniu SZZL na poziomie między zarządzaniem politycznym a taktycznym i operacyjnym. Twierdzenia zawarte w publikacji są dedykowane wszystkim zainteresowanym specjalistom branżowym, w tym naukowcom i studentom. Szerzej pojęte nauki o zarządzaniu i nauki o ekonomii odkryją tu istotne wskazania teoretyczne i metodologiczne. Nie zawiodą się też wybitni praktycy społeczno-gospodarczy – przedsiębiorcy, główni przywódcy i liderzy oraz sztabowcy najwyższych szczebli – znajdując odniesienia dla rozwiązywania swoich szczególnie złożonych problemów. „Książkę tę z pewnością wyróżnia na tle innych publikacji o tej problematyce prymat » refleksyjno-filozoficzno-doktrynalnych « rozważań nad stroną » utylitarno-narzędziową «. Nie oznacza to jednak, że jej adresatami nie mogą być praktycy. Wydaje się bowiem, iż oni także odczuwają potrzebę ulokowania stosowanych przez siebie praktyk w kanonie wiedzy o SZZL”. Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Lipki „Bardzo mocnymi stronami tej wyjątkowej książki są też heterogeniczność i bogactwo przedstawionych i użytych w różnorodnych konfiguracjach systemowych narzędzi (ewentualnie ich prekursorów; toteż to swoiste kompendium jest imponującym przeglądem multizakresowych i wielopoziomowych podejść i stąd niezwykle przydatnym m.in. dla menedżerów, praktyków, doradców HR, firm konsultingowych itd.) oraz całościowe uporządkowanie zależności eksplorowanego obszaru badawczego z jego otoczeniem”. Z recenzji dra hab. Zbigniewa Antczaka, prof. UE we Wrocławiu O autorze Dr hab. Hubert Witczak jest specjalistą w dziedzinie systemów zarządzania, nauk o zarządzaniu, metodologii zarządzania i SZZL. Od ponad czterdziestu lat jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w polskich uczelniach. Od 1989 r. nabywa unikatowego doświadczenia w praktycznym projektowaniu systemów zarządzania dla biznesu, administracji samorządowej i państwowej różnych branż oraz poziomów zarządzania. Ten potencjał skapitalizował w blisko 100 przedmiotowych publikacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42688 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86239, 86238 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44982/T.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej